Gå til innhold

Bør cuckolden nektes sex?


Lincoln

Om jeg finner topp elskere, bør jeg nekte cuckolden sex? Dere bestemmer!  

255 stemmer

  1. 1. Om jeg finner topp elskere, bør jeg nekte cuckolden sex? Dere bestemmer!

    • Ja, han bør holdes 100% kysk
      42
    • Ja, men han bør få lov til å onanere en sjelden gang
      59
    • Ja, men han bør få lov til å onanere når han vil
      22
    • Nei, han får lov til å gni seg mot meg av og til for utløsning
      27
    • Nei, han bør få lov til å ha sex med meg av og til
      136


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Ja jeg synes cuckolden skal nektes sex. Jeg er selv cuckold som lever uten sex og mener det er helt korrekt for en som meg. De få gangene jeg har hatt samleie har vært katastrofer og jeg har ikke vært i stand til å gi min kone orgasme. Med sin nåværende elsker får hun orgasme hver gang har hun fortalt meg. Jeg får lov å onanere og er takknemlig for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 måneder senere...

dette tror jeg er veldig individuelt, de fleste tenner voldsomt på at kjæresten har deilig sex med andre. Når de så treffes igjen har han bygget opp alle mordersedcellene som bare har til oppgave å drepe elskerens sedceller. dette er et vitenskapelig faktum. Dette gir ham, ihvertfall meg, normalt sett en ekstremt mye sterkere utløsning. Dette gir ofte også henne en voldsomt sterk orgasme.

Men det finnes andre som vil holdes nede og nektes sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
dette tror jeg er veldig individuelt, de fleste tenner voldsomt på at kjæresten har deilig sex med andre. Når de så treffes igjen har han bygget opp alle mordersedcellene som bare har til oppgave å drepe elskerens sedceller. dette er et vitenskapelig faktum. Dette gir ham, ihvertfall meg, normalt sett en ekstremt mye sterkere utløsning. Dette gir ofte også henne en voldsomt sterk orgasme.

Men det finnes andre som vil holdes nede og nektes sex.

 

Stilig! :) har du en link til den studien eller den kilden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo ikke mannen bør nektes sex, noe av det spennende er jo nettopp å ha sex med damen etterpå. For meg i hvert fall. Hvor man tydelig merker at man er andre mann som har sex med henne. Gjerne med fysiske spor som rester fra den forrige, bryster som strutter etter å ha blitt tatt på og brystvorter som tydelig er sugd...

 

Det finnes ikke noe som er mer opphissende enn å ligge der å ha sex med kona, mens hun forteller om opplevelsen, og du skjønner tydelig at tankene hennes er et annet sted...

 

Jeg synes også det hadde vært spennende å måtte slikke henne mens hun snakker i telefonen med en mann hun har hatt sex med...

 

Så for meg passer det ikke at cuckolden nektes sex:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste vet at når mannen får utløsning, så er bare en liten del av det som kommer ut sæd. Det som kanskje er ukjent for de fleste er at av 150-200 millioner sædceller (som tilsvarer det en mann gjennomsnittelig fyrer av i løpet av utløsningen) er det kun 1% av sædcellene som faktisk forsøker å nå og å befrukte egget. Resten av sædcellene har nemlig helt andre funksjoner... Ca 1% har som nevnt som mål å befrukte kvinnens egg.

Ca 80% av mannens sædceller har ett eneste mål for øyet: Å finne og drepe sædceller som har et annet opphav. Et annet opphav betyr ikke f.eks. en tidligere utløsning, men sædceller fra en annen mann. Ca 19% av sædcellene har som oppgave å blokkere for andre sædceller som forsøker å ta samme veien. De hindrer selvsagt heller ikke sæd fra sin egen "kilde", men dersom det skulle være en mann til som skulle sende sin ladning av gårde...

 

Dette innebærer at dersom en kvinne skulle ha sex med to (eller flere) menn som skulle få utløsning inne i henne, vil de forskjellige sædgruppene utkjempe en formidabel krig, med noen som blokkerer, noen som dreper og noen få som prøver å snike seg forbi. Man har grunn til å tro at den sæden som er utstyrt med de beste genene vil gå seirende ut av slaget og på den måten vil kvinne alltid være sikret å få et barn med gode gener. Menn med dårlige gener vil i det lange løp tape og forsvinne fra scenen. På sikt vil menneskerasen bli foredlet siden kun de sterkeste faktisk får befruktet kvinnens egg.

 

Men det stopper ikke der. Som nevnt innholder en utløsning normalt 150 til 200 millioner sædceller. Unntaket er når mannens underbevissthet (eller han er bevisst) tror at kvinnen nylig har hatt sex med andre menn. Da skyter nemlig produksjonen av sædceller fart og en utløsning kan fort innholde opptil 600 millioner sædceller. Dette skjer helt uavhengig av om mannen har "tømt seg" for la oss si 24 timer siden. Kroppen øker simpelthen produksjonen fordi ett eller annet sted i hjernen så kommer det en kommando om å gjøre det. Hvorfor? Svaret er at for å vinne et slag er det alltid smart å stille med flest mulig kampklare soldater... ideen er: "mine 600 knuser dine 200". Ikke bare produserer mannen en større mengde sædceller, han vil i de fleste tilfeller også få en kraftigere utløsning, med mer kraft i spruten, noe som gjør at hær nummer to fort kan nå igjen den første hæren selv om den har et relativt langt forsprang. I dette ligger faktisk noe av det som gjør swinging til en aktivitet mange liker, mer intens sex, kraftigere utløsninger og mer følelser. Det er også pga. den økte produksjonen av sædceller som forårsaker at en del par opplever at hun blir gravid først når forholdet går mot slutten og han underbevisst har en mistanke om at hun kanskje har seg litt på si.

 

Bør vel også ta med at kvinnen på sin side har en viss mulighet til å favorisere den ene mannen fremfor den andre... Rett og slett ved å velge tidspunktet for orgasme med omhu. Det er nemlig slik at sæd som befinner seg i kvinnens skjede FØR hun får orgasme får en klar fordel. Sæd som kommer etter kvinnens utløsning får en tilsvarende bakdel i og med at veien opp rett og slett blir smalere, noe som gjør at en stor del av ladning nummer to rett og slett vil gli ut igjen. Dermed vil ikke bare ladning nummer en få et kraftig forsprang; selv om det skulle komme til et fullt slag vil den første ladningen ha en klar fordel i og med at de er flere i antall...

 

Konklusjon: Samfunnet har for lengst akseptert at menn har et "behov" for å ha sex med nye kvinner. Etter sigende skyldes dette et medfødt behov for å spre sine egne gener. Dette er ikke bare akseptert, det er i hundrevis av år blitt brukt som forklaring på hvorfor menn er utro. Det som IKKE har vært akseptert er at det samme gjelder kvinner. Hun ønsker sex med flest mulig menn for å på den måten å sørge for at hennes barn blir utstyrt med de beste genene, beskyttet på best mulig måte og på den måten skikke barnet best mulig for fremtiden. I tidligere tider derimot var det antageligvis en forståelse for slikt, en forståelse som har blitt glemt eller kanskje mer korrekt: fortrengt.

 

Kilde: erotikknett.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet om sex-nekt for cuckolden er interessant og fullt av paradokser! Vi ser (og vet) at det naturligvis er store variasjoner i det ”sex-regime” som en cuckold blir underlagt. Det går fra mye vanlig sex (vi hører også her inne om menn som selv opptrer både som ”bull” og ”cuckold”, men for min del synes nå jeg at det blir riktigere å kalle det for ”åpne forhold” enn for cuckolding!), til full sex-nekt og kyskhet, via samleie-nekt men mulighet for masturbasjon. Når det gjelder meg selv, må jeg først få innrømme at jeg mer er en ”wannabe” enn en cuckold, selv om det har vært noen ”episoder”. Men tanken om sex-nekt er del av mine fantasier omkring cuckolding. Og det paradoksale for meg – som for andre med samme fantasier vil jeg tro – er jo at tanken på sex-nekt virker opphissende! Og når man blir ekstra kåt av slike tanker blir det vanskelig å forestille seg at man i det virkelige liv skulle bli nektet utløsning for denne kåtskapen…

 

Mine tanker om temaet er at det viktigste er KONTROLL. Uansett om jeg som cuckold skulle få lov til å ha vanlig sex med henne eller om jeg blir pålagt kyskhet (full kyskhet på mer fast basis ville jeg dog ikke kunne leve med, er jeg redd…), så er det avgjørende at det er HUN som skal bestemme. Og da kan man tenke seg mange varianter, enten det nå er slik at hun setter bestemte regler som alltid skal følges i den ene eller den andre situasjonen, eller om det er uforutsigbart for meg slik at jeg aldri helt vet hva som blir resultatet. Om jeg får lov til å komme inn i henne der elskeren nettopp har vært, kanskje til og med få komme i henne, om jeg bare må slikke og nøye meg med det, eller om jeg kan få masturbere foran henne, med eller uten hennes hjelp. Eller trenge inn i henne men likevel uten rett til orgasme (kanskje det aller mest frustrerende?). Hun bestemmer, og jeg adlyder!

 

Og da kan heg kanskje avslutte med å fortelle hva som hendte med denne ”wannabe’en” i går kveld. Av grunner jeg ikke trenger å gå inn på, måtte jeg legge meg over fanget hennes med buksene nede rundt anklene. Etter en lengre runde med hennes hårbørste i tre, ville hun betjenes. Først med tunge og fingre, deretter med mitt bankende harde redskap. Da hun kom i en kraftig orgasme, økte jeg rytmen slik jeg vet hun liker. Men da hun merket at min egen opphisselse vokste kom beskjeden som jeg fryktet (men på mange måter ventet, ettersom det var etter en avstraffelse), på hennes vanlige nøkterne og lett ironiske måte: ”Ingen grunn til å la deg rive med, kjæreste, du får ikke komme i kveld!” Slike beskjeder er jeg klok av skade sluttet å diskutere, de fører bare til lengre ventetid før den etterlengtede utløsningen blir meg til del. Så jeg regulerte rytmen slik at det ikke skulle skje noe ”uhell”, inntil hun gav beskjed om at det var tid for å sove. Og slik ble det – for meg er det naturligvis uaktuelt å gjøre noe med meg selv etter at hun er sovnet. Å adlyde henne er noe av det mest erotiske jeg vet.

Så nå venter jeg med spenning på når hun har tenkt å la meg få lov; i mellomtiden må jeg passe meg vel for å spørre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dave W - jeg har fullstending sexnekt. Siden jeg ikke er mann nok til å tilfredstille henne får jeg ikke lov til å komme i nærheten av henne med den ubrukelige pikken min og jeg får heller ikke lov til å leke med meg selv. Jeg har ikke blitt tømt på over 2 måneder og har nesten glemt hvordan en orgasme kjennes. Det plager meg ikke så veldig mye for jeg er i "subspace" det meste av tiden og tenker på hvordan jeg skal gjøre livet behagelig for henne.

Hvis jeg ulydig eller viser lite respek, blir jeg straffet. Igår fikk jeg over 100 rapp med forskjellige pisker/paddles for at jeg hadde vært ulydig. Etterpå måtte jeg kysse hånden hennes og takke for den velfortjente straffen.

Jeg er hennes sissy og slave (24/7/365) og må til enhver tid gjøre som hun sier og behage henne.

sissy a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sissy annabella, det er en krevende livsstil.... Jeg vet med meg selv at jeg ikke kunne ha levd slik, selv om jeg kan la meg inspirere (og tenne) av slike skildringer. Men om du er tilfreds og lykkelig med det, så er jo det det avgjørende. Det er jo et valg man gjør - underdanighet og lydighet innebærer at man gir avkall på å bestemme selv, men det er en selv som har bestemt at det er slik en vil leve. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

kan man ikke gi damen sin orgasme så kan man nektes sex , jeg er heldig , får alltid være med .... hun liker å ha 2, men er jo innimellom ute uten meg og da er det jaggu godt å kjenne at hun er plaskvåt når hun kommer hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Skulle jeg ha nekta kjæresten sex ville det vært ris til egen bak ;) Men så er han en superelsker og da.

Vi har masse deilig sex sammen, og spesielt etter at jeg har hatt meg med andre.

Men så er han mye borte fra meg, og da trenger jeg bistand. Og han elsker å runke mens han vet hva jeg holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest frekklek

hmmm. Fantastisk medium og mennesker som er her. Vi skriver rett ut slik vi føler. Det du skriver her er åpent, rett ut. Og ingen er onsinnet. Ingen "mobbing" etc. Jeg elsker slike mennesker som er voksne og som klarer å tenke.

Og jeg tenner noe på kyskhetsprinsippet, men tror ikke på det over tid.

Jeg fungerer i begge roller. Tidvis som nå, er jeg "Bull", og har ikke liten kuk. Kommer ikke i første svingen, og er veldig lysten på ei dame i et par.

Mer lysten på det enn på ei singel.

Jeg hadde cuckoldrollen sammen med min x. Ja jeg slikket henne ren. Hun forlangte meg liggende på ryggen og satte seg på munnen min... tredde seg så på staken etterhvert og kom med meg som vanligst.

Men altså; Kyskhet varer ikke. Du trenger fitte du og. . . ;-) (Tror jeg da.. he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frekklek

Åpent forhold... nei det var ikke det. Jeg fikk ikke treffe noen. Kun henne. Jeg hadde heller intet ønske om å treffe andre damer. Og jeg tente voldsomt på at hun chattet med menn når vi var hjemme i sofaen. Jeg slikket henne ofte mens hun gjorde det. Hun chattet seg til en som kom hjem til oss og tok henne i senga vår, på det "groveste".. Jeg lå på hemsen og hørte på... :-)

Når jeg var på jobb og hun sendte hint, var jeg våt og hard mye av tiden. Kuken bare rant.. Så utrolig kåt jeg blir i den situasjonen. Det ligger dypt i meg et sted. Jeg forstår ikke hvorfor, men jeg har innfunnet meg med tenningsnivået og at det er slik. Det har også fjernet sjalusien jeg hadde før. For underforstått i en slik situasjon er det jo ikke noe å være redd for. Det er ingen "viss hun ligger med ham".. Hun ligger med ham og nyter det og kommer hjem med beviset. Sjalusi kan komme om hun har dårlig balanse og forelsker seg... Alltid en fare, men jeg tror at kjenner man verdien av seg selv i forhold til henne gir det ro også på det området. :-)

 

Jeg kjente det siste du skrv helt ned i ballene.. Har ikke opplevd det selv men kjenner at ja, i en begrenset periode hadde det vært veldig pirrende å måtte "brenne inne" med spruten.. ;-)

Når jeg sitter slik og tenker etter... hvor mye deilig vi fant på. hmmm... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Hei.

Ja,- cuckold bør få tømme seg en sjelden gang. Han skal ikke få onanere alene, men under kontroll av sin kone. Cuckold skal jo være der for kona og gi henne glede. Han skal holdes kåt, ved å se på, hjelpe til og få slikke henne til orgasmer når hun ønsker, men innimellom bør cuckold få onanere. Hvis kona vil holde ham kåt, stopper hun ham når han ikke greier mer og bare lar ham "renne seg tom". Dette er frustrerende for cuckold, han kommer, men langt fra skikkelihg og beholder sin kåtskap og er derfor mer klar for å stille opp for sin kone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

JA, cuckold bør nektes å ha sex eller onanere uten. Cuckold skal passe på sin kone, gi henne det hun ønsker og være der for henne. Han skal gi henne orgasmer når og slik hun vil. Vil hun slikkes, fingres eller knulles til orgamse og han får æren, så gjør han det, men kommer KUN når/hvis han får lov. Han bør få onanere innimellom , men da under oppsyn og gjerne stoppes når han kommer, slik at han bare "renner tom" og fortsatt er frustrert, kåt og villig til å være der for sin kone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...