blondcuck Skrevet 2. juni 2012 Share Skrevet 2. juni 2012 Hei, har en god kompis på besøk hjemme hos oss nå, han utfører litt arbeid på huset vårt. Vi er alle i midt 20 åra. Både han og hun hinter og flørter med hverandre. Men han er exforleveden til kona sin forlover og i tillegg en nær kompis av meg. Skal jeg bare peise på og velsigne eller styre klar denne situasjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Parioslo Skrevet 2. juni 2012 Share Skrevet 2. juni 2012 Styr unna med venner og bekjente, det er vår policy i hvert fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 2. juni 2012 Share Skrevet 2. juni 2012 Styr unna. Absolutt. Dette vi driver med her (eller fantaserer om), er så spesielt det ikke har noe i et venneforhold å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erammf Skrevet 3. juni 2012 Share Skrevet 3. juni 2012 Nogo! Nære bekjentskaper blir skjelden bra, vent på neste anledning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bringsold Skrevet 3. juni 2012 Share Skrevet 3. juni 2012 Kompis er kompis, om kjemien er der og anledningen byr seg ville jeg ha "peisa på" - ikke alltid lett å få dette til :-) Men er enig at det ikke er lurt å involvere seg med "nære venner". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 3. juni 2012 Share Skrevet 3. juni 2012 Er som buiness and pleasure, keep away. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matadormix84 Skrevet 3. juni 2012 Share Skrevet 3. juni 2012 Selv blandet inn to forskjellige venner ved to anledninger. Sålenge man er klinkende klar på hva man vil, og de skjønner det så ser jeg ikke noe problem=). Ble ingen Hotell Cæsar her i gården i hvert fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.