Gå til innhold

Hvor stor pikk har dama di hatt inni seg?


linda_marius

Hvor stor er den største pikken dama di har hatt inni seg?  

531 stemmer

  1. 1. Hvor stor er den største pikken dama di har hatt inni seg?

    • Over 25 cm
      71
    • 20-24
      290
    • 16-19
      201
    • 13-15
      21
    • 11-12
      4
    • 10 eller under....
      3


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Jeg tror nok i cuckoldens verden at det er størrelsen på utstyret som betyr noe, enten det er på den nåværende elskeren eller de hun har hatt før. Det skal jo som regel ikke være noe mer enn det fysiske i et forhold mellom en bull og en hotwife, så da blir jo str på kuken og utseendet essensielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok i cuckoldens verden at det er størrelsen på utstyret som betyr noe, enten det er på den nåværende elskeren eller de hun har hatt før. Det skal jo som regel ikke være noe mer enn det fysiske i et forhold mellom en bull og en hotwife, så da blir jo str på kuken og utseendet essensielt.

 

Jeg vil likevel argumentere for selv om jeg kan være enige om at det skal være "fysisk bare forholdet", men fremdeles like alle verktøyene den også blir dypere på ferdigheter til brukeren ... og selv i "fysiske bare forholdet" av samleie de mannlige bruker fallos bare ikke leverer for mye ...

 

... ville være fint om også noen hotwives kan delta i diskusjonsfora ... fordi endelig sin dom er viktig ... vi kan bare gjette ...

 

(Web oversettelser som engelsk / ikke-norske oppføringer som ikke er tillatt av admin i innlegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, min kvinne (i likhet med et par "knullevenninner" jeg har/tar) liker å bli tatt. Kun tatt. Av en stiv, hard, potent og utholdende pikk når hun/de skal ha seg noe ekstra. Følelsen av å bli tatt av den sterke "bull" uten for mye dill, tant og fjas er det som er greia. Rett og slett det å bli knullet, begjært og knullet igjen. Det skader selvfølgelig ikke at cuckold tenner ekstra på henne når hun kommer hjem øm, varm, våt og nyknullet. Slik er det også med venninnene i fohold til deres faste. Så om man ikke nødvendigvis MÅ dyrke et eierforhold til sin partner, kan cuckold/hotwife bringe MERVERDI til foholdet. Ved at tenningen er større, for alle involverte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Størrelsen betyr jo noe synes jeg.. det er en deilig følelse når konen synes jeg har bra utstyr. Og det gir meg litt godfølelsen at jeg har større enn en hun har kjent på.

 

Samtidig, når hun har tatt på en som er større enn meg..... så pirrer det veldig, og den opphissende sjalusien kommer bedre frem da. Den kåte og nysgjerrige sjalusien, som gjør at jeg bare må høre om det om igjen og om igjen, og helst når vi har sex. Det er mer spennende å høre om en stor pikk, enn en vanlig eller liten.

 

Selv om størrelsen ikke nødvendigvis er viktig for selve akten, at en med stor pikk kan være dårlig i senga, og en med mindre pikk kan være kjempegod i senga,,, så må det nok innrømmes at det er bedre når hotwifen har fått noe stort, for min skyld i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er sånn for min del og. Jeg fantaserer ofte om å se dama med en skikkelig stor kuk. Det er vel noe av det villeste jeg kan fantasere om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Jepp, det er sånn for min del og. Jeg fantaserer ofte om å se dama med en skikkelig stor kuk. Det er vel noe av det villeste jeg kan fantasere om ;)

 

Helt enig. Dama har endelig fått seg elsker, og det var klaff på første forsøk. Min pikk er i følge alle statistikker mindre enn gjennomsnittet, og hans må i følge hennes beskrivelser være mye større. Visstnok er omkretsen inne ved roten på tykkelse med mitt håndledd, noe jeg selv er laaaangt unna. Samtidig er han såpass lang at de kan teste stillinger jeg ikke får til, siden jeg stadig faller ut.

 

Hun beskriver ofte kuken hans med stjerner i øynene og et smil om munnen, og forteller at hun har fått vaginal orgasme med ham de fleste av gangene han har pult henne. Det skjer ikke md meg, for å si det slik... ;-)

 

Så ja, størrelsen har mye å si. For dama mi er det viktig, da hun får noe jeg ikke kan gi henne. For meg er det viktig pga. at det er utrolig opphissende å tenke på at den deilige dama mi blir pult og sprutet i av en av hennes gamle kompiser, som tilfeldigvis har en mye større (og etter hennes egen uttalelse "deiligere") kuk enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 måneder senere...

jeg ser at 63 % av damene i denne " spørreundersøkelsen " har hatt seg kuk på over 20 cm .men`s det er kun 35 % av damene som har gjennomsnitt størrelse.

Vi drømmer også om en kuk til fruen på godt over gjennomsnitt av tykkelse og sprut.. Vi har så langt ikke lyktes og finne noen av disse 63 %

 

kan noen hjelpe oss

 

 

Hilsen en gjennomsnitt tett opptil 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Personlig synes jeg ikke størrelsen er veldig viktig, og det tror jeg heller ikke er særlig viktig for min kone (i hvert fall gir hun ikke uttrykk for det). Det avgjørende er at hun kan ha sex med en elsker og nyte det! (Kanskje tenker jeg slik fordi hun ikke egentlig er så interessert i å få seg elsker som jeg kunne ønske - og da er det på en måte det mest grunnleggende man er opptatt av først! - men jeg tror faktisk ikke det med størrelsen ville være særlig viktig for noen av oss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest PELLEMANN

tror ikke størrelsen er det viktigste men damene er vel litt opptatt av å ha prøvd en stor kuk. dama mi har prøvd en på 22 og den var sort men hun sier den varveldig god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg er fornøyd med kuken min. Den er vel rundt 18 cm og passe tykk. Ville ikke tent meg like mye om kjæresten min knulla en kuk som var mindre enn min.

 

---------- Post added at 13:36 ---------- Previous post was at 13:34 ----------

 

Og kjæresten har ikke hatt større kuk i seg enn min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Min har kone har opplevd en diger en på over 25 cm, når hun var ung, nyutdannet sykepleier og arbeidet i Bardu. Tenner meg voldsomt når hun forteller meg om hvordan og hvor mye hun ble knullet av den militær kuken. En dag, var hun bare ut av senga for å drikke vann.......ellers full knulling fra morgen til kveld, og hele natta :-)

 

Har en deilig kone, men min kuk er ikke gedigen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frekklek

et forhold kan jo fungere godt selv om du ikke har så stor kuk, om hun får knulle de store i deilig lek av og til, og komme hjem til deg for å la seg slikke ren... mmmmm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone liker det stort....

 

". . . Du får nok vite om det om det blir en ny runde, men om du får vite det før eller underveis får tiden vise. Og sjansen for at jeg har lyst på mer av den store deilige pikken hans, er mer til stede enn noen gang. Har helt klart fått smaken på noe du ikke klarer å gi meg. . ."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...