Gjest Excite Skrevet 25. juni 2012 Share Skrevet 25. juni 2012 Mulig noen har startet en lignende tråd før. Noen som vet om hvor det er et gloryhole i nærheten av Drammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phil Mycock Skrevet 25. juni 2012 Share Skrevet 25. juni 2012 Vel, jeg har både hullsag og drill, så bare du å peke, så skal jeg ordne med hull:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Excite Skrevet 25. juni 2012 Share Skrevet 25. juni 2012 Hadde vært moro å avtale et sted hvor man lager hull... og forteller at den og den dagen vil det finnes folk som vet hva dette betyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 28. juni 2012 Share Skrevet 28. juni 2012 Hehe dette liker jeg! Skulle hatt et kart over gloryholes i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maw77 Skrevet 28. juni 2012 Share Skrevet 28. juni 2012 Hva med å få til et kart her på siden? Som man kan merke med ting som f.eks dette? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian1415 Skrevet 29. juni 2012 Share Skrevet 29. juni 2012 Dette er jo en kjempe ide vi kunne jo lage en gruppe på dette ..sikkert mangen i bergen som også er intrisert Bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innflytterioslo Skrevet 10. juli 2012 Share Skrevet 10. juli 2012 Hadde vært spennede å få komme en dag når du skal ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleaner Skrevet 17. juli 2012 Share Skrevet 17. juli 2012 gloryholes and dogging places a map would be fantastic 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tewn Skrevet 1. august 2012 Share Skrevet 1. august 2012 Vi vet at det er et på Ramsund, men ganske sliten og alltid trailere rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 1. august 2012 Share Skrevet 1. august 2012 Noen som kjenner arrangørene av sexhibition? Gloryholes kunne vært et friskt innslag der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhino Skrevet 1. august 2012 Share Skrevet 1. august 2012 Er det noe galt med oss trailersjåfører da tewn ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 15. august 2012 Share Skrevet 15. august 2012 bare sier fra når dere har funnet et gloryhole...Jeg tror at det finnes ett gloryhole på spiralen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brorman Skrevet 8. november 2023 Share Skrevet 8. november 2023 Gjest Excite skrev (På 25.6.2012 den 14.44): Mulig noen har startet en lignende tråd før. Noen som vet om hvor det er et gloryhole i nærheten av Drammen? Phil Mycock skrev (På 25.6.2012 den 17.35): Vel, jeg har både hullsag og drill, så bare du å peke, så skal jeg ordne med hull:) Noen steder som kanskje hadde funket en stund kan være på spiralen i Drammen. liertoppen kjøpesenter i del A på toalettet i 2egt, lite folk inn og ut på det toalettet litt utpå ettermiddagen eller nærmere stengetid, lage et hull men la den utkuttede biten bli i veggen for å være mer skjult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.