TyrogFrøya Skrevet 18. februar 2014 Share Skrevet 18. februar 2014 Alle har en "kammerat" som har prøvd seg med noen dårlige sjekkereplikker. Eller så har man vel prøvd seg med noen selv også kanskje? Prøver å lage en tråd her der vi kan legge ut de dårlige og morsomme sjekkereplikkene vi har hørt, eller sagt selv. Denne er en som ei jente fortalte om, en som prøvde seg på henne en gang; - Hei, skal vi ha sex - Nei takk - Joa, jeg har så liten kuk at du vil ikke merke det en gang.... - Oj, du var litt av en sjarmør - Synes du det? - Nei - Hore! Da gikk hun. Har flere på lur, men først får dere komme med noen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Jeg kunne krype tre mil gjennom knust klass i bitende storm, bare for å kjenne lukten av hjulsporene til drosjen som kjører deg hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Vil du være med hjem og leke brannbil? Du hyler og jeg spyler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Hei, Her har du 500 kr... Drikk meg fin er du snill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Er det rom for en litt stygg en? Denne passer best ETTER man har fått dama til sengs. Vennligst ikke prøv denne med mindre du er såpass drita at du tåler en saftig ørefik. "Du svetter jaggu lite til å være så feit." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drammensmann Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 "Du ser sliten ut... Skal jeg holde puppene dine ?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Gode Gud.... :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Når jeg leser dette er jeg lykkelig for at jeg aldri blir sjekka opp.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Takke meg til nett-sjekking ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Humor er noe dritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Humor er jo veldig objektivt, og vanskelig å diskutere. Men for min del kan jeg ikke si at det rykket mye i "smilemuskelen" av disse replikkene. Så jeg skal ikke bry meg videre ift. denne tråden her. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Share Skrevet 19. februar 2014 Huff ja, forferdelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Vil du være med meg hjem å trylle? Først knuller vi, så forsvinner du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Vil du være med hjem å støvsuge? Du suger og jeg brummer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Share Skrevet 22. februar 2014 Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå forbi en gang til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 4. april 2014 Share Skrevet 4. april 2014 Et par "sjekk up-lines" her.... (PS: Må klikke på bildet til sammen tre ganger, for å få det opp i lesbar størelse) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 4. april 2014 Share Skrevet 4. april 2014 Hehe, mange ehh..herlige her:-) Men her kommer noen ekte. eE kamerat av meg OG meg selv bestemte oss for mange år siden å teste ut klassiske sjekketriks en kveld og det var utsyrtelig morsomt. Vi peilet og sonderte utestedet og prøvde å finne de rette kvinne"typene" til hvert "triks".. eksempelvis, Tøffe typer trikset.. Piloter var vi da.. mulig vi overspilte litt i iveren,, funka ihvertfall dårlig *ler* Medlidenhets trikset.. funka delsvis:-) en av oss var litt "annerledes" og den andre var støttekontakt *flirer* faktisk mange som bet på og største problemet var å holde seg alvorlig. Vi prøvde mange ulike varianter i løpet av kvelden og hadde det hysterisk artig.. Men begge fikk seg en deilig aften med to flotte kvinner av det enkle klassiske trikset å følge med på når en kvinne tok opp sigarettpakken og galant lene seg frem, "knipse" i gang lighteren med et lite" tenne for deg?"... Hmm det var noen år siden skjønner jeg nå siden vi røyket inne ;-) Uansett, kvinner liker oppmerksomheten og galantheten, litt koselig skjarm, tekkelige kommentarer og enkle forførende og smigrende kommentarer (ihvertfall til å begynne med..) Og som gentlemann så er det relativt hyggelig å sjekke påd en måten også :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 5. august 2014 Forfatter Share Skrevet 5. august 2014 Håper du har fullkasko, for du laget nemlig en stor bul(k) i buksa mi…. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 10. november 2015 Forfatter Share Skrevet 10. november 2015 - Vink ei jente bort med en finger, kommer hun bort så sier du "Jeg fikk deg til å komme med en finger, lurer på hva jeg klarer med to." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.