Gjest Hansanne Skrevet 21. oktober 2012 Share Skrevet 21. oktober 2012 Har forsøkt og lage en beskrivende profil av hva vi tenker oss men det hjelper lite når det bare er noen få som sier de kan se den........hva er årsaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 21. oktober 2012 Share Skrevet 21. oktober 2012 Hei Hansanne, Årsaken til dette er er at noen ikke trykker på fanen "Om meg" når de først besøker en profil. Hvorfor de ikke gjør det, vet jeg ikke... jeg vet kun at det skjer. Et nytt profilsystem er under utvikling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 21. oktober 2012 Share Skrevet 21. oktober 2012 Dette er ikke riktig. Hansannes profil (og noen få andres også) er anderledes i den forstand at der ikke finnes de tre vanlige fanene "Gjestemeldinger", "Om meg" og "Venner". Der finnes kun en, som riktignok heter "Om meg" men den inneholder ingen beskrivende tekst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Breeder50 Skrevet 22. oktober 2012 Share Skrevet 22. oktober 2012 Det jeg får tillbakemelding om er at fanen "om meg" ikke finnes hos meg i det hele tatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 23. oktober 2012 Share Skrevet 23. oktober 2012 Jeg ser den helt fint, så ser ikke helt hvor problemet kan ligge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 24. oktober 2012 Share Skrevet 24. oktober 2012 Jeg vet selvfølgelig ikke om de som hevder at de ikke kan lese min beskrivelse virkelig forsøker eller kanskje rett og slett ikke gidder og sjekke.... en smule irriterende og hele tiden bli spurt om det jeg allerede har redgjort for :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PPD Skrevet 24. oktober 2012 Share Skrevet 24. oktober 2012 Gikk inn på profilen til trådstarter nå. Det er KUN en fane på profilen deres som det står ''om meg'' på. Det er ikke noen beskrivelse under den, kun statestikk.. Sett dette før også.. Er nok en liten bug i systemet her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 25. oktober 2012 Share Skrevet 25. oktober 2012 Gikk inn på profilen til trådstarter nå. Det er KUN en fane på profilen deres som det står ''om meg'' på. Det er ikke noen beskrivelse under den, kun statestikk.. Sett dette før også.. Er nok en liten bug i systemet her Netopp... det er akkurat dette jeg får tillbakemelding om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 25. oktober 2012 Share Skrevet 25. oktober 2012 Står kun "om meg" fortsatt hos dere Hansanne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 28. januar 2013 Share Skrevet 28. januar 2013 Virker dessverre som dette ikke lar seg fikse... "om meg" fanen er for min del den viktigste info en da jeg forventer at de som henvender seg til meg tar seg tid til og sjekke denne...ber om og få slettet profilen og så registrerer jeg heller en ny :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen Skrevet 28. januar 2013 Share Skrevet 28. januar 2013 Jeg ser OM MEG fanen din med info uten problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 6. februar 2013 Share Skrevet 6. februar 2013 Har bedt om og få profilen slettet men ser ut til at det er vanskelig....................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen Skrevet 6. februar 2013 Share Skrevet 6. februar 2013 Det er bare å sende pm til en av moderatorene det så ser vi på ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.