Sonia80 Skrevet 21. oktober 2011 Share Skrevet 21. oktober 2011 Hei, Jeg er gift og er fra Asia. Jeg søker helst en norsk mann for moro. Ber deg å sende bilde av ditt kukk før jeg bestemmer. Vi må bli litt kjent først. Jeg er veldig sexy og hot kvinne som liker norske menn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trine48 Skrevet 22. oktober 2011 Share Skrevet 22. oktober 2011 Ligner på en manns forespørsel!!???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonia80 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Share Skrevet 22. oktober 2011 Ligner på en manns forespørsel!!???? Kan du forklare litt mer om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrX Skrevet 23. oktober 2011 Share Skrevet 23. oktober 2011 Hva med å legge ut bilder av deg? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonia80 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Share Skrevet 24. oktober 2011 Tror det siktes til at ordlyden minner litt for mye om en klønete mann som forsøker å utgi seg for å være noe annet........ primitivt og dårlig formulert norsk rett på sak, skjuler veldig sjelden en reell kvinne på ærlig søken...... Ja vel, Dette er noe din egen fantasi som du er veldig opptatt av. Prøv å tenke positiv om andre og ikke negativ. Men en ting stemmer, at jeg skriver jo dårlig norsk. Fordi jeg er ikke norsk. Det er bedre å la være til å skrive til noen som du ikke liker. Fordi jeg bryr meg ikke så mye om hva du lever av eller tenker om andre. Alt jeg kan si til deg er "LAYOUT" Håper du forstår engelsk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 24. oktober 2011 Share Skrevet 24. oktober 2011 Hva om vi holder oss "on-topic"? Les: Forumregler og info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonia80 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Share Skrevet 24. oktober 2011 jeg skal være den første til å beklage om jeg har tatt feil. Jeg trakk kanskje hastige konklusjoner. Men de var basert på mange års erfaring fra nettsteder som dette, hvor det dessverre ER slik at svært mange seiler under falskt flagg. Det er synd fordi det ødelegger fra alle de av oss som forsøker å være seriøse. Nå ser jeg du har fått et bilde også, som gjør at jeg har endret mening. Igjen, beklager! Det går bra! Du sier det rikt. Men vi alle er ikke like. Vi er forskjellige mennesker. Jeg er kvinne IKKE mann. Er gift men gjør alt dette for mannen min som elsker alt dette. Jeg er veldig glad i han. Men det går an å ha noen venner i livet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet 30. oktober 2011 Share Skrevet 30. oktober 2011 Hei Sonia Du ser gjerne på profilen min, der finner du litt opplysninger om meg samt bilder. Ta gjerne kontakt på PM eller mail. Hører jeg fra deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.