Gå til innhold

Hotwife avhengig av bull for sex?


Cuckhubby85

Anbefalte innlegg

lurte på om det er noen av cucksa her inne som er helt uten penetrerende sex med sin hotwife? 

Tenker da på at hotwifen kun har samleie med bull og cuck kun får handjobs osv. 

Hvordan oppleves dette fra cucken sin side? Og hva tenker hotwifes om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckhubby85 skrev (21 timer siden):

lurte på om det er noen av cucksa her inne som er helt uten penetrerende sex med sin hotwife? 

Tenker da på at hotwifen kun har samleie med bull og cuck kun får handjobs osv. 

Hvordan oppleves dette fra cucken sin side? Og hva tenker hotwifes om dette?

Hva tenker du selv om dette? 

Hun som svarer; hos oss er det perioder der cuck fristilles fra samleie, forutsetter at jeg har tilgang på bulls. Da er det et pirrende spill med ydmykelse, inkludert nektelse, av han. Han får selvsagt slikke meg, ikke minst rengjøre etter Bull. Handjobs kan han få noen ganger, som oftest ruined, jeg stopper runkingen rett før han kommer så han ikke får full nytelse. 

Cuck kan svare selv men disse periodene oppleves veldig pirrende for oss begge, de kan vare i to til tre måneder. Så kan vi ha en periode der han tillates samleie men med visse begrensninger..... ;) 

  • Liker 3
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv tenker jeg at tanken er spennende. Usikker på om hotwife hos oss er like enig ?

Men cucken må jo være ganske psykisksterk for og håndtere det over lengre perioder. Hvis du gir han ruinedorgasms blir han ikke fryktelig kåt i lengden? Og hva mener du er samleie med visse begrensninger? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer, han må være psykisk sterk og dedikert til spillet. 

Litt av poenget med ruined orgasms er å holde han kåt og frustrert, en deilig del av spillet, også for han. 

Samleie med begrensninger: at han f.eks. beordres til å bruke kondom, nektes å sprute i meg eller dersom det tillates - at han må rengjøre meg etterpå. En av de mest pirrende øyeblikkene er når han er nær ved å komme, jeg beordrer han til å trekke seg ut og sprute på magen min, med oppmuntrende dirty talk om hvor flink gutt han er som lar sæden gå til spille på meg i motsetning til Bull som fyller meg og kanskje lager barn (som selvsagt ikke skjer). Cucky elsker den avslutningen

  • Liker 1
  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liker å la han vente, det kan være fittenekt, kuklås, bare slikke meg noen dager før/og rett etter treff, spennende tanke er også å tillate han kun analsex en periode (ikke ofte jeg er er klar for det, et par ganger i mnd. maks), reservere fitta for ekte menn. Kan også vurdere kun handjobs i perioder, foretrekker at han må utføre selv mens jeg pisker han verbalt/mentalt. Kanskje klemme litt på ballene og be han sprute, det liker han ;)

  • Liker 5
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Leser gjennom dette, så er jeg temmelig overbevist om at jeg fremdeles er en Stag, men med enkelte cuckold-tendenser. Takk for alle bidrag☺️😁

For meg, og for min kone (tror jeg), så er reclaim-sex en viktig del.. Hun har vært nektende i forkant, hvilket jeg har syntes har vært svært opphissende. 

  • Liker 2
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Herman skrev (På 27.9.2022 den 21.03):

Leser gjennom dette, så er jeg temmelig overbevist om at jeg fremdeles er en Stag, men med enkelte cuckold-tendenser. Takk for alle bidrag☺️😁

For meg, og for min kone (tror jeg), så er reclaim-sex en viktig del.. Hun har vært nektende i forkant, hvilket jeg har syntes har vært svært opphissende. 

Enig! Det er en spennende del av spillet. Digger at hun holder meg litt på pinebenken og gjør seg kostbar før treff, men etterpå er det reclaim som gjelder, både clean-up og etterfylling. 😎

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...