Gå til innhold

Gigantomani, storpikk galskap.


Gjest roligkar

Anbefalte innlegg

Gjest roligkar

Kan berolige alle, jeg har en pikk med ordinær størrelse, tror jeg. Har aldri opplevet det som noe problem, det er ikke bare størrelsen på pikken det kommer an på.

Mye av "sexen" sitter mellom øra. Man skal ikke bare "pløye på", kvinners vagina er ikke sååååå lang. Noen kvinner kan også få ubehag av at for store pikker trenger seg inn i alle kroppens åpninger. Ta det med ro folkens, et sexliv går bra uten størrelse hingst på pikken.

 

Mvh.

roligkar, er fortsatt rolig og behersket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begge tilfeller kan en jo lure på hvor slapp en er nedentil som behøver en så stor en.

 

Beklager, men på lik linje med at vi gutta ønsker oss deilige pupper, glatt, trang (!) fitte osv, så tror jeg myten om at "størrelsen ikke betyr noe" bare er ræl fordi en god del menn mangler selvtillit overhode. Hvorfor skulle pikken være "utelukket" fra jentenes kriterieliste på hva de ønsker seg? Størrelse er en ting, men også utseende, form osv.

Rent anatomisk er nok en minipikk også istand til å tilfredsstille ei jente, men Det er et enkelt regnestykke at en stor tykk pikk vil gi henne mer nytelse en en liten sossis.

I tillegg er i sex bare ren fysisk nytelse. Var det det, ville ikke vi gutta bry oss om at dama var pen, sexy, hadde flotte pupper eller lange bein (vi skal jo ikke pule beina). Det er også en visuell nytelse. Tenk på synet av puppene hennes som disser, eller pikke som du ser inni henne. Ikke kom å fortell meg at utseendet til dama ikke betyr noe, og damer: Ikke fortell meg at pikkens størrelse og form ikke betyr noe.

 

Det finnes sikkert grenser for hvor stor den skal være (på lik linje med at kjempepupper ikke er det fineste), og enkelte tenner nok på bittesmå men at (nesten) alle jenter har en mening eller erfaring om hvor stor pikken skal være eller hvilken vei den skal bøye, ja det er jeg i alle fall overbevist om. Heterofile jenter tiltrekkes av MENN. Pikken er det mest mandige vi har (det som skiller oss mest fra damene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men på lik linje med at vi gutta ønsker oss deilige pupper, glatt, trang (!) fitte osv, så tror jeg myten om at "størrelsen ikke betyr noe" bare er ræl fordi en god del menn mangler selvtillit overhode. Hvorfor skulle pikken være "utelukket" fra jentenes kriterieliste på hva de ønsker seg? Størrelse er en ting, men også utseende, form osv.

Rent anatomisk er nok en minipikk også istand til å tilfredsstille ei jente, men Det er et enkelt regnestykke at en stor tykk pikk vil gi henne mer nytelse en en liten sossis.

I tillegg er i sex bare ren fysisk nytelse. Var det det, ville ikke vi gutta bry oss om at dama var pen, sexy, hadde flotte pupper eller lange bein (vi skal jo ikke pule beina). Det er også en visuell nytelse. Tenk på synet av puppene hennes som disser, eller pikke som du ser inni henne. Ikke kom å fortell meg at utseendet til dama ikke betyr noe, og damer: Ikke fortell meg at pikkens størrelse og form ikke betyr noe.

 

Det finnes sikkert grenser for hvor stor den skal være (på lik linje med at kjempepupper ikke er det fineste), og enkelte tenner nok på bittesmå men at (nesten) alle jenter har en mening eller erfaring om hvor stor pikken skal være eller hvilken vei den skal bøye, ja det er jeg i alle fall overbevist om. Heterofile jenter tiltrekkes av MENN. Pikken er det mest mandige vi har (det som skiller oss mest fra damene).

 

Jeg sa ikke at størrelse ikke teller, men det finnes en grense hvor det rett og slett ikke blir bedre men heller det motsatte. Mitt poeng var at hvis hun trenger en viss størrelse som er ganske stor for virkelig å nyte det, så kan en jo lure på hvor slapp hun er nedentil, dette sagt med en litt "ngue-in-cheek" humor tenkemåte. Kan dra inn argumenter som evolusjon bør ha tilpasset det slik at de nyter det best rundt middel til litt over middels størrelse. En annen ting en kan se på er hvor mye blod som faktisk kreves for å holde en veldig stor penis erekt kan være et problem, fint om dette ikke er tilfelle for noen. Det er ikke sikkert en mega penis vil gi deg en bedre opplevelse, hare hørt mange si det motsatte, som igjen får en til å lure på om en dame er litt slapp nedentil når hun behøver/foretrekker en mega penis.

 

Uansett, jeg prøver ikke å forsvare små peniser fordi jeg har det selv eller noe sånt, tvert imot. Jeg har over gjennomsnittet og har selv et temmelig bra sex liv, veldig likt som tråd starter. Igjen, jeg bare erter litt med seriøs undertone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mange som ikke liker at man er for stor. Så størrelsen teller, også den veien.

 

Og for de aller fleste så er andre kvaliteter enn størrelsen av mye større betydning, generelt sett. Men noen har en fetish for å prøve noe stort en eller flere ganger, og det er jo også helt greit.

 

Jeg vil tilbakevise at størrelsen til en kvinne nedentil har noe særlig med slapphet å gjøre. På samme måte som med menn er man forskjellig. Noen spinkle thaikvinner kan være mer romslig nok for fistfuck, mens en BBW kan trenge glidemiddel for selv en helt standard pikkstørrelse. Det handler ikke om slapphet, selv om noe også kan trenes opp. Menn får jo heller ikke noe særlig stivere pikk av å trene på helsestudio (selv om blodsirkulasjon har godt av at man har rimelig OK fysisk form).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parioslo
I begge tilfeller kan en jo lure på hvor slapp en er nedentil som behøver en så stor en.

 

Det er det dummeste vi har hørt!

Som par er vi ute etter en ting; stor og grov pikk til fruen.

Vi driter i intellekt, status, stilling og til en viss grad utseende. Vel og merke så lenge man kan oppføre seg og er renslig!

 

For oss er dette noe vi gjør for å krydre et allerede supert sexliv, og da kan vi vel tillate oss å søke etter noen som har det lille ekstra? Fruen hos oss nyter store, og siden veldig mange av de som svarer oss er mindre enn meg (18/15), så er de i vår verden uaktuelle. Vi mener alle burde akseptere våre ønsker og krav - vi rakker på ingen måte ned på folk med normale kuker, men vi er ikke interessert i treff med dere.

Jeg synes hele dette opplegget er i ferd med å bli helt feil: her er det altså par, sågar ganske mange, som søker etter menn til å være med på leken. Da er det et minimum at man står fritt til å ha spesifikke krav. Når noen er så patetiske at de tillater seg å svare at det har med slapphet nedentil å gjøre, mister i hvert fall vi lysten på i det hele tatt å bruka dette og andre tilsvarende fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele dette opplegget er i ferd med å bli helt feil: her er det altså par, sågar ganske mange, som søker etter menn til å være med på leken. Da er det et minimum at man står fritt til å ha spesifikke krav. Når noen er så patetiske at de tillater seg å svare at det har med slapphet nedentil å gjøre, mister i hvert fall vi lysten på i det hele tatt å bruka dette og andre tilsvarende fora.

 

Jeg skjønner dere godt. Men skjønner også de som føler det er mye fokus på søk etter stort utstyr. Oppsummert handler det vel om å ha respekt for at folk er forskjelige, at folk søker forskjellige ting. Og gå videre om man ikke tilfredstiller kravene.

Som par så vil jeg anta at parene i utgangspunktet har det bra sammen, og at det man søker her er ekstra krydder. Som det sies bør man da stå fritt til å søke noe som faktisk er et krydder og gir det lille ekstra man krever.

At det så kan danne seg et bilde av at mange par søker store pikker, så er jo det litt tough luck for de som ikke har det. Så der har nok menn med bra utstyr en fordel når det gjelder par og cuckolding. Men søker man kvinner på andre nettsteder vil man nok se at det ikke spiller stor rolle. Å vifte med pikken der har vel heller frastøtende effekt enn tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parioslo

Hvis man søker etter en partner på Sukker, Match eller Møteplassen, vektelegges heldigvis andre egenskaper enn størrelse.

Vær dog forberedet på at mange jenter er kritiske til både skrivefeil, dårlige profiler og bilder som er så gamle at man ikke er til å kjenne igjen i dag. Også der stilles det høye krav, og på generelt grunnlag er terskelen lav for å avvise folk på nettet, og oppfyller man ikke den andre parts krav/ønsket kan man se langt etter en middagsdate, og uten middagsdate får i hvert fall ikke vist hva man er god for i senga.

Lykke til og god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie
I begge tilfeller kan en jo lure på hvor slapp en er nedentil som behøver en så stor en.

 

Nå har du tydeligvis forvilla deg inn på feil nettsted. Jeg foreslår at du leser deg litt opp om temaet cuckoldry før du ytrer flere latterlige meninger.

Så kan vi også legge til at en ekstra mann er KUN et sexleketøy. Noen par ønsker en mann med intellekt og vittighet men de aller, aller fleste velger kun på øverste hylle når det kommer til kaliber nedentil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roligkar

Dette var et tema som engasjerte. Jeg mener at de fleste menn har en stor nok penis mellom sine ben til å kunne yte den "service" en kåt frue trenger. Men det kommer også tydlig frem at noen trenger " a real big one ".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nå har du tydeligvis forvilla deg inn på feil nettsted. Jeg foreslår at du leser deg litt opp om temaet cuckoldry før du ytrer flere latterlige meninger.

Så kan vi også legge til at en ekstra mann er KUN et sexleketøy. Noen par ønsker en mann med intellekt og vittighet men de aller, aller fleste velger kun på øverste hylle når det kommer til kaliber nedentil.

 

Jeg vet veldig godt hva "cuckoldry" går ut på, så tror neppe jeg trenger å lese opp på det. <_ hvis du tror det kun g ut p at dama vil ha en mega stor penis s nok jeg heller b lese opp temaet. trenger ikke noe som helst gj med st men er ofte litt imblandet og m sier ser gjerne kvinnen etter nedgradering. hva nedgradering kan v meget form for oppgradering innenfor bilde ganske tilfelle ogs>

 

Jeg står for det jeg sa, og som du kan lese i en av mine andre poster, så er det ment litt ertete og morsomt men også litt seriøst. (Mente egentlig å skrive "tongue-in-cheek", aner ikke hvorfor jeg skrev det som sto i posten rundt det "ordet"). Mens jeg skjønner en stor penis er spennende, så var mitt poeng at dama hvis ikke er veldig stor og slapp nedentil virkelig ikke trenger en mega penis for å bli tilfredstilt maksimalt. En for stor penis kan faktisk gi motsatt effekt, dette sier jeg fordi jeg har hørt en del kvinner si nettopp dette. Trenger jo ikke stappe hele inn, så en kan argumentere den veien også.

 

Det er det dummeste vi har hørt!

Som par er vi ute etter en ting; stor og grov pikk til fruen.

Vi driter i intellekt, status, stilling og til en viss grad utseende. Vel og merke så lenge man kan oppføre seg og er renslig!

For oss er dette noe vi gjør for å krydre et allerede supert sexliv, og da kan vi vel tillate oss å søke etter noen som har det lille ekstra? Fruen hos oss nyter store, og siden veldig mange av de som svarer oss er mindre enn meg (18/15), så er de i vår verden uaktuelle. Vi mener alle burde akseptere våre ønsker og krav - vi rakker på ingen måte ned på folk med normale kuker, men vi er ikke interessert i treff med dere.

Jeg synes hele dette opplegget er i ferd med å bli helt feil: her er det altså par, sågar ganske mange, som søker etter menn til å være med på leken. Da er det et minimum at man står fritt til å ha spesifikke krav. Når noen er så patetiske at de tillater seg å svare at det har med slapphet nedentil å gjøre, mister i hvert fall vi lysten på i det hele tatt å bruka dette og andre tilsvarende fora.

 

Er det virkelig det dummeste dere har hørt? Tviler sterkt på den påstanden.

 

Koselig for dere at dere kun ser etter en stor og grov pikk til fruen. Jeg er temmelig sikker ikke alle gjør det, kan godt være et stort anntall av dem på denne siden, men det betyr ikke at det er det alle ser etter.

 

Finnes det virkelig ikke bedre ting å se etter som hun kunne nytt mere? Jaja, så trenger vel hun kanskje en stor pikk for å tilfredstilles eller hun blir kåt av å tenke på det.

 

Jeg føler heller ikke at dere rakker ned på noen, og dere står fritt fram til å ønske hva dere ville ønske.

 

Ja, folk bør oppfylle kravene som blir satt i annonsene når de svarer, men jeg skjønner litt at noen vil prøve lykken og spørre alikevel.

 

Det er faktisk mange som ikke liker at man er for stor. Så størrelsen teller, også den veien.

 

Og for de aller fleste så er andre kvaliteter enn størrelsen av mye større betydning, generelt sett. Men noen har en fetish for å prøve noe stort en eller flere ganger, og det er jo også helt greit.

 

Jeg vil tilbakevise at størrelsen til en kvinne nedentil har noe særlig med slapphet å gjøre. På samme måte som med menn er man forskjellig. Noen spinkle thaikvinner kan være mer romslig nok for fistfuck, mens en BBW kan trenge glidemiddel for selv en helt standard pikkstørrelse. Det handler ikke om slapphet, selv om noe også kan trenes opp. Menn får jo heller ikke noe særlig stivere pikk av å trene på helsestudio (selv om blodsirkulasjon har godt av at man har rimelig OK fysisk form).

 

Enig med det meste du sier, og kanskje ikke slapp er det riktige ordet, men noen er mer romslige enn andre. Ikke noe galt med noen av delene, men det stiller forskjellige krav til deres partnere. Jeg synes ikke det er dumt eller latterlig å tenke at en person som kun oppsøker mega store peniser er litt romslig og slapp nedentil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk det motsatte "problemet" jeg, da jeg har en ganske stor og tykk kuk (faktisk like lang som en halvliter ølboks fant jeg ut... jeg måtte jo prøve etter å ha sett det trikset fra flere... :) , men ikke så tykk som en ølboks da...) som faktisk mer enn en gang har bunnet kona så hun har fått vondt og når vi har analsex føler hun seg som en fyllt kalkun på nyttårs aften (og det tenner henne derfor ikke så mye...) selv om lengden ikke er et problem der.

 

Så når vi fant en elsker til henne var hun faktisk kjempe fornøyd med at han hadde tynnere kuk en meg, og en anelse kortere, og hun kommer som en foss hver gang hun har kuken hans i ræva...

 

Og det er jo i den ytterste delen av sjeden som har flest nervetråder og som gir mest nytelse, så hvorfor folk tror at en diger bamse av en høvding alltid er det beste skjønner jeg ikke, selv om jeg har en stor høvding selv... Den som har kuken må kunne bruke den også, hvis ikke er det samme pokker hvor stor eller liten den er

 

(Venninna til kona spurte min kone om hun kunne få se den en gang, etter at min kone hadde "glippet" ut med størrelsen på kuken min til henne under en samtale, noe jeg etterhvert gikk med på og jeg skjønte på blikket hennes at hun GODT kunne tenke seg å bruke kuken min, da mannen hennes hadde en liten og tynn kuk. (Det er, merkelig nok, ikke i min interesse å knulle andre damer...)Før det har det faktisk ikke falt meg inn at jeg var spesielt stor, det har liksom aldri brydd me)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Som flere andre her er jeg litt overrasket over hvor opptatt mange er av størrelse... Hvis det er det kvinnen som søker seg en bull faktisk er opptatt av, så er det naturligvis hennes valg, og vi får ta dem på ordet som legger inn det som det viktigste kriteriet. Men jeg har en mistanke om at dette fokuset på størrelse også henger litt sammen med cuckoldens fantasier, det ligger liksom litt ekstra ydmykelse i det som fungerer som stimulans for en del av oss (også litt for meg, innrømmer det). Men altså, mitt poeng er at dersom kona skulle ha sex med en annen (og det har hendt) så er det for henne snakk om å ha sex med en "mann" og ikke med en "pikk". Med andre ord - det avgjørende er at det er en person hun liker og føler seg tiltrukket av og komfortabel sammen med. Jeg er temmelig sikker på at det også er slik for svært mange andre kvinner. For veldig mange er det faktisk det som er forutsetningen for at hun skal oppleve god sex. Og for øvrig: Skal man virkelig utvikle et cuckold-forhold tror jeg noe av det viktigste er å finne en elsker som forstår og aksepterer den spesielle dynamikken og det spillet og leken som ligger i et slikt forhold - mye viktigere enn størrelsen på utstyret han kan tilby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle.

Fikk lyst til å si noe ang dette tema. Jeg som skriver er mann som har et forhold til en utrolig deilig kvinne. Vi har holdt sammen i mange år og hatt mye deilig sex sammen. Jeg er av den oppfatning av at jeg har liten kuk men hun har alltid gitt uttrykk for at jeg er den som har gitt henne den beste sexen - ever. (hun er 49 år)

Hun koser seg veldig og vi har det fantastisk sammen også utenom sexen. For en tid tilbake begynte vi å fantasere om en ekstra mann inn i vår sexlek, særlig da hun tenner på det og jeg er litt bi, noe som tente henne enda mer. Og som er sagt her ovenfor så ønsket vi begge en hyggelig rolig kjekk mann som vi kunne få et langvarig og fortrolig forhold til. Når det ble diskusjon om hans kuk, så var det nok jeg som var mest opptatt av at den skulle være stor, da jeg selv har liten. Hun var mest opptatt av kjemi men siden jeg tente på at det måtte være en mann med stor kuk, så tente hun av at jeg tente på det.

Nå er det jo slik at vi menn aldri får en kvinnes indre tanker, men jeg liker å tro at hun også setter pris på en stor kuk.

Da det er vi som er paret og søker en mann til å komme inn i vår sexlek så mener jeg at vi har vår fulle rett til å fokusere på de verdier og vitale mål som passer oss, uten at andre skal fordømme det.

Vi er ikke et par som lever 100% dette livet med bull og cuck, men et par som elsker hverandre og som ønsker å leke ut forskjellige fantasier fordi vi ønsker å bidra til dens andre glede og opphisselse. I hverdagen er vi et helt vanlig par, men når det kommer til sexen så tenner vi veldig på å ha med en ekstra mann, og der jeg liker å være en cuck og der hun får leke hotwife - fordi vi vet at dette tenner oss og vi vil bidra for hverandre.

Og er det så godt å også fortelle at vi har møtt en mann som fyller våre krav, både de menneskelig og når det gjelder vitale mål. En flott hyggelig snill og god mann som vi ønsker å leke masse med.

Så moralen er; la par eller hotwifes her i dette fora få lov til å søke etter det de vil ha uten at andre skal fordømme det.

Ønsker alle en fortsatt fin sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...