Gå til innhold

Hvor mange har pult kona etter dere ble gift ?


vitre

Hvor mange har pult kona etter dere ble gift ?  

79 stemmer

  1. 1. Hvor mange har pult kona etter dere ble gift ?

    • 1 til 3 menn
      26
    • 3 til 5 menn
      11
    • 5 til 10 menn
      12
    • Flere enn 10
      30


Anbefalte innlegg

Min samboer eller fortiden ex samboer pulte med 45 menn mens vi var sammen fra hun var 33 til hun var 40. De fleste hadde hun mens jeg såpå. Når hun knullet uten jeg var tilstede fortalte hun meg hva hun hadde gjordt. Da kunne hun ha hatt fra en til fire menn før hun sa noe om det tilmeg- Jeg var den som pent måtte holde tellingen. Før vi ble samen hadde hun bare hatt 21 menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vi startet som Swingers for 15 år siden,før Kona tok helt kontroll og vi da gikk over til denne livstilen,så Hun har nytt 21 Menn etter dette,*problemet*mtt er vel at Hun har en stadig økene apetitt på skikkelig Menn,har nok blitt vant til store og flere,det ser ut som det er ustoppelig,da jeg i utgangspunktet trodde dette kun var forbigående...så vi sil jo først og fremst Takke alle dere Bulls,men for meg så er det jo litt flaut,samtidig som jeg er veldig stolt av at Kona er attraktiv og knullbar for Bulls !

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Vi har 22 år sammen, de sisste 14 som swingers. På disse 14 årene har jeg vært så heldig å dele henne med 59 menn, mange av dem har hun møtt flere ganger. De aller fleste gangene har jeg fått æren av å se henne nyte og bli fyllt opp av andre menn

  • Liker 3
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gift med min deilige kone i snart 10 år. :) Hun har hatt sex med 7 stykker til nå. Alt for lite spør du meg... :P

Hun har hatt sextreff 109 ganger. Og jeg vet om alle da vi snakker om alt.

Noen av elskerne har hun hatt sex med over flere år.

Har kun sett på 1 gang. Men har utallige bilder og videoer av henne ha sex. :D

  • Liker 2
  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cuckwannabe skrev (4 timer siden):

Har vært gift med min deilige kone i snart 10 år. :) Hun har hatt sex med 7 stykker til nå. Alt for lite spør du meg... 😛

Hun har hatt sextreff 109 ganger. Og jeg vet om alle da vi snakker om alt.

Noen av elskerne har hun hatt sex med over flere år.

Har kun sett på 1 gang. Men har utallige bilder og videoer av henne ha sex. :D

Fantastisk deilig. Hadde jeg kunnet, hadde jeg sendt kona ut hver uke. Vi trenger flere faste😛

  • Liker 1
  • Sexy 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

20-30 menn i løpet av 30+ år

De aller fleste treff har vært enten 3kant med henne i sentrum, eller MMF hvor vi menn er bi.

Men noen ganger i løpet av årene har fruen og kommet med egen mann som hun gjerne har hatt et mer elskerforhold til. alle her hun vært åpen om og også invitert hjem så jeg har hilst på dem. de menn har vært alt fra venninnes ektefelle til menn hun har vært med hjem på nash etter bytur..

Hennes nåværende "elsker" er en hun ble kjent med da jeg for et års tid sidden fikk telefon kl 0400 på natten fra henne om jeg orket å komme å hente henne på en addresse som var hans privatadresse. Normalt så er jo det i området rundt utestedene hun ønsker å bli hentet. 

Endret av P.King
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er riktignok ikke gift. Men kjæresten har knulla 9 menn siden jeg introduserte henne for kinken i mai. De fleste av disse har hun møtte flere ganger.

Det ville nok vært flere om ikke JEG ba om pauser store deler av perioden. Hun har svært stor appetitt, men det tar jo på for min del å konsentrere seg om jobb, forholdet osv mens hun holder på 😅

Hun ønsker å møte en fast som har like stor appetitt som henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...