Cuckhubby85 Skrevet 1. mars 2022 Share Skrevet 1. mars 2022 lurte på om det er noen av cucksa her inne som er helt uten penetrerende sex med sin hotwife? Tenker da på at hotwifen kun har samleie med bull og cuck kun får handjobs osv. Hvordan oppleves dette fra cucken sin side? Og hva tenker hotwifes om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold_par Skrevet 2. mars 2022 Share Skrevet 2. mars 2022 Cuckhubby85 skrev (21 timer siden): lurte på om det er noen av cucksa her inne som er helt uten penetrerende sex med sin hotwife? Tenker da på at hotwifen kun har samleie med bull og cuck kun får handjobs osv. Hvordan oppleves dette fra cucken sin side? Og hva tenker hotwifes om dette? Hva tenker du selv om dette? Hun som svarer; hos oss er det perioder der cuck fristilles fra samleie, forutsetter at jeg har tilgang på bulls. Da er det et pirrende spill med ydmykelse, inkludert nektelse, av han. Han får selvsagt slikke meg, ikke minst rengjøre etter Bull. Handjobs kan han få noen ganger, som oftest ruined, jeg stopper runkingen rett før han kommer så han ikke får full nytelse. Cuck kan svare selv men disse periodene oppleves veldig pirrende for oss begge, de kan vare i to til tre måneder. Så kan vi ha en periode der han tillates samleie men med visse begrensninger..... 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckhubby85 Skrevet 2. mars 2022 Forfatter Share Skrevet 2. mars 2022 Selv tenker jeg at tanken er spennende. Usikker på om hotwife hos oss er like enig ? Men cucken må jo være ganske psykisksterk for og håndtere det over lengre perioder. Hvis du gir han ruinedorgasms blir han ikke fryktelig kåt i lengden? Og hva mener du er samleie med visse begrensninger? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold_par Skrevet 2. mars 2022 Share Skrevet 2. mars 2022 Ja, det stemmer, han må være psykisk sterk og dedikert til spillet. Litt av poenget med ruined orgasms er å holde han kåt og frustrert, en deilig del av spillet, også for han. Samleie med begrensninger: at han f.eks. beordres til å bruke kondom, nektes å sprute i meg eller dersom det tillates - at han må rengjøre meg etterpå. En av de mest pirrende øyeblikkene er når han er nær ved å komme, jeg beordrer han til å trekke seg ut og sprute på magen min, med oppmuntrende dirty talk om hvor flink gutt han er som lar sæden gå til spille på meg i motsetning til Bull som fyller meg og kanskje lager barn (som selvsagt ikke skjer). Cucky elsker den avslutningen 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckhubby85 Skrevet 2. mars 2022 Forfatter Share Skrevet 2. mars 2022 Høres veldig spennende ut :) får se hva som skjer videre her. Usikker på om hotwifen her vil gjennomføre noe sånt eller om jeg er sterk nok til det enda. Uansett fint og få innspill og erfaring fra andre her som har holdt på en stund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenscuck Skrevet 11. mars 2022 Share Skrevet 11. mars 2022 Hei. Etter andre tråder her er det vel ca 50/50 så lenge det er en tilgang til Bull eller elsker. Da er det kyskhet og fittenekt. Noen ganger kan kanskje cuck bli hjulpet med en tømming før Bull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckhubby85 Skrevet 11. mars 2022 Forfatter Share Skrevet 11. mars 2022 Ja det må jo nesten være en fast bull sånn at det er mulig og gjennomføre ? har lyst til og prøve dette men da må vi finne noen som kan regelmessig som vi liker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSC-par Skrevet 12. mars 2022 Share Skrevet 12. mars 2022 Liker å la han vente, det kan være fittenekt, kuklås, bare slikke meg noen dager før/og rett etter treff, spennende tanke er også å tillate han kun analsex en periode (ikke ofte jeg er er klar for det, et par ganger i mnd. maks), reservere fitta for ekte menn. Kan også vurdere kun handjobs i perioder, foretrekker at han må utføre selv mens jeg pisker han verbalt/mentalt. Kanskje klemme litt på ballene og be han sprute, det liker han 5 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Skrevet 27. september 2022 Share Skrevet 27. september 2022 Leser gjennom dette, så er jeg temmelig overbevist om at jeg fremdeles er en Stag, men med enkelte cuckold-tendenser. Takk for alle bidrag☺️😁 For meg, og for min kone (tror jeg), så er reclaim-sex en viktig del.. Hun har vært nektende i forkant, hvilket jeg har syntes har vært svært opphissende. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krydderpar Skrevet 22. februar Share Skrevet 22. februar Herman skrev (På 27.9.2022 den 21.03): Leser gjennom dette, så er jeg temmelig overbevist om at jeg fremdeles er en Stag, men med enkelte cuckold-tendenser. Takk for alle bidrag☺️😁 For meg, og for min kone (tror jeg), så er reclaim-sex en viktig del.. Hun har vært nektende i forkant, hvilket jeg har syntes har vært svært opphissende. Enig! Det er en spennende del av spillet. Digger at hun holder meg litt på pinebenken og gjør seg kostbar før treff, men etterpå er det reclaim som gjelder, både clean-up og etterfylling. 😎 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smalldick13xcm Skrevet 23. februar Share Skrevet 23. februar Smalldick vil ydmykes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.