Gå til innhold

Bør cuckolden nektes sex?


Lincoln

Om jeg finner topp elskere, bør jeg nekte cuckolden sex? Dere bestemmer!  

255 stemmer

  1. 1. Om jeg finner topp elskere, bør jeg nekte cuckolden sex? Dere bestemmer!

    • Ja, han bør holdes 100% kysk
      42
    • Ja, men han bør få lov til å onanere en sjelden gang
      59
    • Ja, men han bør få lov til å onanere når han vil
      22
    • Nei, han får lov til å gni seg mot meg av og til for utløsning
      27
    • Nei, han bør få lov til å ha sex med meg av og til
      136


Anbefalte innlegg

jeg mener at hovedsaklig mest uten utløsning men at om han har oppført seg bra eller gjort mye godt kan han få en godtgjørelse i form av og og onanere men han bør og ta seg av sølet sitt selv oralt kansje en liste på gode og ikke så gode ting i løpet av en mnd så han har mulighet til 12 orgasmer i året....? har du han låst ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Det avgjørende er at det er HUN som bestemmer. Komme inn i henne og kjenne hvor deilig hun er, eller bli nektet adgang og bare onanere foran henne, få lov til å sprute, eller bli stoppet rett før utløsning enten jeg er inni henne eller bare onanerer, eller kanskje ruined orgasm - hun bestemmer og jeg adlyder. Slik er det å være en lydig mann og cuckold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 4 years later...

Om vi kommer dit en (vakker?) dag, at vi lever ut cuckold leken til det fulle, hun finner seg elsker(e) som virkelig vet å tilfredsstille henne er jeg forberedt på at (sex)livet endrer seg for min/vår del.

Da forventer jeg at hun ikke vil ha samleie med meg mer men i stedet ydmyke meg ved å treffe Bull, tvinge meg til å se på, nekte meg både tilgang til henne og muligheter til orgasmer. Jeg regner med at med tilstrekkelig trening av henne resulterer i at jeg en sjelden gang kan få avbrutt utløsning, såkalt 'ruined orgasm' og elles holdes på pinebenken. Om hun ikke evner det vil jeg miste interessen for cuckold lek så en ganske radikal form for sexnekt er nok helt nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

For mange er nektelse en viktig ingrediens i ydmykelsen av cuckolden, dessuten er min erfaring at flere hotwifes tenner veldig på å nekte cuckold å ligge med dem når relasjon til en bull er etablert, i hvert fall i tankene og/eller periodisk. Jeg våger påstanden om at cuck ofte også fantaserer om det. 

Fra mitt ståsted vil et optimalt cuckold forhold være at cucken er lydig overfor sin HW mens HW er lydig og lydhør overfor sin Bull, da er maktforholdet balansert. 

Fant ikke et helt presist svar alternativ i denne undersøkelsen, valgte derfor alternativ to men det burde vært omskrevet til "cuck skal tømmes en sjelden gang", så kan metoden være mer valgfri og tilpasset. Om jeg gis anledning til å gi føringer eller mene noe om det så ville jeg foreslått at det skulle foregå på en av følgende måter. 

1. Hun gir han en såkalt "ruined orgasm" der han bare renner tom med begrenset tilfredsstillelse og holdes frustrert og kåt. 

2. Hun runker han med et kondom som han spruter i. 

3. Om det blir for krevende med fullstendig samleie nekt; han får utføre sloppy seconds, kun tillatelse til å komme i hotwifen etter at bull har sprutet henne full, gjerne med ordre om å sprute raskt og rengjøre henne skikkelig, enten før han slipper til (rengjøre etter bull) og etterpå eller kun etterpå (rengjøre etter begge).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lincoln skrev (På 2.3.2010 den 1.25):

Dersom jeg finner en eller flere elskere som kan tilfredsstille alle mine sexuelle behov, bør jeg da permitere cuckolden fra sex? Han har en liten pikk som spruter utrolig raskt....

Dersom det er tilfelle kan det jo tenkes at han blir begeistret for et tease&denial regime der hun styrer opplegget fullstendig, gjerne med kyskhet, kukbur, strenge avtaler, nektelse, prøvelse der han tømmes med uforutsigbar frekvens med raske ruined orgasms, enten hun utfører eller han kommanderes til å utføre. Så kan hun nyte ordentlig sex med ordentlige menn, så lenge begge pirres av opplegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Lincoln skrev (På 2.3.2010 den 1.25):

Dersom jeg finner en eller flere elskere som kan tilfredsstille alle mine sexuelle behov, bør jeg da permitere cuckolden fra sex? Han har en liten pikk som spruter utrolig raskt....

 

SSC-par skrev (På 4.11.2020 den 13.38):

Dersom det er tilfelle kan det jo tenkes at han blir begeistret for et tease&denial regime der hun styrer opplegget fullstendig, gjerne med kyskhet, kukbur, strenge avtaler, nektelse, prøvelse der han tømmes med uforutsigbar frekvens med raske ruined orgasms, enten hun utfører eller han kommanderes til å utføre. Så kan hun nyte ordentlig sex med ordentlige menn, så lenge begge pirres av opplegget. 

Det er vel dette som er det helt klassiske cuckold scenarioet? En cuck med liten pikk som spruter for raskt som av den grunn underlegges et regime der hans partner tilfredsstilles av skikkelige menn mens han selv ydmykes med begrenset/ingen tilgang? Svarte alternativ 2 i pollen men føler ikke den er helt dekkende. I noen forhold fungerer det sikkert mens andre kanskje ønsker at hun både bestemmer når og utfører det. 
Dessuten kan vel noen nyte settingen at cuck har fittenekt så lenge hun har elsker(e) og kun tømmes nå og da men slipper til når hun ikke har andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asiatisk Par skrev (På 22.2.2014 den 2.29):

Jeg har noen ganger tenkt at jeg skulle nekte han å ligge med meg. Vi har snakket om det, og med en fast Bull ville nok spørsmålet bli aktuelt. En dominant Bull vile nok kanskje også tenke at ektemannen bør nektes, ihvertfall samleie.

Har også tenkt samme tanken, å nekte han. Tenner meg. Vi har også snakket om det, tente oss begge, selv om han svinger mellom vantro, skuffelse og intens kåthet. Med fast Bull må vi faktisk ta noen valg, det må cuck forstå, 

Humiliator skrev (På 2.11.2020 den 13.13):

....

3. Om det blir for krevende med fullstendig samleie nekt; han får utføre sloppy seconds, kun tillatelse til å komme i hotwifen etter at bull har sprutet henne full, gjerne med ordre om å sprute raskt og rengjøre henne skikkelig, enten før han slipper til (rengjøre etter bull) og etterpå eller kun etterpå (rengjøre etter begge).

 

Pirrende forslag, betinger at tilliten er på plass slik at kondom droppes. 

Rengjøring er himmelsk og cuck begynner å like det også, krever litt dressur men sånn er spillet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Lincoln skrev (På 2.3.2010 den 1.25):

Dersom jeg finner en eller flere elskere som kan tilfredsstille alle mine sexuelle behov, bør jeg da permitere cuckolden fra sex? Han har en liten pikk som spruter utrolig raskt....

Det kommer vel også litt an på hva han ønsker seg/fantaserer om? Er dere ikke to om dette spillet? Dersom han blir tent av at du ydmyker han ved å stadig påpeke at den lille tissen hans ikke er egnet på grunn av størrelsen og at den spruter altfor raskt kan jo det bli en pirrende lek. Om du har gjort en avtale med en elsker kan du jo fortelle cucken din at du gleder deg til endelig å kjenne skikkelige saker samtidig som du åpner buksa hans, fisker frem den lille og gir han en rask håndjobb. Eller bare gnir han hard med beskjed om å vente til du er ferdig med elskeren så kan han få sprute. Mange friske muligheter, så lenge dere begge har det gøy og blir kåte. 

Endret av Tennplugg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Lincoln skrev (På 2.3.2010 den 1.25):

Dersom jeg finner en eller flere elskere som kan tilfredsstille alle mine sexuelle behov, bør jeg da permitere cuckolden fra sex? Han har en liten pikk som spruter utrolig raskt....

Jeg mener ja, under de forutsetninger du selv nevner. Små cuck tissefanter som spruter raskt kan ikke tilfredsstille skikkelige damer uansett. Det viktigste er at du blir skikkelig tilfredsstilt når du trenger det, av ordentlige menn med skikkelig redskap som evner å holde på så lenge du ønsker. 

Om cuck fristilles fra sex bør han allikevel tømmes, for helsas skyld om ikke annet. For forholdets skyld kan det være lurt å noen ganger gjøre det med pirrende øvelser som gir han nytelse, så lenge det ikke brukes for mye tid på det. I så fall synes jeg at å holde han på pinebenken, med erting og nektelse, gjerne innelåst, få lov til å se på deg og Bull, selvsagt gjøre ordentlig rent etter Bull (det er det han får av fitte, slikke rent) bør være fine ingredienser. 

Jeg svarte alternativ to i pollen (få lov å onanere en sjelden gang). Som litt ubrukelig cuck selv blir jeg veldig tent av at min kone ber meg runke mens hun forteller meg hvor patetisk jeg er med en såpass puslete tissefant med i overkant store baller, nærmest kommanderer meg til å sprute med en gang mens hun leker med ballene mine. Da varer jeg ikke lenge. Alternativt er det også veldig tennende om hun gnir meg hard utenpå bokseren mens hun med kattemyk ertende stemme sier at hun vurderer å tilby meg en rask "hand job", hun venter som regel til hun kjenner at den pulserer og rykker før hun drar ned bokseren. Det tar som oftest ikke lang tid og kan illustreres med denne frekke ydmykende lille snutten. Kunne vært meg. Det 

 

Endret av Brutal_Cuck
  • Liker 2
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Cuckolden bør 100 % nektes sex og  være innelåst 24/365. Jeg selv får ikker røre kona, full fittenekt.
Har selv hvert innelåst i flere perioder. Den  lengst var i 220 dager i et stålbur og uten utløsning. Jeg vet ikke hvor lang neste peride blir? 1år, 2år?
Så det er selvsagt at fruen bestemmer og cuck’en gjør som fruen bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lincoln skrev (På 2.3.2010 den 1.25):

Dersom jeg finner en eller flere elskere som kan tilfredsstille alle mine sexuelle behov, bør jeg da permitere cuckolden fra sex? Han har en liten pikk som spruter utrolig raskt....

Hvis han tenner på den erkjennelsen (liten pikk som spruter utrolig raskt) så kan dere vel finne en ordning som fungerer for dere? Om "permittere cuckold fra sex" = fullstendig kysk så høres det litt trist ut. Teasing (verbalt og fysisk) med raske håndjobber eller hva dere liker (fleshlight, footjob, sugejobb eller bare gni seg mot noe) kan vel være spennende, om du også liker å ydmyke han og ha kontrollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...