Gå til innhold

Sjekketriks/ pickup lines


TyrogFrøya

Anbefalte innlegg

Alle har en "kammerat" som har prøvd seg med noen dårlige sjekkereplikker. Eller så har man vel prøvd seg med noen selv også kanskje?

Prøver å lage en tråd her der vi kan legge ut de dårlige og morsomme sjekkereplikkene vi har hørt, eller sagt selv.

 

Denne er en som ei jente fortalte om, en som prøvde seg på henne en gang;

- Hei, skal vi ha sex

- Nei takk

- Joa, jeg har så liten kuk at du vil ikke merke det en gang....

- Oj, du var litt av en sjarmør

- Synes du det?

- Nei

- Hore!

 

Da gikk hun.

 

Har flere på lur, men først får dere komme med noen:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rom for en litt stygg en?

 

Denne passer best ETTER man har fått dama til sengs.

Vennligst ikke prøv denne med mindre du er såpass drita at du tåler en saftig ørefik.

 

"Du svetter jaggu lite til å være så feit."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hehe, mange ehh..herlige her:-) Men her kommer noen ekte.

eE kamerat av meg OG meg selv bestemte oss for mange år siden å teste ut klassiske sjekketriks en kveld og det var utsyrtelig morsomt.

Vi peilet og sonderte utestedet og prøvde å finne de rette kvinne"typene" til hvert "triks"..

eksempelvis,

Tøffe typer trikset.. Piloter var vi da.. mulig vi overspilte litt i iveren,, funka ihvertfall dårlig *ler*

Medlidenhets trikset.. funka delsvis:-) en av oss var litt "annerledes" og den andre var støttekontakt *flirer* faktisk mange som bet på og største problemet var å holde seg alvorlig.

Vi prøvde mange ulike varianter i løpet av kvelden og hadde det hysterisk artig..

 

Men begge fikk seg en deilig aften med to flotte kvinner av det enkle klassiske trikset å følge med på når en kvinne tok opp sigarettpakken og galant lene seg frem, "knipse" i gang lighteren med et lite" tenne for deg?"... Hmm det var noen år siden skjønner jeg nå siden vi røyket inne ;-)

 

Uansett, kvinner liker oppmerksomheten og galantheten, litt koselig skjarm, tekkelige kommentarer og enkle forførende og smigrende kommentarer (ihvertfall til å begynne med..) Og som gentlemann så er det relativt hyggelig å sjekke påd en måten også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...