Gå til innhold

Hvor stor pikk har dama di hatt inni seg?


linda_marius

Hvor stor er den største pikken dama di har hatt inni seg?  

531 stemmer

  1. 1. Hvor stor er den største pikken dama di har hatt inni seg?

    • Over 25 cm
      71
    • 20-24
      290
    • 16-19
      201
    • 13-15
      21
    • 11-12
      4
    • 10 eller under....
      3


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Hos oss er det min mann som har størst kuk. Han har 24cm og er den største jeg har hatt i meg. Desverre har jeg til nå kun hatt en elsker , men guuu kor han kan jobben sin :). Til nå har han alltid kommet hjem til oss og det som tenner min mann mest er måten jeg blir tatt på,kommer på og spruten jeg tilslutt får :) :). Det er hardt ganske brutalt og han varer leeeenge ( noe min mann slett ikke får til ) aldersforkjellen er også et moment som tenner min mann( min elsker er ung ,bare 21år. )Så for oss er ikke størrelsen det som er mest viktig,ikke slik jeg har forstått min kjære, men at elskeren min takler jobben og rollen sin til det fulle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Hehe, dama og jeg var swingerkubb for et par år siden, og da var jeg så heldig å få være tilstede når dama fikk seg en ungkukk. Denne var så stor at den så ut til å veie flere kilo, og selv om jeg aldri før har følt dragning mot eget kjønn hadde jeg faktisk lyst til å kjenne på den. Må ha vært 23-24 cm iallefall, og den var virkelig rund og god. Likte å se henne med en kjempekuk i seg

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Det må vel være alle cuckers drøm, og se at dama får seg en ordentlig kuk. En kuk på opp i mot 25cm er jo stor nok til å sette de fleste cucker på plass vil jeg tro. Å se dama nyte en kuk du bare kunne drømme om å hatt, og hun forteller deg hvor stor og god den er, er tennende for en cuckold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 6 years later...

Fruen har antydet at hun har hatt en på 18+ cm. som hun var veldig fornøyd med
Er selv 16/17 cm. Hun sier at hun merket forskjellen. Men hun sier at en pikk ikke trenger å være så veldig stor. Kanskje hun er ekstra snill for ikke at jeg skal føle at min er for liten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...