Gå til innhold

Hvorfor er det bare noen som ser "om meg" fanen?


Gjest Hansanne

Anbefalte innlegg

Gjest Hansanne

Har forsøkt og lage en beskrivende profil av hva vi tenker oss men det hjelper lite når det bare er noen få som sier de kan se den........hva er årsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hansanne,

 

Årsaken til dette er er at noen ikke trykker på fanen "Om meg" når de først besøker en profil.

Hvorfor de ikke gjør det, vet jeg ikke... jeg vet kun at det skjer.

 

Et nytt profilsystem er under utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke riktig. Hansannes profil (og noen få andres også) er anderledes i den forstand at der ikke finnes de tre vanlige fanene "Gjestemeldinger", "Om meg" og "Venner". Der finnes kun en, som riktignok heter "Om meg" men den inneholder ingen beskrivende tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hansanne

Jeg vet selvfølgelig ikke om de som hevder at de ikke kan lese min beskrivelse virkelig forsøker eller kanskje rett og slett ikke gidder og sjekke.... en smule irriterende og hele tiden bli spurt om det jeg allerede har redgjort for :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på profilen til trådstarter nå. Det er KUN en fane på profilen deres som det står ''om meg'' på. Det er ikke noen beskrivelse under den, kun statestikk.. Sett dette før også.. Er nok en liten bug i systemet her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hansanne
Gikk inn på profilen til trådstarter nå. Det er KUN en fane på profilen deres som det står ''om meg'' på. Det er ikke noen beskrivelse under den, kun statestikk.. Sett dette før også.. Er nok en liten bug i systemet her :)

 

Netopp... det er akkurat dette jeg får tillbakemelding om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Hansanne

Virker dessverre som dette ikke lar seg fikse... "om meg" fanen er for min del den viktigste info en da jeg forventer at de som henvender seg til meg tar seg tid til og sjekke denne...ber om og få slettet profilen og så registrerer jeg heller en ny :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...