Gå til innhold

Opplæring av jente


Anbefalte innlegg

Jenter er like nyskjerrige som gutter. Det er noe alle vet. Har kost oss sammen med ei jente hele helgen. Jeg og mannen min har latt henne få kjenne alle gledene med å kose seg med et voksent par og kjæresten hennes har fått se på det hele. Han var også flink og tente skikkelig på å se sin unge kjæreste bli tatt godt av min mann og meg. Kjæresten hennes fikk ta meg også noe han likte godt og kjæresten hans fikk slikke meg ren etterpå. MMmm Dette skal gjentas. Så er det fler der ute som vil være med av dere unge uerfarene så kontakt oss gjerne.

 

L og G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 måned senere...
  • 3 weeks later...
Gjest Romerike mann

Heisann

 

Er en ung mann på 34 som vil "læres" opp i trekantsammenheng. Har ikke erfart dette tidligere.

 

Jeg kunne også tenkt meg en voksen kvinne som vil bruke meg til sitt leketøy mens mannen blir bundet fast, og kanskje ikke får se på engang.....åpen for forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 måned senere...
  • 2 weeks later...
Gjest kalle12

Så flott at du deler med oss, Sandy :-) Du er den eneste jenta som har svart på tittelen på dette innlegget: Opplæring av jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opplæring også av uerfarne, gjerne uerfarne par par, selv om de ikke er helt unge. Også jenter og par i 30-årene kan ha behov for å ledes.Voksen bull stiller gjerne opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vi er et elskerpar på 48 som kunne tenke oss å lære opp en gutt i 18-20 års alderen. Han må ikke være redd for egen kropp og heller ikke være redd for å komme nær andre av samme kjønn. Vi liker det meste innen sex så tror vi kan ha mye å lære opp den som "tør" å møte oss ;)

klem fra hilde og Roar (Afrodite og Sevs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sissy cuck 26 som er klar for opplæring av erfarent par/mistress. Jeg har ingen grenser, hvilket betyr at du kan bruke meg som du vil. Liker tanken på at jeg er under din kommando, og at du kan gjøre hva du vil meg meg, om det så skulle være å tvinge meg til å slikke deg ren, eller om du/dere tok meg med en strapon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Penpenis

Er en mann på 29 som gjerne skulle hatt litt opplæring, særlig i trekantsammenheng.

Men er det toget kanskje gått?

Virker som de fleste som vil lære noen opp ser etter gutter 18-19-20..

Er det sånn, eller fins det fortsatt håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider



×
×
  • Opprett ny...