Gå til innhold

Knull med eller uten forhud.


TOPLUSSTO

Anbefalte innlegg

Hei alle fruer her. Hva er egentlig best. Knull med eller uten forhud på penis. Forutsetter da uten kondom og hvor vil dere ha spruten? Vår erfaring er at de omskjærte ofte vil gi sprut i munnen. Har det noe med kultur å gjøre? Hun her har opplevd det med Tyrkerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk midnight. Suging og runking er vi enig i. Tenker på det beste knullet. Uten forhud blir det vel mye mer friksjon. Ikke noe skinn som glir frem og tilbake. Hun hos oss er ikke så klissvåt, så derfor blir det veldig mye friksjon, noe hun elsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge den er stor/over snittet er den fristende, omskåret eller med forhud som trekker seg tilbake (og holder seg der) når den er hard. 

Cucken sin middelmådige har litt for mye forhud og det blir ekstra flaut når kondomet er litt for romslig, da blir det både rynkete forhud og rynkete gummi. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TOPLUSSTO skrev (På 17.3.2021 den 11.27):

Vår erfaring er at de omskjærte ofte vil gi sprut i munnen. Har det noe med kultur å gjøre? Hun her har opplevd det med Tyrkerer. 

Jeg syns det er mest fotogent å sprute utenpå kroppen. Facial, på vulva eller rumpe er mest sexy, syns jeg. For øvrig er det min mening at hotwife og cuck/stag skal bestille ønsket avslutningsseremoni og at bull skal levere det som er ønsket...;) 

Kan ikke skjønne at det har noe med forhud å gjøre, da. Handler vel bare om hva man syns er digg. :) 

(Men mulig det er litt tabu for tyrkere å sprute i munnen til tyrkiske damer? I så fall blir de kanskje ekstra gira på det med damer med annen bakgrunn? Er for øvrig langt fra alle etnisk norske damer som liker det, så menn som mest har møtt slike damer vil sikkert også være ekstra hypp på å oppleve det, forhud eller ei...)

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

midnight skrev (1 time siden):

Forhud eller ikke har altså ingenting og si så lenge den er svær?

Jeg skrev stor/over snittet, trenger altså ikke være monster svær? ? Men for oss er størrelse en del av cuckold pakka, og der tror jeg vi på ingen måte er alene, etter å ha delvis saumfart dette forumet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

I utgangspunktet så tenkte jeg: Merkelig emne...

Men jo mer jeg tenker på det, jo mer nysgjerrig blir jeg på om det er noen forskjell for kvinnen? Om kona noen gang skulle ha en elsker med forhud og en omskjært, og størrelsen deres er relativt lik, så skal jeg spørre om det er noen forskjell.. 

 

Ble skikkelig nysgjerrig jeg nå..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
TOPLUSSTO skrev (På 17.3.2021 den 11.27):

Hei alle fruer her. Hva er egentlig best. Knull med eller uten forhud på penis. Forutsetter da uten kondom og hvor vil dere ha spruten? Vår erfaring er at de omskjærte ofte vil gi sprut i munnen. Har det noe med kultur å gjøre? Hun her har opplevd det med Tyrkerer. 

Med: helt klart 

Sprut i munn skjer ikke her 

Kvinne 41

Endret av YoungcoupleBergen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...