Gå til innhold

Par/jente søker mann/menn


nyskjerrigper

Anbefalte innlegg

Dette er veldig spennende , men vi har ikke så mye erfaring, kun et par opplevelser som har gitt meg og min kone mersmak til de grader! har både vært til stede og sett henne få pikk av andre menn, har stått utenfor døren å hørt på og har lånt henne bort, av disse er det helt klart det siste som tenner mest.

drømmen er at kanskje en eller flere låner og bruker henne, mens jeg får vite det senere, kanskje får høre på telefon el. men dette er opp til dere jeg har lite eller ingenting jeg skulle ha sagt i denne sammenheng.

fruen er litt skeptisk til denne varianten, men tenner på de to andre variantene, så her trengs det litt overtalelse , noen som er intresert i å hjelpe oss/meg å få dette til..kona mi ser bra ut og er ganske så rå! hun er blond 165cm slank hun er 33 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tenk deg at din kone blir invitert til en erotisk fotoshoot.....

 

Du mistenker, med rette, at det kommer til å skli ut.

 

Du kjører henne til meg (et sted i Oslo), hvor hun i den store bagen det hun har fått beskjed om. Hun er sexy som aldri før, i kort skjørt.

 

Du må reise hjem.... med beskjed om å holde deg pålogget.

 

Avtalen er å komme tilbake etter 3 timer for å hente henne.

 

Etterhvert får du tilsendt noen bilder fra shooten.....

 

De blir gradvis frekkere.

 

Du forstår av bildene at hun nyter det... og er kåt.

 

Du vet det vil ende med at hun blir grundig knullet.

 

Som avtalt kommer du etter tre timer for å hente henne, og sender SMS om at du er der.

 

Da får du SMS i retur...... med beskjed om at du ikke er feridig, og at han kan komme tilbake neste formiddag for å hente deg.

 

 

Noe for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Hansanne

Henger meg på jeg også :-) Jeg er en av de som melder meg til og være en av de siste på henne etter de andre mennene bare for og toppe henne med min sprut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WideLoad

Heisann, mulig jeg er sen på avtrekkeren nå.

 

Virker som et spennende scenario :) send meg en pm?

 

---------- Post added at 19:48 ---------- Previous post was at 19:46 ----------

 

fins bilder av meg i albumet mitt forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

HHei på dere jeg er en kjekk kåt mann på 40 år som ble veldig nysgjerrig/kåt etter å ha lest annonsen deres hvor du ønsker å låne bort kona for sexleker, jeg stiller mer enn gjerne opp og hjelper deg med dette, jeg er 100% seriøs, bor i Akershus og er mobil og har treffsted på hytte ved sjøen i Østfold hvor vi kan kose oss, er:175/70 slank med bra utseende, normalt utsyrt mellom bena og velfrisert, ta kontakt da vel Kåte hilsner fred71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...