Gå til innhold

Kjæresten er på gli! Men jeg har noen spørsmål!


MannIPar_87

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen!

 

Jeg er en gutt som lenge har drømt og fantasert om å vite at dama koser seg med noen på si. Gjerne med bilder og detaljer i ettertid. Men har ikke turt å si dette rett ut før nå nylig (etter 4 år i forhold). Jeg fortalte det for bare noen dager siden, og hun syntes dette virka veldig opphissende! Hun har allerede flørta og sendt meldinger med en slump menn fra nett. Deriblant også mye Snapchat med en fyr.

 

Men jeg/vi har et ørlite problem, og jeg skulle gjerne fått noen tips ang. dette. Det har seg slik at hun liker å flørte og sende bilder litt "privat". Altså hun er ikke hypp på å dele ALT med meg. Som for øvrig er litt småkjipt. Hun føler det er privat, mellom dem, på en måte. Og syntes til en grad det er mer spennende å være intim/privat med en annen fyr, fremfor at jeg får se alle bilder eller vite alt de snakker om.

 

Hun er jo med på å dele/fortelle NOE. Men det er spesielt én fyr som hun er litt betatt av, som hun sier litt lite om. Svarer litt kort på spørsmål og vil gjerne ikke ut med MASsE detaljer! Men jeg vet at hun har sendt 30-40 bilder til han av seg! Jeg har ikke fått sett noen av dem (hun har bevisst ikke lagra dem på mobilen før hu sendte over snap).

 

Jeg vil gjerne at hun skal digge å fortelle og vise meg de kåteste detaljene. Har prøvd å være tydelig, men det virker fortsatt som hun får mer nytelse av å være litt hemmelig. Det jeg til syvende og sist er litt bekymret for, er at hun kanskje møter noen, og ikke er hundreogti prosent åpen om detaljene på det møtet, "glemmer" å ta bilder med vilje, og at alt bare blir en kjip sjalusisak, fremfor noe virkelig opphissende (som det KAN være)!

 

Nå er det ikke sånn at hun er HELT lukket! Hun forteller noen detaljer, viser meg noen bilder som ligner på noe av det hun har sendt o.l. Men jeg vil gjerne ha mer! Og jeg vil at hu skal digge å prate masse, detaljert, kåte greier om han!

 

Noen tips eller erfaringer rundt dette hadde vært utrolig hjelpsomt!

 

PS: jeg følger kanskje ikke cuckoldprofilen 100% da jeg ikke tenner spesielt mye på å bli ydmyket o.l for hvor "udugelig" jeg er. Jeg har god selvtillitt, og elsker å knulle dama sønder og sammen, og tror hun er godt fornøyd med pikken min (noe jeg er glad for).

 

Om noen vil prate litt eller vite mer om henne og situasjon er det også mulig å sende en PM.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie

Heisann!

 

Nå er det ingen av oss her inne som vet helt greia deres, og hva du har fortalt henne. Men det kan virke som hun har glemt en av de viktigste faktorene midt oppi alt dette, og det er at ALLE andre dere blander inn i deres sexliv, enten det er kvinner eller menn, så burde de kun sees på som sexleketøy, og ingenting annet.

Ved at hun bevisst ikke vil dele ting med deg, ville ikke jeg tatt særlig bra, hvis jeg var i dine sko.

 

Ta en prat med henne, det er jo fort gjort for jenter som er gira på dette å bli litt "høy" på seg selv i den første tiden... da de syns dette er veldig spennende.

Bare vær klar på at dette er er en ting dere har som par! De hun knuller skal og burde bli behandlet på lik linje som alle andre sexleketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru78 kan sende meldinger så mye hun vil med andre. Men - hun skal ikke skrive noe jeg ikke kan se - og jeg vil kunne se alt. "private" meldinger fungerer ikke. Fundamentet her er vårt forhold - det andre er et krydder. Enten blir det krydderet brukt slik at vi begge føler det er greit og respekten for "eget reir" er ivaretatt eller så lar man det være.Hun får så mye frihet og tillit sammenlignet med "normalen" at det må bare respekteres.

 

Med andre ord - hadde hun ville holde meldinger skjult for meg hadde det ikke vært greit. Hennes lojalitet skal alltid, uansett, være hos meg.

 

Og nei, vi er nok heller ikke noe typisk C.oldpar....

 

---------- Post added at 13:24 ---------- Previous post was at 13:23 ----------

 

Jeg trenger for ordens skyld ikke se alt - men vil ha mulighet til å gjøre det. Grensene gjelder forøvrig begge veier-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaringer selv fra denne livsstilen, dessverre! Men jeg har lest en god del på utenlandske forum om dette temaet. Og de eksemplene jeg har lest om har endt i brudd pga denne livsstilen, er på grunn av mangelen på åpenhet og kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dixie treffer spikern ganske rett på hodet synes jeg. Dette handler ikke om henne, men om dere. Dere må lage veien sammen. Hvis hun ikke vil dele alt med deg så har jo ikke du noe glede ut av det. Hvis du forklarer henne dette så vil hun kanskje forstå det litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar!

 

Og ja, det er veldig viktig med kommunikasjon. Og jeg tror hun forstår det. Jeg foreslo kjapt at de kunne droppe snapchat, og hun samtykket uten å blunke - så sant det var det jeg ville. Vi har kommet frem til en mellomting der. At hun kun holder på når jeg vet det, og er litt med på det (dvs. at hun viser meg og forteller litt). Det har funket bra hittil.

 

Jeg skal innrømme at jeg ble litt overraska over at hun så lett kom på gli, og det er mer eller mindre snakk om dager før hun er "klar" til å møte noen. Hun er veldig oppslukt, så det virker som hun liker dette SVÆRT godt.

 

Jeg kommer nok til å foreslå at hun kan lage en profil her etter hvert... men jeg bør kanskje fortelle henne hva cuckold er, og hva slags folk som vanker her først ;-) Akkurat nå har hun kun profil på nakenprat-siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg du bare må gi tid. At hun tenner på det og har lyst er jo (for alle oss cucker) supert. For henne oppleves det nok litt ambivalent at du på den ene siden gir henne lov, men samtidig sender "sjalusi"-tegn ved å skulle "se henne i kortene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie
Dette tror jeg du bare må gi tid. At hun tenner på det og har lyst er jo (for alle oss cucker) supert. For henne oppleves det nok litt ambivalent at du på den ene siden gir henne lov, men samtidig sender "sjalusi"-tegn ved å skulle "se henne i kortene".

 

 

Nå er det også gjerne sånn at ikke alle er like underdanige, og noen vil fortsatt ha en viss kontroll selv om man gir bort en del.

Jeg ville nok ikke taklet det særlig bra om jeg føler at jenta mi skjuler ting for meg bevisst.

Har selv vært i et lignende forhold, og da må alle kort ligge åpne, så man kan se de. Ikke for å skulle ha stålkontroll og se henne over skuldra til enhver tid, men man skal kunne ha muligheten til å sjekke hvis man ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! En liten oppdatering fra min side...

 

I helgen tok vi en bytur bare oss to, med avtale om å fortelle en eventuell tredjepart om at vi ikke var kjærester. Spillereglene var enkle: kun klining - for å "teste" opplegget. God kommunikasjon var en selvfølge, utifra tidligere samtaler. Vi traff et pratesjukt kompispar etter et par øl. Det tok ikke mange minutter før hun hadde tunga i munnen på han ene, mens han kjente godt oppunder kjolen (og inn i fitta hennes). Jeg så ikke dette med fingeren, men fikk det fortalt dagen etter. Min reaksjon på selve klininga var egentlig at jeg fikk litt sjokk og ble veldig "ør". Det var veldig rart å se på bare, og jeg følte meg egentlig litt malplassert. Følelsene var ikke "vonde" tror jeg. Men jeg ble ikke kåt heller. Jeg ønsket egentlig bare å avslutte, slik at vi kunne reflektere og snakke om det som hadde skjedd. Men jeg fikk ikke noe særlig kontakt med henne resten av kvelden, og de holdt dermed på helt til utestedet stengte.

 

På vei ut fortalte hun meg kjapt at fyren ville ha henne med hjem, og hun lurte på hva jeg syntes. Jeg sa blankt nei, og sa jeg ville hjem til oss - henne og meg. Etter å ha gått en stund (jeg og han ene kompisen gikk foran, mens hun leide hender med han andre bak) oppdaget jeg til min fortvilelse at hun var forsvunnet, sammen med fyren hun hadde klina med! Kort tid etter dette poppet det inn en tekstmelding på mobilen, hvor det sto at de var på vei hjem til ham (de satt i en taxi). Jeg sendte straks melding om at jeg ikke ville dette. Og etter kort tid igjen fikk jeg svar og en liten telefonsamtale. Det endte med at hun kom tilbake til utestedet, og jeg dro dit og møtte henne. Vi var endelig alene sammen.

 

Hun var illsint på meg fordi hun mente jeg ødela. Jeg følte meg ekstremt sårbar, og ble egentlig ganske sjokkert over at hun var sur og nærmest litt frekk mot meg. Det ble en lang, ganske heftig, diskusjon/krangel etterpå. Det strømmet over av følelser (for min del), og jeg kan ærlig fortelle at forholdet var millimeter fra å ta slutt. Det var visst denne "spenningen" i henne som var blitt trigget, og hun ønsket ikke å forholde seg til alle disse reglene (og meg). Vi kom til slutt hjem på morgenkvisten, sov noen timer og våknet igjen for nok en samtale (nå var det ikke krangling). Den handlet mer om fremtiden, og hva vi egentlig ønsket. Det skal sies at vi har vært sammen i 5 år uten en eneste krangel.

 

Alt i alt gjorde nok hele kvelden mer negativt enn positivt. Men vi lærte mye vil jeg si. Vi har funnet ut (og er blitt enige om) at hun sliter med å kontrollere seg når det først gjelder. Hun har ikke hatt noen andre enn meg før, og får derfor et "kick" av å være litt fri på denne måten. Hun blir rett og slett veldig revet med, egoistisk, og føler at jeg er "i veien". Litt av problemet er nok at hun ikke ser mr. tredjepart som bare et "leketøy" når hun først blir revet med. Noe som får det hele til å føles veldig farlig ut sånn jeg nå ser det.

 

Ståa nå, er at vi har brukt den siste dagen på å "pleie" forholdet, med fokus på å komme på litt andre tanker. Vi har også bestemt oss for at vi må ta en liten pause fra dette opplegget (i utgangspunktet noen dager). Vi må begge reflektere, og finne ut hva vi ønsker videre med det. Akkurat nå prioriterer vi bare å være kjærester. :)

 

Vi er unge og uerfarne. Selv om jeg/vi tenner på dette, er det ting som tyder på at dette kan sette forholdet i fare... Det hadde vært strålende med noen erfaringer eller løsninger som vi kan relatere oss til, og kanskje bruke..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie

Jeg skal være helt ærlig med deg.

 

Den dama di virker jo helt skutt... unnskyld uttrykket. Men det er absolutt INGEN unnskyldning å si at man blir "caught in the moment" når hun bryter reglene deres TO ganger på en kveld. Først lar hun han fingre seg etter dere ble enig om at grensa skulle gå ved klining, så stikker hun plutselig av etter du har sagt at du ikke vil mer.

 

Tror kanskje du burde la henne få en tur her inne, så kan hun lese litt om hva andre par mener, om sammstemningen og hva som er VIKTIG i et forhold som dette.

Jeg kan føle og ta på sinnet og frustrasjonen jeg ville følt om noe sånt som det hadde skjedd med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner denne settingen kun fra ekstra-mann siden, men jeg forstår din frustrasjon. De gangene jeg har lekt med par på den måten, har jeg vært spesielt opptatt av å finne ut av hva de ønsker å få ut av det, hvordan jeg kan bidra til å oppfylle deres fantasi. Selv om jeg både tar for meg og nyter, er jeg hele tiden klar over at jeg kun er et redskap for deres lek. Jeg tror at for par som har det bra, kan dette styrke parforholdet, men hvis forholdet skranter, slår dette enda hardere ut i slik lek. Ikke dermed sagt at deres forhold skranter.

 

Men det kan høres ut som selv om dere har klare regler, har dere kanskje ikke samme grunntanke for hvorfor dere gjør dette. Og å bryte reglene bør være fullstendig tabu. Jeg har forstått på deg at du ønsker at hun skal få mer erfaring, og hun tenner på tanken om å få prøve flere pikker. Min første innskytelse er at dere må være enig om at dette gjør dere begge for deres skyld, til felles glede. Så finnes par i alle varianter her inne, men for deres skyld høres det ut som 100% ærlighet er viktig, og at hennes lek med andre må foregå på dine premisser. Derfor er det kanskje ikke så lurt å slippe henne fri, men finne kandidater og leke med fantasiene sammen. Bli enig om hvilke fantasier som skal oppfylles, og hvilke som blir for utfordrende for dere.

 

Lykke til, uansett hva dere måtte komme frem til.

 

Det slo meg at det kanskje ville være mindre truende for deg om dere fant noen å leke med hvor aldersforskjellen gjør "kjæresteri" usannsynlig. Vet at en del bruker det bevisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Er du egentlig sikker på at du vil dette selv?

 

Et godt spørsmål egentlig. Jeg har lenge fantasert om det, men alltid vært veldig skeptisk til å praktisere noe. Selv om jeg iblant har ønsket at fantasiene var virkelige, har jeg egentlig vært fornøyd med tankene. Da jeg introduserte henne til fantasiene, var jeg egentlig ikke klar for å begynne å praktisere noe. Jeg ville heller ta fantasiene til et nytt nivå bare. Involvere henne i det. Når det først virket, så virket det veldig bra (vi begge hadde noen av våre kåteste uker noensinne).

 

Det store glippet var på byen der regler ble brutt, og hun foreslo rett ut at vi kanskje burde slå opp fordi hun hadde fått veldig sterke behov for å treffe andre. Og siden forholdet ble satt på spill, var liksom moroa over. Så ja, slik ståa er nå, tror jeg du har rett i at en slik setting kan ødelegge for oss.

 

I min "fantasi" digger hun å kåte opp meg med dette. Andre menn er leketøy og ingen risiko whatsoever. Jeg forestilte meg at dette faktisk kunne styrke forholdet. At hun fikk i "pose og sekk" ville gjøre at hun aldri så noe behov i å være kjæreste med andre. Det ville også fungere som en bekreftelse på hvor sterkt forhold vi faktisk har.

 

Men slik gikk det ikke helt. Det viste seg at disse tingene trigget behov hos henne som ikke hadde vært der tidligere. Og til en viss grad var jo det også litt av poenget. Men problemet var at disse behovene ikke alltid gikk hånd i hånd med mine fantasier. Det ble liksom mer enn en lek for henne, og hun innså for første gang ikke bare at det finnes flere fisk i havet, men at hun mer eller mindre kan håndplukke dem i tillegg! Hun begynte å føle at hun var litt "lei" av meg etter et 5 årig langt forhold, kombinert med en lengsel etter andre. Denne følelsen fikk henne rett og slett til å tvile litt på forholdet. Noe som sikkert er naturlig når sånne tanker dukker opp. Og når hun tviler på noe så essensielt, faller hele scenariet i grus. Vi prøvde det, og det funket ikke slik det burde.

 

Jeg vil si at vi har nådd en "kneik" i forholdet vårt akkurat nå, men har kommet til enighet om at vi skal jobbe oss gjennom. Dagene går stort sett som de har gjort før. Bortsett fra at jeg i en liten periode har fått litt "angst" (kjærlighetssorg?) om nettene, på vegne av forholdet. Heldigvis har hun hatt god tålmodighet, og pratet (mest lyttet kanskje) når dette har oppstått. Sannheten er at hele dette opplegget har tatt opp ALT for mye tid og energi fra hverdagen. Og ingen av oss (spesielt jeg) har ikke fått gjort de daglige pliktene som bør gjøres.

 

Hva som skjer videre er veldig åpent sånn jeg ser det. Enten så er dette en av de "kneikene" man får i lange forhold, som til syvende og sist styrker oss som par. På en annen side er det også en risiko for at frø er plantet, som senere kan vokse seg til å ende i brudd. Alternativt kan det også være at vi får til en livsstil senere en gang, der hun møter andre mens jeg nyter av "fruktene" - slik fantasien egentlig er. Men akkurat nå prøver vi bare å være kjærester :)

 

Jeg har forresten vist henne denne tråden. Ellers vil jeg takke for responsen dere har gitt. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange fornuftige tanker bra både trådstarter og mange andre her inne, så derfor skal ikke jeg komme med noen formaninger, men det er jo ikke sånn at dette opplegget passer for alle. Det er tross alt ikke flertallet av par i landet som holder på med dette, det er jo for de "spesielt" interesserte.

 

Syns uansett du har mange og gode synspunkter på dette selv og det viktigste for dere må være å ta vare på forholdet deres og kun fokusere på dette, så får dere se om det modnes såpass mye at dere kanskje en gang i framtiden blir klare for det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...