FellesGlede Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Par 45/47 trenger menn for gangbang av frodig rødhåret deilig dame som trenger mye pikk innimellom. Blir hotellrom på Gardermoen når vi har samlet noen seriøse. Han er bi og suger også om noen ønsker det. Alle blir sugd tomme. Kan ikke sprute i f. for hun bruker ikke prevensjon. Mulig hun får blindfold. Blir ennå kåtere av det. Taulek kan bli aktuelt samtidig på henne. Siter
carlberner1 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 (endret) carlberner1. Har du ikke noe nyttig å komme med, så la vær! Tråd ryddet for bortkasta innlegg. - Mod Endret 6. november 2011 av Norwegianhubby Siter
SexBaron Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Heisann.......Dette høres veldog inntresant ut er en seriøs kåt mann 49år som holder til like ved Jessheim,håper og høre fra dere......Ha en deilig kveld videre....... Siter
superplexi808 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Hei! Kåt mann på 31 fra Oslo! Veldig keen jeg Siter
Semikolon Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg er en mann på 42 som synes dette høres veldig intresant ut. Send meg en pm så tar vi det derfra. Siter
jeppe Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 hei..det hørtes spennde ut..ta gjerne kontakt ;-)) Siter
robert54 Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 Hei ! Ja, dette kan jeg være interessert i. Send gjerne pm. Siter
Gjest Stallion80 Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Håper ikke alder skal hintre oss fra å bli gode venner? Fantasifulle & flotte stunder venter. Bare å ta kontakt hvis dere har tid, når er treffet? Jeg er seriøs og klar Siter
Bestivest Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Hei! Har mye erfring med dette både som deltaker og arrangør så dette vil jeg gjerne være med på. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.