FellesGlede Skrevet 3. november 2011 Share Skrevet 3. november 2011 Par 45/47 trenger menn for gangbang av frodig rødhåret deilig dame som trenger mye pikk innimellom. Blir hotellrom på Gardermoen når vi har samlet noen seriøse. Han er bi og suger også om noen ønsker det. Alle blir sugd tomme. Kan ikke sprute i f. for hun bruker ikke prevensjon. Mulig hun får blindfold. Blir ennå kåtere av det. Taulek kan bli aktuelt samtidig på henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlberner1 Skrevet 6. november 2011 Share Skrevet 6. november 2011 (endret) carlberner1. Har du ikke noe nyttig å komme med, så la vær! Tråd ryddet for bortkasta innlegg. - Mod Endret 6. november 2011 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SexBaron Skrevet 6. november 2011 Share Skrevet 6. november 2011 Heisann.......Dette høres veldog inntresant ut er en seriøs kåt mann 49år som holder til like ved Jessheim,håper og høre fra dere......Ha en deilig kveld videre....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superplexi808 Skrevet 6. november 2011 Share Skrevet 6. november 2011 Hei! Kåt mann på 31 fra Oslo! Veldig keen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Semikolon Skrevet 6. november 2011 Share Skrevet 6. november 2011 Jeg er en mann på 42 som synes dette høres veldig intresant ut. Send meg en pm så tar vi det derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 7. november 2011 Share Skrevet 7. november 2011 hei..det hørtes spennde ut..ta gjerne kontakt ;-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 7. november 2011 Share Skrevet 7. november 2011 Hei ! Ja, dette kan jeg være interessert i. Send gjerne pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 7. november 2011 Share Skrevet 7. november 2011 vil gjerne være med ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biff Skrevet 8. november 2011 Share Skrevet 8. november 2011 mann på 28 fra oslo er gjerne med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 14. november 2011 Share Skrevet 14. november 2011 Håper ikke alder skal hintre oss fra å bli gode venner? Fantasifulle & flotte stunder venter. Bare å ta kontakt hvis dere har tid, når er treffet? Jeg er seriøs og klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestivest Skrevet 16. november 2011 Share Skrevet 16. november 2011 Hei! Har mye erfring med dette både som deltaker og arrangør så dette vil jeg gjerne være med på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raczia Skrevet 2. mars 2012 Share Skrevet 2. mars 2012 ja,når sker dere treff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.