fido Skrevet 11. oktober 2011 Share Skrevet 11. oktober 2011 Bare litt nysgjerrig? ---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:12 ---------- Ble en skrivefeil der på norcuckold ja.. *mumle*.. (ber admin så mye om unnskylding for den).. :-) - admin tilgir alle syndere =) - red admin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 11. oktober 2011 Share Skrevet 11. oktober 2011 Nei, men vet jeg har gjennom lange samtaler med flere damer her på forumet fått dem til å ta spranget ut i "hotwfe" verdenen. De har lurt på våre erfaringer osv. og de har blitt trygge på at dette kan også de gjøre. Har stadig kontakt med noen av dem og vet de nyter det frie livet. Det er viktigere for meg at vi kan utveksle erfaringer og lære av hverandre enn at vi her skal treffe noen å praktisere dette med. Det er jo nok av kvinner og menn der ute som gjerne vil dette. Ihvertfall har min "hotwife" aldri trengt nettet til å finne noen. mvh oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par-Stavanger Skrevet 11. oktober 2011 Share Skrevet 11. oktober 2011 Vi har fått klaff og møtt Bull`en vår her på norcuckold. Par fra Stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 11. oktober 2011 Share Skrevet 11. oktober 2011 Ja, jeg har også møtt noen herfra, og bra ble det også. Veldig bra, faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaen Skrevet 12. oktober 2011 Share Skrevet 12. oktober 2011 jeg håper å kunne få i gang noe...:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.