Gå til innhold

Hva om hotwife stikker av med elskeren?


Gråbein

Anbefalte innlegg

Da står du der med kuken i handa/skjegget i postkassa, og spør deg, var det verdt det?

 

Jeg betviler ikke at mange menn har hatt gleden av å føle seg veldig kåte og levende når koner og kjærester har hatt sex med andre, men for balansens skyld hadde det vært bra om noen kunne vært ærlige og delt sin historie hvis de har blitt utmanøvrert av bullen, eller hvis noe har oppstått på grunn av delingen som har ført til samlivsbrudd.

 

Og hvordan unngå at sånt skjer?

 

PS - vet at signaturen min sier del godene men prøver å se saken fra flere sider her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SpenOl.. Da fikk vel dere begge i pose og sekk da. Siden du jo sier at du nøyt andre menn.

Men det er jo ikke saken her egentlig.. Jeg synes TS tar opp ett viktig tema her, og det er absolutt interessant å få høre de historiene som ikke er så rosenrøde også. For jeg er helt sikker på at de finnes det mange av. Der hvor det som startet som en spennende greie og pirrende fantasi, utviklet seg ikke helt slik man hadde sett for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du stiler det spm! er det vel mere uvitenhet om hva cuckolding er og går ut på!!!! dette kan skje i alle forhold med eller uten cuckolding i bildet.

 

Hvis man har minste anelse hva cuckolding er og går ut på og ikke legger det som står på cupido og andre Norske svada forum til gunn så ser man på ting anderledes, tross alt er dette snakk om tillitt begge veier og kominikasjon i dette, og en cucks mission in life er å tilfredsstille henne på alle måter uten om det sexuelle, dvs ta seg av og forsørge familien, og ikke minst være trofast mot henne og forgude henne, og that's that.....

 

Så hvis det er snakk om følelser i dette i fra henne eller en bull så er det noen som har tatt et meget stort feilskjær i dette og ikke spiller etter spillereglene......siden følelser mellom andre er tabu og ikke skal være ett tema......

Endret av Fruen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde en elsker over en lengre periode (fortsatt venner, og regner med de på ett eller annet tidspunkt kommer til å treffes igjen). For meg er det helt naturlig at de to faktisk liker hverandre, og kan fungere også utenfor sengen. Hun har vært med han på turer over flere dager, og ja det skjer jo mer enn ren puling. Hun har også fortalt meg at hun av og til må være forsiktig i omgang med han, fordi hun liker ham så godt. Likevel har hun betrygget meg med at hun elsker meg. Vi har nå vært sammen i snart 10 år, og hatt et HW/Cuck forhold mer eller mindre hele veien. Hun kan terffe elskeren sin eller andre tilfeldige så mye hun orker, og jeg ser ingen fare ved at hun utvikler spontane forelskelser på veien. Jeg tror nemlig hun fint kan være forelsket i flere på en gang, og føler meg bombesikker på at hun vet hvor hun hører hjemme tross alt.

Det har også hent at hun (etter eget valg) må holde litt avstand til elskeren, for ikke å få for sterke følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne: http://norcuckold.com/entry.php/46-Cuckoldry-Vs-Konvensjonelt-forhold

 

Hubby, følelser oppstår fort mellom to som har sex, det er ganske naturlig egentlig. Men som 1stemann sier tror jeg også at man kan like eller være forelsket i flere på en gang, og at en forelskelse ikke nødvendigvis medfører samlivsbrudd. Men det er et høyt spill, det er klart.

 

Kanskje cuckolds er risikotakere, i større grad enn andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også litt at en ekte HW må ha andre grunner en sexuelle for å få fra en hengiven cuck. Vi er jo egentlig ganske sjeldne. Hvor ellers får hun i tilsvarende grad i pose og sekk? Altså: Er Cucken snill med henne og behandler henne slik en dame skal behandles (!) og forholdet ellers er ok, så blir hun "trofast" hos sin cuck... Tror heller bruddet kan komme om han blir for "opphengt" i cuckeriet og maser for mye om det... Det tror jeg er den største risikoen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dykker80
Her var det cucken som hadde to kjærester.. Han så meg nøyt andre menn, samtidig som han nøyt meg og ei anna ei.. Snakk om å ville ha i pose og sekk..

 

Synes det er trist at du velger og dra dette ut offentlig. Jeg har ikke valgt og gå ut med dette. Det er alltid 2 sider i en sak og jeg fortalte deg at det var en grunn til det jeg gjorde, jeg har ikke tenkt til og skrive det her for det har ingen andre noe med bortsett fra oss. Jeg bærer ikke noe vondt blod til deg lenger, synes bare det er veldig trist at det ikke fungerte mellom oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dykker80
SpenOl.. Da fikk vel dere begge i pose og sekk da. Siden du jo sier at du nøyt andre menn.

Men det er jo ikke saken her egentlig.. Jeg synes TS tar opp ett viktig tema her, og det er absolutt interessant å få høre de historiene som ikke er så rosenrøde også. For jeg er helt sikker på at de finnes det mange av. Der hvor det som startet som en spennende greie og pirrende fantasi, utviklet seg ikke helt slik man hadde sett for seg.

 

Det er nok mange triste skjebner der ute og ikke bare sol skinns historier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dykker80
Da står du der med kuken i handa/skjegget i postkassa, og spør deg, var det verdt det?

 

Jeg betviler ikke at mange menn har hatt gleden av å føle seg veldig kåte og levende når koner og kjærester har hatt sex med andre, men for balansens skyld hadde det vært bra om noen kunne vært ærlige og delt sin historie hvis de har blitt utmanøvrert av bullen, eller hvis noe har oppstått på grunn av delingen som har ført til samlivsbrudd.

 

Og hvordan unngå at sånt skjer?

 

PS - vet at signaturen min sier del godene men prøver å se saken fra flere sider her..

 

Føler med deg Gråbein og har desverre ikke noe godt svar til deg. Om det er verdt det må være opp til hver enkelt og svare på, men som også hubby skriver her så er det alfa omega og følge spille reglene og ha full tillit til hverandre.

Men jeg det er også veldig viktig som man gjør når man leker med bdsm at man tar imot den man leker før den personen lander i bakken. Veldig viktig at man ikke glemmer hverandre etter en lek eller seanse.

Som hotwife eller domainant har man et stort ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist at du velger og dra dette ut offentlig. Jeg har ikke valgt og gå ut med dette. Det er alltid 2 sider i en sak og jeg fortalte deg at det var en grunn til det jeg gjorde, jeg har ikke tenkt til og skrive det her for det har ingen andre noe med bortsett fra oss. Jeg bærer ikke noe vondt blod til deg lenger, synes bare det er veldig trist at det ikke fungerte mellom oss.

 

Det er fint om dere kan ta private samtaler, privat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullen er jo bare et sexleketøy for HW. Man går jo inn i dette med åpne kort og da skal man være klar over at følelser ikke er et tema i det hele tatt. Dette vet også Bullen om.

 

Den tryggheten min kjære gir meg i det daglige liv er det ingen andre som kan gi meg. Jeg har selv hatt treff med Bull som ikke har klart å stagnere følelser og etterhvert lagd et helvete spes for meg. Er man såpass opplyst og viten om denne settingen så er følelser tabu siden da blir hele opplegget feil og man kan da heller være singel og søke, siden man da slipper å ta hensyn til andre parter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et ryddig utgangspunkt å avvise eventuelle følelser som kan ødelegge forholdet, og noe alle hotwifes/bulls burde gjøre. Samtidig er det vel en fare for at hjertet fungerer som sin egen sjef, at hjertet vil ha det det vil ha, og at det egentlig blåser en lang marsj i hva hjernen sier om hva som er tabu og ikke.

 

Dette er kanskje et av de mange dilemmaene her i livet der man ikke kan få til noe perfekt. Hver løsning har sine svakheter. Velger man et tradisjonelt forhold blir det fort litt trygt og kjedelig, velger man et cuck/hw forhold blir det både mer spennende og mer risikabelt.

 

Kanskje et cuck/hw forhold er noe en cuck lettere tar sjansen på dersom han opplever seg som trygg i forholdet, dersom han føler at hun skal lete lenge for å finne noen som er så bra som han... ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En seriøs bull vet når det blir for mye følelser i spillet og pakker kofferten...

 

Men fra Cuckens perspektiv er det vell omtrent det samme som å tippe Lotto / kjøpe Flaxlodd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Interessant spørsmålssetting. En må heller ikke glemme momentet om at et par som villig går inn i en slik setting er sannsynligvis mer trygge på hverandre enn mange andre par. Det tar faktisk ganske mye guts å åpne pandoras eske og uttale seg om cuckold-livsstilen til sin partner. Jeg vil anta at disse parene også er svært gode til å kommunisere med hverandre. Disse momentene i seg selv forteller meg at vi snakker om trygge og sikre par - med de alltid hederlige unntakene selvsagt. Selv om du kanskje utvikler følelser for elskeren din, så tviler jeg på at disse følelsene blir sterkere enn de allerede eksisterende følelsene for partneren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...