Gå til innhold

Søker norsk mann


Sonia80

Anbefalte innlegg

Tror det siktes til at ordlyden minner litt for mye om en klønete mann som forsøker å utgi seg for å være noe annet........

primitivt og dårlig formulert norsk rett på sak, skjuler veldig sjelden en reell kvinne på ærlig søken......

 

Ja vel,

Dette er noe din egen fantasi som du er veldig opptatt av.

Prøv å tenke positiv om andre og ikke negativ.

Men en ting stemmer, at jeg skriver jo dårlig norsk. Fordi jeg er ikke norsk.

Det er bedre å la være til å skrive til noen som du ikke liker. Fordi jeg bryr meg ikke så mye om hva du lever av eller tenker om andre.

Alt jeg kan si til deg er "LAYOUT" Håper du forstår engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal være den første til å beklage om jeg har tatt feil. Jeg trakk kanskje hastige konklusjoner. Men de var basert på mange års erfaring fra nettsteder som dette, hvor det dessverre ER slik at svært mange seiler under falskt flagg. Det er synd fordi det ødelegger fra alle de av oss som forsøker å være seriøse.

 

Nå ser jeg du har fått et bilde også, som gjør at jeg har endret mening. Igjen, beklager!

 

Det går bra!

Du sier det rikt. Men vi alle er ikke like. Vi er forskjellige mennesker.

Jeg er kvinne IKKE mann. Er gift men gjør alt dette for mannen min som elsker alt dette.

Jeg er veldig glad i han. Men det går an å ha noen venner i livet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...