Gå til innhold

Hvordan løse trøbbel med dating, treffsted å komme i kontakt, sjekking etc. ...


Sambos

Anbefalte innlegg

En tanke som dukket opp i hode, siden vi er veldig nye for dette og lest om flere av "utfordringene" her på forumet. Det er er jo mye som kan gå/bli feil, og mange ting enkelte ønsker skal være på plass før enn går videre.

Hva med å noen ganger i året "annonsere" en tur med en av cruise båtene til Danmark eller Tyskland for medlemmene her inne. Tenker at det kan oppstå mange spennende muligheter dersom flere velger å ta båten den helgen :):p

Og alle sorter, sikre, usikre, erfarne, nybegynnere får jo da god muligheter til sjekk, samle erfaringer, takke ja og nei på en grei måte i et flott å trygt miljø der ingen egentlig trenger å føle seg skuffet når turen er over. Flotte muligheter for de som har funnet "hverandre" interessante å sjekke om det stemmer i virkeligheten også, uten masse press etc. kanskje bare litt mere målbevisst "tradisjonell sjekking".:cool:

Hva syns dere? Er det bare en dum idè vi fått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er en veldig god ide. Eller egentlig to gode ideer - både båttur og lukket kveld på VIP-room. Jeg har deltatt på slike lukkede kvelder på VIP-room i annen sammenheng, og det fungerer utmerket, men man bør nok være minst 20-30 personer for at det skal funke (og da selvfølgelig ikke 90% menn).

 

Av den grunn har jeg kanskje mest tro på båt-turen fordi det der er mange mennesker uansett.

 

Uansett vil dette kreve en form for arrangementskomite som står for påmelding og arrangement forvøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg vel egentlig for oss at forumet her kunne være mer enn godt nok for å "arrangere" tur helg. Hver og en får jo selv sørge for billett, mat å lugar etc. De VIP-rommene som vi har erfaring med fra Color line's båter egner seg vel best til en tørr PowerPoint presentasjon og ikke så veldig mye annet, tror det vil være bortkastet med en komité for å bestille noe som enda ikke vil virke...

Det går jo også fint å avtale en "dress kode" på forhånd, så vet hver enkelt hva de skal se etter.

Det har jo tidligere vært snakke om ankellenke, rødt neglelakk, smykker med "C" og "HX" hengen etc. Alt går å løse :)

Tuber me glid å gummi finnes vel i taxfree'n... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette høres ut som det kan bli en spennende båttur. Mens vi venter på påsken, kunne det kanskje vært en tanke å funnet en kveld på Cat People hvor vi var en del som visste om hverandre. Kanskje vi kunne møtes tidligere på kvelden til noe å spise for å fortsette dit. Det er et morsomt sted for frigjort dans, flørt og mulighet til å bli kjent i trygge omgivelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke sant Perry, å et cruise kan jo altid være hyggelig å be på spennende møten også uten at det har vært "gathering" på norcuck først. Men som enkelte sier, hvorfor ta sjansen på fiske tur uten fisk... eller noe slik.

Her har ihvertfall tanken på et cruise med en båt full av kåte å deilige mennesker ikke gjort oss noe mindre opphisset, den saken er da helt klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Ja, det enkleste er å gi opp. :)

 

Det er jo stadig invitasjoner til sydenturer og danskebåter og annet, og jeg vet jo at folk har fått til treff i baren på Plaza og andre steder, så det er jo mulig om man vil. Jeg syntes tråden hadde så mange positive og interesserte deltakere på den tiden at jeg syntes det var greit med en liten oppfrisking. Kanskje det går på andre eller tredje forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv vært heldig og blitt med på mange deilige treff med forskjellige par i forskjellige settinger. Blant annet fem menn og en fantastisk dame på Plaza.

Det jeg mente var at det er lite realistisk å få med veldig mange herfra på en dansketur med hovedfokus på cuckold, som denne siden handler om.

Jeg er som sagt realistisk, men ingenting ville gledet meg mer enn om jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ser dessverre ut som det ble mest "snakk" angående båt-tur eller treff på denne tråden. Eller tar jeg feil? I alle fall synes jeg det var en genial ide å kunne avtale en helg på en av båtene til enten Kiel eller Danmark. Vi tenner veldig på tanken at vi kan mønstre på båten hvor hun kan gå med ankelkjede og vite at mange vet hva dette betyr. For de uvitende vil vi jo bare være et ordinært par. Er det noen som mener at dette forslaget er realistisk eller vil det bare falle i grus? Er det noen som har forslag til steder i Oslo hvor man bør oppsøke hvis man skal ut på byen med ankelkjede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...