Gå til innhold

Par i Oslo søker bull


exploringsarah

Anbefalte innlegg

Vi er et par i tredveårene fra Oslo sentrum som søker en bull i Oslo-området. Du bør være mellom 30 og 50, "ren og pen", ha god forståelse av cuckold rollespillet, alternativt et perverst hode og meget nysgjerrig på å lære. Vi har lagt noen bilder i vårt album, og svarer kun til de som selv viser bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flott kontakttråd og profil dere har.

Jeg møter dere gjerne. Jeg har prøvd par før med stort hell.

Jeg er selv i Oslo så vi kan fort få til kaffe et sted for å sjekke ut kjemi. Jeg har ikke bilder av diskresjonshensyn-. Håper dere forstår det.

 

Kos dere ...og drømmer om dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begge to,

 

Jeg er en oppegående bull på 45 år som kan tenke meg å sjekke ut om vi finner tonen. Jeg er ren og pen på alle måter :-) - og vet hva som skal til for at dette blir bra for alle parter. Jeg har erfaring og er en person dere kan stole på - på alle måter. Send meg en e-post på harald1965@************ for videre kontakt. Jeg sender selvfølgelig bilder og besvarer alle spørsmål dere måtte ha.

 

//Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei, jeg er en gift forretningsmann på 49 år. Har nylig avsluttet et forhold med min elskerinne på 24 år (moren hennes ringte min kone og sladret!). Dere skrev at hun er dominerende og det tenner jeg på. Har funnet ut at jeg er Switch (dominerende og underdanig). Liker lett SM og har egen ridepisk. Kunne tenkt meg at mannen blir beordret til å varme opp henne ved å slikke henne. Han ligger på magen med hode mellom bena hennes. Hun tar luggetak på han og klabber til han med flat hånd i ansiktet, mens jeg står bak og pisker han på rumpa med medbragt ridepisk, så han får røde hovne usymmetriske striper. Når hun er knulleklar, blir han dyttet bort og jeg knuller henne mens han ser på. Kontakt meg gjerne hvis dette er av interesse. Har ikke bilder enda men kan ettersende hvis dere liker opplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei. Jeg er bull, bosatt på sørlandet, men jobber mye i Oslo. Jeg har kikket på profilen deres flere ganger, og må bare innse at jeg har lyst på henne. Veldig lyst. Ta en titt på min profil - der ligger det noen bilder.

 

Skriv til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, mann i slutten av de 40 og med masse erfaring både i forbindelse med diverse rollespill, også cuckold, samt alt det 2 eller flere kan finne på i senga som; GB, trekant, fisting. Jag stiller også gjerne opp på et treffe med dere i trygge omgivelser her i Oslo. 100% seriøs og gir dere garantert en tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er en gift forretningsmann på 49 år. Har nylig avsluttet et forhold med min elskerinne på 24 år (moren hennes ringte min kone og sladret!). Dere skrev at hun er dominerende og det tenner jeg på. Har funnet ut at jeg er Switch (dominerende og underdanig). Liker lett SM og har egen ridepisk. Kunne tenkt meg at mannen blir beordret til å varme opp henne ved å slikke henne. Han ligger på magen med hode mellom bena hennes. Hun tar luggetak på han og klabber til han med flat hånd i ansiktet, mens jeg står bak og pisker han på rumpa med medbragt ridepisk, så han får røde hovne usymmetriske striper. Når hun er knulleklar, blir han dyttet bort og jeg knuller henne mens han ser på. Kontakt meg gjerne hvis dette er av interesse. Har ikke bilder enda men kan ettersende hvis dere liker opplegget.

 

Jeg tror ikke noen i hele verden utenom deg selv liker dine opplegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...