Gjest Spartacus Skrevet 16. april 2013 Share Skrevet 16. april 2013 Mann på 22 i Oslo sentrum som lett vil ha noen erfarne mennesker til å lære meg opp. Føler selv at jeg er verdens beste elsker men det er jo egentlig ikke opp til meg å vurdere. Jeg er åpen for alt og veldig trygg på min egen seksualitet. Solbrun og stram kropp. Blondt hår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teaser Skrevet 27. april 2013 Share Skrevet 27. april 2013 Hei. Er det bare gutter som føler for opplæring....??? Lærer gjerne opp jenter/kvinner i alle aldre og fasonger. Har en del erfaring i dette, og vi "trår varsomt" i ditt tempo. Kan dette være noe for deg...?? :-) Hilsen Teaser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warpen Skrevet 10. mai 2013 Share Skrevet 10. mai 2013 Gutt 26 i bergen litt uerfaren vil gjerne lære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oralbee Skrevet 27. august 2013 Share Skrevet 27. august 2013 gutt 27 fra Oslo trenger også opplæring, send PM på hvorfor jeg skal velge nettopp dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fork1 Skrevet 31. august 2013 Share Skrevet 31. august 2013 Er en army gutt på 19 år fra oslo, som gjerne skulle hatt litt opplæring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lystiggutt Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 Renslig og veltrent gutt på bare 20 år som trenger opplæring! Håper å høre fra noen! Er veldig mobil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indiskgutt Skrevet 3. januar 2014 Share Skrevet 3. januar 2014 Jeg trenger opplæring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 1. april 2014 Share Skrevet 1. april 2014 Det hender hotwives ønsker en storkuket yngling i tilleg til dominant eldre bull. Meld fra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nekken Skrevet 7. april 2014 Share Skrevet 7. april 2014 Hei, jeg skal til Oslo i helgen (12. April) og søker opplæring Har hotellrom siden jeg skal reise på ferie dagen etter. Jeg er slank og har en penis på 18cm, gjerne ta kontakt i pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unggutt18 Skrevet 14. august 2014 Share Skrevet 14. august 2014 Er en gutt på atten som leter etter opplæring i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt22 Skrevet 16. september 2014 Share Skrevet 16. september 2014 Er en gutt på 22, jeg er jomfru og vil gjerne ha opplæring av ei dame eller et par. Holder for tiden til i hallingdal hvor jeg bor i eget hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobo95 Skrevet 25. desember 2014 Share Skrevet 25. desember 2014 Er en gutt på 19 med ingen erfaring i det hele tatt, kunne virkelig trengt dette ps, holder til i hedmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
instafit999 Skrevet 1. januar 2015 Share Skrevet 1. januar 2015 Hei, ung mann på 22 som vil gjerne bli lært litt om sex. Er det mulighet for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterh Skrevet 21. desember 2016 Share Skrevet 21. desember 2016 Gutt på 19 år som trenger opplæring ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSLOBBC Skrevet 17. januar 2017 Share Skrevet 17. januar 2017 jeg vil gjerne bli opplært av et par. ung mann på 23 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganskenyigamet Skrevet 25. mars 2017 Forfatter Share Skrevet 25. mars 2017 Er ung uerfaren gutt på 21 fra Trondheim. Er ganske kåt om dagene og skulle gjerne gjort noe med det... Evt opplæring på det du ønsker slik at jeg kan bli god på det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg