Gå til innhold

Forum-baserte ydmykelser


BullOslo

Anbefalte innlegg

Hei kjære hanreier over det ganske land!

 

Hva tenker dere om at dette kan være en tråd hvor velutrustede buller legger ut bilde av pikken sin med et mål ved siden av, det være seg alt fra en tommestokk til en fyrstikkeske eller en annen allment kjent størrelse.

 

Så kan dere ynkelige hanreier, med behov for å få bekreftet at dere faktisk ER små, legge ut bilde av tissetassene deres til sammenlikning, offentlig beskuelse og latter. "Tissetass" er muligens en litt for maskulin betegnelse, jeg vil anta at det for enkelte mer er snakk om en stiv gutte-klitoris.

 

Jeg stiller med første bilde fra bullenes side, dersom det er interesse.

 

Kjør debatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir aldri lei av å se på store bull kuker, det er nydelig, maskuling og opphissende.

 

Jo men da, vesle Ole - for jeg antar at du er liten - må du ta bladet fra munnen, og ekeløvet fra skrittet, samt gi oss i plenum et klart svar: Er DU klar for å bli offentlig sammenliknet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er guttetissen fra cuckoldpar i slapp tilstand, som dere ser på størrelse med en fingernegl.

Bilde av stiv tilstand kommer. [ATTACH=CONFIG]13895[/ATTACH]

 

Det ser ikke ut som du kan forsvare deg med at det var utendørs engang. Ingen unnskyldning er god nok når du har permanent badetiss.

 

Tenker jeg finner frem dorullen senere, så kan det sammenlignes litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med et lite bidrag av meg og min jeg også. Med en dorull, siden den testen er så godt som umulig å fake.

Kanskje cuckene kan legge ut bilder og sammenligne seg med oss bullene?

 

1461565_10153548971095545_634116770_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Her er guttetissen fra cuckoldpar i slapp tilstand, som dere ser på størrelse med en fingernegl.

Bilde av stiv tilstand kommer. [ATTACH=CONFIG]13895[/ATTACH]

 

Takk for et ærlig bidrag.

 

Men Cuckoldpar - dette sorterer da virkelig ikke under betegnelsen "guttetiss" - det du har å by på er en litt over gjennomsnittlig klitoris, ikke noe mer. Den er faktisk såpass stusselig, at hadde det ikke vært for hårveksten, ville jeg ha antatt at det var et bilde av din kone.

 

Og derfor, kjære hanrei, både tror, antar og håper jeg at dersom din kone lar deg komme, skjer det ikke ved at hun runker deg, men ved at hun med én finger fingrer klitorisen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Her er guttetissen fra cuckoldpar i slapp tilstand, som dere ser på størrelse med en fingernegl.

Bilde av stiv tilstand kommer. [ATTACH=CONFIG]13895[/ATTACH]

 

Du skriver at "bilde av stiv tilstand kommer".

 

Sett i gang og legg ut - eller er klitten din så sjelden stiv at du ennå ikke har fått tatt bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

cuckoldkreket beklager at det har tatt tid å få bilder av stiv guttetiss, men her er de. Håper dere ekte mannfolk vil gi noen kommentarer. som dere ser gir dorulltesten resultat IKKE BESTÅTT. Det mangler mins 1 hel cm for at guttetissen skal kunne titte ut. Og det er mer en nok plass for å tre hylsa på. Sammenligningen med en halv liters ølboks slik Bulls ofte gjør blir vel nærmest komisk i mitt tilfelle.

2014-01-18 09.35.16.jpg

2014-01-18 09.26.53.jpg

2014-01-18 09.27.33.jpg

2014-01-18 09.32.57.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var ikke stor. Trodde selv jeg var en ynkelig cuk, men dette var jo enda værre. Håper du blir ydmyket skikkelig av de store bullene.

 

Takk swei36. En ting er å bli satt på plass av at de ekte mannfolka men når en annen cuck har slik kommentarer ja da skjønner en virkelig hvilket ynkelig udugelig krek en er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...