Gå til innhold

Forventning til norcuckold?


Fruen

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest masse tråder her inne så lurer jeg egentlig på hva dere forventer av denne siden?

 

Som Nanox har skrevet i en tråd så er meningen med denne siden til opplysning og dele informasjon og ikke en dating/søkeside, men det ser ut som dere kun er her for å bruke siden til søking.

 

Nå forventer jeg at tråden skal holdes til det den er tenkt til så vi kan få litt klare svar på hva forventningene er til de som melder seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen forventninger, var bare nysgjerrig på siden.

Etter å ha hengt rundt her en stund forventer jeg egentlig ikke noe som helst. Få diskusjoner med tempo og få tema som kommer opp.

 

Men noe moro er det da her, og en del morsomme mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt stor glede av å dele mine erfaringer med andre her inne OG høre deres erfaringer. Det er ikke alltid så lett å være alene med tankene og følelsene rundt dette temaet. Derfor føler jeg at det har gitt meg mye å møte likesinnede og forstå at det er mange som meg.

Ja vi har også brukt siden til å treffe andre, men det har vært en bonus bare og ikke det primære for oss.

 

Iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri møtt nokon av medlemane her på NC. Det har for det meste blitt uteksling av erfaringar, tankar og generell kommunikasjon.

Elles er det mange historiar å lese. Desse gjev kunnskap om eit veldig variert sexliv og mange ulike preferansar.

Den private chaten var veldig fin til å skaffe seg nye "venner" og det er synd at den måtte leggast om. Eg forstår argumenta til Nanox med blant anna stor serverbelastning. Det var vanlegvis 30 - 40 pålogga på den private chaten. No er det knapt over 5-6 på felleschaten. Det ser og ut som om talet på innlegg går ned.

Lukke til med å finne løysingar som fungerer for framtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For egen del, så leiter jeg vel mest etter en slags bekreftelse på at min "perverse legning" (cuckold) ikke er så pervers likevel. Elsker å lese historiene deres og synes nettstedet er topp. Pdd er vi ikke søkende, men det kan jo endre seg. For dem som er det, så er det sikkert greit med kontaktannonser. Leser innom dem av og til. Litt spennende lesing egentlig. Deilig å fantasere litt også :-)

Ellers er det veldig spennende med de flotte bildene dere legger ut av dere selv, av kona med en fremmed (smile) osv.

 

Tusen takk til dere for akkurat det nettstedet jeg ønsker meg.

 

Jo også en ting til: Det er så mange hyggelige mennesker her. Takk til dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg begynte det absolutt som et sted for å lese/dele tanker, erfaringer, fantasier, men "dating"-delen av det har selvsagt også spilt en rolle for min fortsatte tilstedeværelse. Og jeg ser vel på det som en Ole Brumm sak; ja takk begge. Det ene ville være av begrenset interesse uten det andre, og ikke enten-eller.

QFT.

Akkurat mine synspunktet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Nanox har skrevet i en tråd så er meningen med denne siden til opplysning og dele informasjon og ikke en dating/søkeside, men det ser ut som dere kun er her for å bruke siden til søking.

 

Først og fremst sa Naughtygirl86 det veldig bra. Det er relativt mye verktøy her for å kunne snakke med/møte andre til at siden IKKE skal være en søkeside. Deretter syns jeg forklaringen vi fikk på omleggingen av chaten (hvor nå den tråden er blitt av?) er direkte ulogisk ift sidens målsetting du forklarer her. Hvorfor legge om chatten til å være mer beskyttenede mot sarte sjeler når siden alikevel IKKE handler om å snakke med/avtale møter med andre? I tillegg er jo en chat i seg selv et godt verktøy for å dele informasjon, som det blir sagt, så hvorfor legge bånd på den?

 

Jeg syns det blir mye rart nå. Er det sikkert at de som styrer denne siden er klar over selv hva de ønsker med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst sa Naughtygirl86 det veldig bra. Det er relativt mye verktøy her for å kunne snakke med/møte andre til at siden IKKE skal være en søkeside. Deretter syns jeg forklaringen vi fikk på omleggingen av chaten (hvor nå den tråden er blitt av?) er direkte ulogisk ift sidens målsetting du forklarer her. Hvorfor legge om chatten til å være mer beskyttenede mot sarte sjeler når siden alikevel IKKE handler om å snakke med/avtale møter med andre? I tillegg er jo en chat i seg selv et godt verktøy for å dele informasjon, som det blir sagt, så hvorfor legge bånd på den?

 

Jeg syns det blir mye rart nå. Er det sikkert at de som styrer denne siden er klar over selv hva de ønsker med den?

 

Synes du burde være litt mere positiv til denne siden og være glad det er folk som gidder å ta ett tak, og spes siden dette er driftet av egen lomme, samt at de mods som sitter her gjør dette av fri vilje siden de har intresse for dette.

 

Det finnes andre steder som er langt mindre seriøse og som fremstår som ett kjøttmarket på kvinner kanskje det er slikt du ønsker? litt sånn steinalder, klubbe ned dame ugh dra inn i hula hunka hunka.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bli kjent og dele erfaringer. Man trenger ikke privat chatt for det.

 

Om du leste nanox sin forklaring godt så hadde du skjønt hva han mente. Det koster penger og tid å drifte en slik side og så lenge det er en gratisside for oss som er her så må de finne løsninger som gjør at vi fortsatt kan ha denne siden gratis.

 

Tror nok de som startet siden vet hvordan de vil ha den, men alt kommer ann på hvordan de skal få løst det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du burde være litt mere positiv til denne siden og være glad det er folk som gidder å ta ett tak, og spes siden dette er driftet av egen lomme, samt at de mods som sitter her gjør dette av fri vilje siden de har intresse for dette.

 

Det finnes andre steder som er langt mindre seriøse og som fremstår som ett kjøttmarket på kvinner kanskje det er slikt du ønsker? litt sånn steinalder, klubbe ned dame ugh dra inn i hula hunka hunka.......

Jeg syns du skal aksepter at man ikke bare kommer med Kardemommeby-positive kommentarer når det inviteres til åpen debatt rundt temaet. Det må være lov til å påke begge sider uten at folk skal begynne å spille ut det kortet der. Du misforstår kritisk med negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bli kjent og dele erfaringer. Man trenger ikke privat chatt for det.

 

Om du leste nanox sin forklaring godt så hadde du skjønt hva han mente. Det koster penger og tid å drifte en slik side og så lenge det er en gratisside for oss som er her så må de finne løsninger som gjør at vi fortsatt kan ha denne siden gratis.

 

Tror nok de som startet siden vet hvordan de vil ha den, men alt kommer ann på hvordan de skal få løst det.

Det er jo helt sant, men det er litt raskere og dynamisk med chat enn å bare måtte sitte vente på nye poster fra brukerne. Det tror jeg de fleste kan si seg enig i.

 

Det kan godt hende at økonomiske hensyn fører til at disse endringen må gjennomføres, men det var altså ikke det som gikk frem av den første posten. Det er greit å komme med korrekt informasjon fra starten av ellers blir jo premissene helt feil. Det er trist hvis økonomiske hensyn fører til endringene, men samtidig fullt forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette forumet er ment for opplysning og deling av informasjon, og ikke en datingside... Hvorfor er det da en knapp på hovedmenyen som heter "kontaktannonser" Eller "Grupper".

Å hva er egentlig informasjonsverdien av å dele bilder? Jeg ser helt klart spenningen som oppstår når mange med tilnærmet like interesser kan boltre seg litt rundt på ett nettsted, å nyte hverandres bilder, tanker og nærvær på chat. Denne speningen øker hvis det er en realistisk sjanse for å møte noen. Denne spennigen fører kanskje til treff, og det er DET jeg tror er viktigst for mange her.

 

For objektiv informasjon om sex og div livsstiler har man jo wikipedia, Men jeg foretrekker "learning by doing" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...