nyskjerrigper Skrevet 8. januar 2011 Share Skrevet 8. januar 2011 Dette er veldig spennende , men vi har ikke så mye erfaring, kun et par opplevelser som har gitt meg og min kone mersmak til de grader! har både vært til stede og sett henne få pikk av andre menn, har stått utenfor døren å hørt på og har lånt henne bort, av disse er det helt klart det siste som tenner mest. drømmen er at kanskje en eller flere låner og bruker henne, mens jeg får vite det senere, kanskje får høre på telefon el. men dette er opp til dere jeg har lite eller ingenting jeg skulle ha sagt i denne sammenheng. fruen er litt skeptisk til denne varianten, men tenner på de to andre variantene, så her trengs det litt overtalelse , noen som er intresert i å hjelpe oss/meg å få dette til..kona mi ser bra ut og er ganske så rå! hun er blond 165cm slank hun er 33 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UngMannBergen Skrevet 8. januar 2011 Share Skrevet 8. januar 2011 Hei. Er i Bergen da. Ta kontakt om dere er interesserte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirJohn Skrevet 14. januar 2011 Share Skrevet 14. januar 2011 Hei. fikk den lysten når jeg leste annonsen, håper jeg kan være den utvalgte en gang eller flere.. Erotisk hilsen fra SirJohn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomnordic Skrevet 14. januar 2011 Share Skrevet 14. januar 2011 Hei. Stiller meg til deres disposisjon. Ta kontakt! Håper du får overtalt henne til din drøm, men hjelper gjerne til med hennes ønsker også. Tomnordic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alloha gutt Skrevet 15. januar 2011 Share Skrevet 15. januar 2011 hej klar her vis dere er klare,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baitle Skrevet 21. april 2011 Share Skrevet 21. april 2011 mann 25 bergen er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars.ab Skrevet 3. mai 2011 Share Skrevet 3. mai 2011 Hei på deg / dere. Hyggelig mann fra Bærum. det høres veldig spennende ut. Nydelig dame du har. Ta kontakt, lett å være sammen med, og som alle andre elsker sex. Mvh Lars.ab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 3. mai 2011 Share Skrevet 3. mai 2011 Hei ! Jeg er en eldre Dominant mann med mye erfaring. Ta en titt på min profil. Jeg bor på Sørlandet, men jobber mye i Oslo, og vil gjerne diskutere et opplegg med dere. Ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fronig Skrevet 15. mai 2011 Share Skrevet 15. mai 2011 hei gutt 23 vil mer en gjerne hjelpe dere jeg ta kontakt da vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggi Skrevet 16. mai 2011 Share Skrevet 16. mai 2011 Hei Takk for flott annonse! Jeg er en mann på 43 fra Oslo som gjerne hjelper dere med den fantasien. Ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brigo Skrevet 16. mai 2011 Share Skrevet 16. mai 2011 Tenk deg at din kone blir invitert til en erotisk fotoshoot..... Du mistenker, med rette, at det kommer til å skli ut. Du kjører henne til meg (et sted i Oslo), hvor hun i den store bagen det hun har fått beskjed om. Hun er sexy som aldri før, i kort skjørt. Du må reise hjem.... med beskjed om å holde deg pålogget. Avtalen er å komme tilbake etter 3 timer for å hente henne. Etterhvert får du tilsendt noen bilder fra shooten..... De blir gradvis frekkere. Du forstår av bildene at hun nyter det... og er kåt. Du vet det vil ende med at hun blir grundig knullet. Som avtalt kommer du etter tre timer for å hente henne, og sender SMS om at du er der. Da får du SMS i retur...... med beskjed om at du ikke er feridig, og at han kan komme tilbake neste formiddag for å hente deg. Noe for dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 18. mai 2011 Share Skrevet 18. mai 2011 sinnsykt opphissende tanke, dette skulle du gjerne fått min hotwife med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
regular1 Skrevet 18. mai 2011 Share Skrevet 18. mai 2011 Hei.. Jeg vil gjerne tilfredstille kona di slik at hun får det hun fortjener. Jeg er svært diskre, så dere kan stole på meg ved treff.Ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens69 Skrevet 23. juni 2011 Share Skrevet 23. juni 2011 er klar for hjelp !!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuggi Skrevet 26. juni 2011 Share Skrevet 26. juni 2011 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuggi Skrevet 26. juni 2011 Share Skrevet 26. juni 2011 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigmundsen1972 Skrevet 27. juni 2011 Share Skrevet 27. juni 2011 Hei Stiller meg også til disposisjon viss ønskelig. I kristiansand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornybull Skrevet 3. juli 2011 Share Skrevet 3. juli 2011 Hei - hjelper gjerne til. har en del erfaring. Bor i Skrdsmo, så det kommer an om dere holder til i nærhete. Ta gjerne kontakt på E-mail: skedsmoen@************ Hilsen Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 3. juli 2011 Share Skrevet 3. juli 2011 Henger meg på jeg også :-) Jeg er en av de som melder meg til og være en av de siste på henne etter de andre mennene bare for og toppe henne med min sprut :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest WideLoad Skrevet 5. juli 2011 Share Skrevet 5. juli 2011 Heisann, mulig jeg er sen på avtrekkeren nå. Virker som et spennende scenario send meg en pm? ---------- Post added at 19:48 ---------- Previous post was at 19:46 ---------- fins bilder av meg i albumet mitt forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 12. juli 2011 Share Skrevet 12. juli 2011 jeg vil gjerne hjelpe. ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 13. juli 2011 Share Skrevet 13. juli 2011 jeg stiller gjerne opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred71 Skrevet 30. juli 2011 Share Skrevet 30. juli 2011 HHei på dere jeg er en kjekk kåt mann på 40 år som ble veldig nysgjerrig/kåt etter å ha lest annonsen deres hvor du ønsker å låne bort kona for sexleker, jeg stiller mer enn gjerne opp og hjelper deg med dette, jeg er 100% seriøs, bor i Akershus og er mobil og har treffsted på hytte ved sjøen i Østfold hvor vi kan kose oss, er:175/70 slank med bra utseende, normalt utsyrt mellom bena og velfrisert, ta kontakt da vel Kåte hilsner fred71 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streng_mann Skrevet 29. september 2012 Share Skrevet 29. september 2012 ;)Hvor holder dere til i landet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigutt 28 Skrevet 2. oktober 2012 Share Skrevet 2. oktober 2012 Hei, gutt28 er mye i solo, og tenner veldig på å dele dama di med flere mens vi tar bilder og sender til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.