Gå til innhold

Mange profiler hvor mannen utgir seg for å være par?


Oppland70

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ble medlem her for ca 3 uker siden, i håp om å få realisert en gammel drøm. Kastet meg derfor i veien og søkte på aktuelle par i kjøreavstand. Fikk raskt inn flere svar fra "par" som var interesserte i å møtes. Litt naiv så trodde jeg at ganske snart kom til å tilfredsstille noen kåte damer, til mannens forlystelse. Jeg avtalte treff med 3 av "parene", og ventet spent på det første kjemi-treffet for å se om det var liv laga for litt moro i halmen. So far, so good.

Må si at det hele ble en nedtur, da flere av de jeg chattet og avtalte med til slutt måtte innrømme at det var mannen alene som hadde chattet med meg, og at kone "nesten" var med på det. Etter hvert kom innrømmelsen at de dessverre måtte utsette møtet fordi de ikke hadde fått med kona. En uteble også fra avtalt møte, antakeligvis fordi kona ikke var med i det hele tatt. Jeg trodde dette skulle være et seriøst sted for utveksling og realisering av felles fantasier, men det later til at det er mange menn her med drømmer de ikke får med kona på .....

Vil legge til at jeg har stående avtale med et par spennende par som jeg håper å få treffe om ikke lenge. 

NB: Om det er noen par eller damer som kunne tenke seg treff med en godt utstyrt mann (20cm og 17 cm i omkrets) fra Gjøvik så gi meg et hint. Jeg er opptatt av dama sin nytelse, og elsker å pirre og tilfredsstille hennes behov. Jeg er fleksibel og mobil, og kan godt kjøre et par timer. 

Legger ved et bilde som kanskje vekker din/deres interesse. barbert.thumb.JPG.506611ef0e773305a0cf0b1479512892.JPG

 

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike finnes overalt dessverre. Man har ingen garanti for seriøsiteten verken her eller andre steder, men her inne kan man bekrefte seg som par da. Det kan hjelpe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste utgangspunktet er nok å være ærlig fra starten når man legger ut en profil her inne. Har nok erfart at mange av profilene her inne er par hvor mannen er mest aktiv eller single menn. Er selv enslig cuck og hadde håpet å finne ei dame her inne som ville leve ut den fantasien, men sitter nok med et inntrykk av at jentene er i markant mindretall her inne. Denne interessen er kanskje mest noe som trigger oss menn. Skal fortsette å være aktiv her en stund til for å se, men tror ikke muligheten er så god som jeg hadde håpet. Det kan være frustrerende å være singel hanrei også, kanskje til og med vanskeligere enn for bulls. 

Endret av Cleanupman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode forklaringer, for egen del ble jeg nok bevisst rundt mine tilbøyeligheter i 2013. Hadde et litt sosialt problematisk men seksuelt fantastisk kjæresteforhold med ei jente noen år yngre enn meg selv. På et tidspunkt forstod jeg at hun hadde et langvarig seksuelt forhold med nabogutten når vi var sammen. Jeg konfronterte henne ikke med dette, da jeg innerst inne likte dette og fikk faktisk bare mer lyst på henne. Etter en stund kom det for en dag at hun stadig drev med dette. Overfladisk reagerte jeg slik jeg mente det skulle forventes med både sint, skuffet og såret reaksjon. Forholdet tok slutt og jeg fikk aldri fortalt henne hva jeg egentlig følte rundt dette, det har jeg angret på for hun var den beste seksualpartneren jeg har smakt i mitt liv og hadde antakelig vært med på å bringe dette inn som et pikant element i vårt forhold. Har i ettertid aldri turt å bringe denne interessen til torgs under møte med jenter/damer, men hadde et håp om at noen her inne kunne være tilbøyelige for dette. Tøft av deg å ta det opp på første date, men ærlighet varer jo lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brgbd skrev (På 2.2.2021 den 14.19):

Enig med Gjerneflere; de finnes nok desverre her også, som så mange andre steder.  Men jeg opplever ikke at det er et overveiende eller veldig stort problem her, hvor jeg oppfatter de fleste profilene å være nokså seriøse.  Men unntak vil du nok kunne finne, dessverre, så det er ingen garantier.

Det er også ofte sånn at det er mannen i paret som ofte er initiativtaker og pådriver når det gjelder disse cuckold-tingene.  Så han driver gjerne og gjør sine sonderinger litt på egenhånd, parallelt med intensjonen om å få henne med på det.  Men tidvis har kanskje et "tja" sagt med glimt i øyet under en heftig lek mellom dynene, blitt tolket som noe mer bokstavelig.

Et tips er å se litt på profilens "historikk" og lese litt mellom linjene, og når en får en dialog, så bør man vel stille noen kontrollspørsmål, for å kartlegge hva som faktisk er ståa.  Og det er helt legalt å stille spørsmålene ganske så direkte.  På samme måte som et par, eller en av partene i et par, vil stille noen krav til deg, kan du stille noen krav og forventninger tilbake.  Det blir litt som med et jobbintervju.  Begge parter (her som regel alle tre parter) skal føle at de oppnår det de ønsker.

 

Godt sagt @brgbd!
Her skiller ikke denne siden seg nevneverdig fra andre sex/nett dating sider. Menn er i overveldende flertall enten de søker eller ønsker å bli søkt. Det som muligens skiller cuckold fantasien fra andre mer "normale" straight forward sex ønsker er at den inkluderer minst to menn, i tillegg til ei dame. Det er ingen tvil om at det så og si, for ikke å si alltid mannen som er initiativtager her og dermed også både lager profiler, er aktiv på profilen og helt sikkert flagger at profilen representerer et par. Det siste kan selvsagt være sant, men ofte ha begrensningen i at kona/dama ikke er spesielt involvert eller interessert i at fantasien skal realiseres. Det skal noe til å både være avstemt, samstemt til vanlig i sexlivet sitt og i tillegg flashe det på en nettside som troverdig budskap. 

Det sagt, det finnes enkelte kvinner her inne som faktisk er HWs/Vixens, enten i egen regi eller med sin partners involvering men det er nok forsvinnende få. 

I tillegg er det nok ikke uvanlig at en del par, som faktisk er "ekte", kan respondere på initiativ fra en som gjerne vil være Bull på en måte som kan skape tvil, da typisk mannen i paret svarer på vegne av egen iver mens hans kone ikke er like mye i modus der og da, eventuelt motsatt også. Det er noe vi kjenner oss igjen i og dette svaret er skrevet av han men hun sitter ved siden av og supplerer, nikker og korrigerer (gjør de ikke alltid det??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Krydderpar skrev (På 4.2.2021 den 21.32):

Det er ingen tvil om at det så og si, for ikke å si alltid mannen som er initiativtager her og dermed også både lager profiler, er aktiv på profilen og helt sikkert flagger at profilen representerer et par. Det siste kan selvsagt være sant, men ofte ha begrensningen i at kona/dama ikke er spesielt involvert eller interessert i at fantasien skal realiseres. Det skal noe til å både være avstemt, samstemt til vanlig i sexlivet sitt og i tillegg flashe det på en nettside som troverdig budskap. 

Det sagt, det finnes enkelte kvinner her inne som faktisk er HWs/Vixens, enten i egen regi eller med sin partners involvering men det er nok forsvinnende få. 

I tillegg er det nok ikke uvanlig at en del par, som faktisk er "ekte", kan respondere på initiativ fra en som gjerne vil være Bull på en måte som kan skape tvil, da typisk mannen i paret svarer på vegne av egen iver mens hans kone ikke er like mye i modus der og da, eventuelt motsatt også. Det er noe vi kjenner oss igjen i og dette svaret er skrevet av han men hun sitter ved siden av og supplerer, nikker og korrigerer (gjør de ikke alltid det??)

Dette kunne vært skrevet av oss! ?

Hilsen HW i paret (for en gangs skyld - jeg ser mer på prateforumene, mens han ser mer på profiler for treff...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland70 skrev (På 2.2.2021 den 9.55):

Hei

Jeg ble medlem her for ca 3 uker siden, i håp om å få realisert en gammel drøm. .....Litt naiv så trodde jeg at ganske snart kom til å tilfredsstille noen kåte damer, til mannens forlystelse. Jeg avtalte treff med 3 av "parene", og ventet spent på det første kjemi-treffet for å se om det var liv laga for litt moro i halmen. So far, so good.

.......

Legger ved et bilde som kanskje vekker din/deres interesse. 

 

Keep up, er mitt råd. Du har I hvert fall skjønt en vesentlig greie (som jeg har uthevet i ditt startinnlegg) nemlig at din rolle også skal være en viktig faktor for mannen (i paret) sin forlystelse, i tillegg til å gi dama en deilig og tilfredsstillende opplevelse, selvsagt. Det er her det ofte krasjer, tror jeg. Nemlig at mannen i "parprofilen", som strengt tatt egentlig kun betjenes av han, håper i det lengste at hans partner blir med, for primært hans forlystelse. I tillegg selvsagt til alle som hevder de kan titulere seg Bull innerst inne har en motivasjon som (kun) handler om egen mentale tilfredsstillelse i at man lykkes med å gi en dame en orgasme eller femten og dermed presterer bedre enn hennes partner (konkurranseinstinktet lenge leve) pluss fysisk tilfredsstillelse i å få en orgasme (eller to?) selv.

Grunnlaget for suksess er nok at paret er avstemt, at også hun har lyst, både for egen og for deres del pluss at den de inviterer inn også forstår dette. 

Sitatet i rødt derimot trenger ikke være umiddelbar suksess. Det er nok en myte at kvinner flest først og fremst ønsker seg dick pics og bevis på at den er både større og finere enn gubbens for å slippe hemningene løs. Det er nok først og fremst menn som både er nysgjerrige på hvordan redskapet ser ut og jeg tror jeg har mine ord i behold når jeg hevder at de fleste kommentarer på bilder her inne som viser store flotte mannelem kommer fra mannen i profilen, enten den er "ekte" eller late som parprofil. Det sagt, også fra egen erfaring, er det nok flere tilfeller der hun i paret kan se et bilde og si til sin partner at wow, den var jo fristende så fører han uttalelsen i pennen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Litt irriterende for oss andre, disse som utgir seg for å være par og at kona ikke er så klar som disse mennene håper hun skal bli.

Jeg har brukt 5-6 år på å overbevise kona om hennes frihet og godene det kan føre med seg. En tålmodighetsprøve både for henne og meg i grunn.

Når tolmodigheten og «arbeidet» endelig bærer frukter, så blir jeg av en beskyldt for å være nettopp en mann som enten ikke har en kone klar, eller at jeg sitter og får et kick av meldinger og bilder fra menn? Kjente på at det irriterte meg voldsomt i går. Samtidig så forstår jeg jo denne mannens nøling og mistroiskhet når han har vært utsatt for mange falske par-profiler.

Slik jeg kjenner cuckold.no, så velger jeg å tro at det er færre slike profiler her, enn på andre steder som er litt mer kjent.

Uansett, en uting, det ødelegger for andre ekte profiler, være seg par/bull/ single..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg sitter her nå og har nettopp lest igjennom alle postene som er skrevet fra denne profilen og så en tråd hvor min samboer utga seg for å være meg

Jeg og min mann hadde laget en avtale på å ha en solid pause fra denne fetisjen. Men han hadde en periode et problem med rus og som ruset ble han ekstremt kåt og ivrig innpå her. Han evnet ikke å begrense seg i det hele tatt. Så logget han helt av og vi sluttet å snakke om temaet. Plutselig får jeg en melding på min private Facebook av en mann som var steik forbanna fordi min mann hadde lovet så mangt den natten han satt oppe ruset. Da ble alt noe ubehagelig for meg pga det er privat og jeg ønsket aldri egentlig noe mer enn en trekant i utgangspunktet. 
 

Jeg har vært i forhold med typen i 6 år nå og eneste gangene vi har lekt denne leken er en anledning første året på gran canaria hvor jeg sugde flere samtidig som totalt to personer tok meg bakfra på tur. Så flere år uten noe treff og for 1 1/2 år siden hadde jeg meg med en eldre mann på badeland og har en fysioterapeut jeg går til som jeg pleier suge for hver time. 
 

Hele mitt liv kun hatt typen min. Og jeg kjenner hans fetisjer. Så jeg tok opp igjen tråden med han som Tok kontakt på Facebook

Så lagde en avtale med han og han har jeg nå lagt med to ggr. Aldri før hatt sex med noen uten min mann har arrangert det. 
I morgen skal han besøke meg igjen. 
 

Og jeg lurer på om flere på denne siden har blitt lovet meg og ikke fått ??

i så fall er jeg hele resten av denne helgen på hotel Norge i Bergen 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brgbd skrev (På 25.9.2021 den 11.19):

jeg har mottatt flere meldinger fra denne profilen ja.  Men det har ikke vært lovet noe som helst, men gitt uttrykk for at det var "deg" (altså "hun") som skrev, først og fremst rettet mot mitt innlegg om fotografering, men det ble mer enn hintet om muligheter for sex i den anledningen.  Men hver gang stoppet dialogen opp så fort, og var egentlig formulert på en slik måte, at en fort skjønte at det lå noe muffens bak.   Det virket rett og slett ikke seriøst nok.   Og når en har vært ute en vinterdag før og opplevd å bli ført bak lyset i slike situasjoner, har en kanskje ekstra følsomme antenner for alt som er mulig å lese "mellom linjene"......  Hvis jeg har tatt feil og det faktisk var "deg", så beklager jeg at jeg har misoppfattet

Dette har vært min ruspåvirkede mann ja

Første helgen i oktober er jeg på hotell og ønsker da veldig gjerne å være modell for et par bilder. Om du sender en melding her skal du få all kontakt info 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær også obs på her inne og andre steder, at par profiler er kun mann. «Åpent forhold» er ofte bare løgn. Som oftest er dette menn som vil ha sex bak ryggen til kone/samboer. Jeg vil ha dialog med begge parter før jeg treffer noen, ikke kun mannen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...