TOPLUSSTO Skrevet 17. mars 2021 Share Skrevet 17. mars 2021 Hei alle fruer her. Hva er egentlig best. Knull med eller uten forhud på penis. Forutsetter da uten kondom og hvor vil dere ha spruten? Vår erfaring er at de omskjærte ofte vil gi sprut i munnen. Har det noe med kultur å gjøre? Hun her har opplevd det med Tyrkerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPLUSSTO Skrevet 17. mars 2021 Forfatter Share Skrevet 17. mars 2021 Takk midnight. Suging og runking er vi enig i. Tenker på det beste knullet. Uten forhud blir det vel mye mer friksjon. Ikke noe skinn som glir frem og tilbake. Hun hos oss er ikke så klissvåt, så derfor blir det veldig mye friksjon, noe hun elsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold_par Skrevet 22. mars 2021 Share Skrevet 22. mars 2021 Så lenge den er stor/over snittet er den fristende, omskåret eller med forhud som trekker seg tilbake (og holder seg der) når den er hard. Cucken sin middelmådige har litt for mye forhud og det blir ekstra flaut når kondomet er litt for romslig, da blir det både rynkete forhud og rynkete gummi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Circus Skrevet 23. mars 2021 Share Skrevet 23. mars 2021 TOPLUSSTO skrev (På 17.3.2021 den 11.27): Vår erfaring er at de omskjærte ofte vil gi sprut i munnen. Har det noe med kultur å gjøre? Hun her har opplevd det med Tyrkerer. Jeg syns det er mest fotogent å sprute utenpå kroppen. Facial, på vulva eller rumpe er mest sexy, syns jeg. For øvrig er det min mening at hotwife og cuck/stag skal bestille ønsket avslutningsseremoni og at bull skal levere det som er ønsket... Kan ikke skjønne at det har noe med forhud å gjøre, da. Handler vel bare om hva man syns er digg. (Men mulig det er litt tabu for tyrkere å sprute i munnen til tyrkiske damer? I så fall blir de kanskje ekstra gira på det med damer med annen bakgrunn? Er for øvrig langt fra alle etnisk norske damer som liker det, så menn som mest har møtt slike damer vil sikkert også være ekstra hypp på å oppleve det, forhud eller ei...) 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold_par Skrevet 23. mars 2021 Share Skrevet 23. mars 2021 midnight skrev (1 time siden): Forhud eller ikke har altså ingenting og si så lenge den er svær? Jeg skrev stor/over snittet, trenger altså ikke være monster svær? ? Men for oss er størrelse en del av cuckold pakka, og der tror jeg vi på ingen måte er alene, etter å ha delvis saumfart dette forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mars12 Skrevet 27. mars 2021 Share Skrevet 27. mars 2021 Er det ingen dame med erfaring med å knulle uten kondom med både omskjærte og naturlige peniser som kan svare personlig på hva som er forskjellen ? Rart at det bare er menn som svarer på veiene av dama. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Skrevet 27. april 2021 Share Skrevet 27. april 2021 I utgangspunktet så tenkte jeg: Merkelig emne... Men jo mer jeg tenker på det, jo mer nysgjerrig blir jeg på om det er noen forskjell for kvinnen? Om kona noen gang skulle ha en elsker med forhud og en omskjært, og størrelsen deres er relativt lik, så skal jeg spørre om det er noen forskjell.. Ble skikkelig nysgjerrig jeg nå.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mars12 Skrevet 22. april 2022 Share Skrevet 22. april 2022 Rart ingen damer her med erfaring med sex med menn både med og uten forhud kan svare ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoungcoupleBergen Skrevet 24. april 2022 Share Skrevet 24. april 2022 (endret) TOPLUSSTO skrev (På 17.3.2021 den 11.27): Hei alle fruer her. Hva er egentlig best. Knull med eller uten forhud på penis. Forutsetter da uten kondom og hvor vil dere ha spruten? Vår erfaring er at de omskjærte ofte vil gi sprut i munnen. Har det noe med kultur å gjøre? Hun her har opplevd det med Tyrkerer. Med: helt klart Sprut i munn skjer ikke her Kvinne 41 Endret 24. april 2022 av YoungcoupleBergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.