Gå til innhold

Hvordan det startet - del 2


Playcouple

Anbefalte innlegg

Dette er del 2 av historien.

 

(Historien min ble så lang at jeg måtte dele den i to. Les del 1 i egen post).

 

Timene gikk, og til slutt gikk nest siste gjest. Lars og jeg satt alene rundt bordet, og plutselig – uten forvarsel - dukket dama mi opp. Hun satt seg ned med oss og tok en øl. Vi pratet om helt normale ting, og ikke noe tydet på at vi gikk i den retningen jeg håpet. Jeg tenkte at her kommer ikke noe til å skje naturlig. Dette blir ikke noe av. Til slutt tok jeg mot til meg og sa rett ut: «Du skal ikke gå å skifte da, kjære? Så får vi noe å se på?». Jeg skvatt av meg selv. Sa jeg virkelig det? Det ble pinlig taust, før Lars smilte bredt og sa han gjerne ville se henne i noe annet. Hun flakket med blikket og gikk nølende opp i andre etasje, tydelig nervøs. Etter en liten stund ropte hun på oss. Det knøt seg i magen, men det var ikke vondt.

 

Vi gikk opp i loftstua. Hun hadde senket belysningen og satt frem en stol midt på gulvet. «Kle av deg og sett deg på stolen», ropte hun fra badet. Lars gjorde som hun sa, og jeg satte meg i sofaen like ved. Det var rart å se kompisen min helt naken, i min egen loftstue.

 

«Er du klar?», hørte jeg fra badet. Hun pratet helt klart til Lars og ikke til meg. Hun kom inn i en av de sexy nattkjolene sine. Nervøsiteten hennes virket borte og hun sto et par meter foran han. I den en hånda holdt hun en tube fuktighetskrem. Forsiktig begynte hun å smøre inn hendene, deretter armene sine, mens hun så Lars dypt inn i øynene. Herregud, nå skjer det, tenkte jeg.

 

Da hun nådde den ene skulderen lot hun stroppen langsomt gli ned, og det ene brystet kom til syne. Dette hadde jeg sett tusen ganger før, men bare en gang tidligere hadde jeg kjent den samme følelsen. Det var følelsen da hun for første gang hadde vist puppene sine for meg, 15 år tidligere. Det var helt merkelig å kjenne den spenningen igjen nå.

 

Hun lot den andre stroppen falle, og nå hang kjolen ned rundt hoftene hennes. Hun var tydelig opphisset for niplene hennes var helt stive og knall røde, nærmest oppsvulmet. Puppene struttet mot Lars, som satt med et sløret blikk og halvåpen munn. Jeg hadde aldri sett ham med det utrykket, enda jeg hadde kjent ham helt fra ungdomstiden. Dama mi la hodet bakover og lukket øynene. Hun løftet tuben og lot fuktighetskrem dryppe ned over brystene. Tuben gikk i gulvet med et lite dunk, og hun begynte å smøre inn puppene sine med den hvite kremen som luktet bringebær. Det passet bra, for det var akkurat det nippelen hennes så ut som. Røde, friske bringebær.

 

Slik sto hun lenge og tok på seg selv. Lars hadde reisning og så stivt fremfor seg. Jeg kunne se at han var omskåret, og at utstyret hans var større enn mitt. Etter en stund, flere minutter, kanskje et kvarter, hørte jeg meg selv si «vil du ta på dem»? «Veldig gjerne», svarte Lars.

 

Dama mi begynte å gå nærmere ham, da jeg ropte «vent!». «Jeg vil du skal reise deg opp og stå bak henne, mens du tar på puppene hennes». Lars reiste seg, og med ett angret jeg litt for å ha avbrutt den gode stemningen. Hun ble igjen litt flau, men de smilte til hverandre og lo litt mens han stilte seg bak henne. «Sånn?», spurte Lars og så på meg. «Ja, trekk henne godt inntil deg», svarte jeg. Hun løftet opp armene sine og la de bak hodet til Lars, så han skulle komme godt til.

 

Synet av hendene til kompisen min på brystene hennes fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Hendene hans gled over de blanke puppene, som fortsatt var glatte av krem. På nytt la hun hodet bakover og lukket øynene. Hun utstøtte et ukjent klynk i det Lars kløp til med tommel- og pekefinger rundt den ene nippelen, mens han kjærtegnet den andre. Han fortsatte å leke med den ene nippelen, mens han strøk den andre hånda nedover magen og presset seg mot rumpa hennes. For første gang kom jeg til å tenke på om dama mi hadde noe under kjolen eller ikke. Det fikk jeg ikke svaret på der og da, for i det Lars forsøkte å trekke nattkjolen opp over hoftene hennes, stoppet hun ham. «Sett deg ned igjen», sa hun, med en stemme jeg før bare hadde hørt mens hun og jeg var alene på soverommet.

 

Hun plukket opp tuben fra gulvet og lot nye drypp med krem treffe brystene. Denne gangen lot hun være å smøre ut, men gikk i stedet bort til Lars. Hodet hans var i høyde med brystene hennes, når han satt og hun sto. Lars begynte å masere kremen utover de fortsatt like struttende puppene. Det var tydelig at hun nøt det, og de så hverandre dypt inn i øynene.

 

Slik sto hun ganske lenge, og det virket som om Lars aldri fikk nok av å ta på henne. Etter en god stund dro han henne enda litt nærmere seg og begynte å slikke den ene nippelen. Det rykket i hele henne, og hun stønnet lavt, i det Lars la hele munnen over det ene bringebæret hennes, og gjorde gud vet hva med tungen sin. Hun la hendene sine på skuldrene hans mens Lars lot sine gli opp under kjolen. Igjen lot hun hodet falle bakover. Lenger denne gangen, så det lyse håret hang ned som en bue fra ryggen. Det bredte seg et tilfreds smil over leppene hennes, som jeg aldri hadde sett før, og jeg kjappet meg å ta et bilde med mobilen.

 

Lars tok for seg av det andre brystet med munnen, og hendene hans lagde stadig mer bevegelse på rumpa hennes under kjolen. Til slutt var den heiset såpass langt opp, at jeg så hva hun hadde under. En g-streng av hvite perler som overlater lite til fantasien. Hjertet banket, og jeg måtte smile. Den hadde jeg gitt henne for veldig lenge siden, men hun hadde i flere år insistert på at den var borte. Jeg hadde mange ganger bedt henne lete, fordi det var mitt favorittplagg på henne. Den var tydeligvis ikke borte, men hun hadde spart den til en spesiell anledning.

 

Da Lars hadde smakt seg ferdig på bringebærene hennes, gikk han over til å beføle brystene med hendene sine igjen. Men etter kort tid brukte han bare den ene hånden. Den andre brukte han til å runke seg selv. Et nytt bilde brant seg fast i netthinnen, og på mobilkameraet mitt. Bildet av at kompisen din runker seg selv, mens han holder en hånd på brystet til dama di. Jeg måtte nesten klype meg i armen.

 

«Skal hun hjelpe deg?», hørte jeg meg selv si med ru stemme. Lars nikket, og hun satte seg på kne mellom beina hans. Det var overraskende, tenkte jeg. At hun går så langt. De holdt blikket til hverandre, mens hun forsiktig kjærtegnet ballene hans. Hun lot fingrene sine, med lys rosa neglelakk, gli opp over pikken hans. Hun festet deretter et godt grep rundt den - og runket kompisen min. Kukkhodet til Lars var nesten like rosa som neglelakken hennes.

 

«Vil du ikke smake på den da?», sa jeg til henne etter en stund. «Nei», svarte hun mens hun fortsatte å dra ham. «Hvorfor ikke?». «Du har vel lyst, og det har sikkert han og». «Jaaa», stønnet Lars med veldig dyp røst. Hun nølte litt, men lente seg til slutt mot ham og lot pikken gli inn mellom de store, myke leppene sine. De samme leppene som for litt siden var formet som det mest tilfredse smilet jeg noensinne hadde sett. Nå var det hans tur til å lene seg tilbake og lukke øynene.

 

Straks seansen var over, sa vi god natt. Hun og jeg gikk inn på soverommet som ligger vegg i vegg med loftstua. Lars skulle sove på sofaen, der jeg hadde sitter å bivånet det hele. Hun og jeg hadde heftig sex, og det kjentes ut som puppene hennes var helt forandret. Mykere på en måte. Vanskelig å forklare. Å kline med henne var fantastisk, til tross for, eller kanskje fordi, munnen hennes bare minutter før hadde vært rundt pikken til Lars som lå der ute, vegg i vegg.

 

Jeg våknet tidlig dagen etter. Hun lå på rygg, men håret så vidt over de deilige brystene. Angret jeg? Nei, jeg ble faktisk kåt av tanken på at Lars hadde sugd på de brystene jeg nå lå og så på. Jeg kløp litt i den ene nippelen, og selv om jeg ikke fikk samme reaksjon som hun hadde utvist kvelden før med Lars, var hun ikke vanskelig å ha med å gjøre. Hun smilte. «Angrer du?», spurte jeg. «Nei», sa hun og rynket på nesen. «Skal vi be han komme inn hit? sa jeg». «OK», svarte hun kjapt.

 

Kort tid senere lå hun i midten av dobbeltsenga, med oss på hver sin side. Vi lå stille en liten stund, og jeg så i taket. Hva er det vi driver med, tenkte jeg? Plutselig kjente jeg at hun strøk en finger over pikken min, og jeg gløttet til siden. Jeg så den ene hånden til Lars på det venstre brystet hennes, og la merke til at hun lå ut med begge armene. En pikk i hver hånd. Jeg tok på det høyre brystet hennes, og kom så vidt borti hånda til Lars, der vi lå og befølte hver vår pupp. Jeg så at han brukte den andre hånda si til å presse hennes hånd hardere mot pikken sin. Hun lo litt, og tok litt hardere tak i meg også. Slik lå vi, og det var som vi fant en felles rytme, der hun styrte tempoet. Jeg hørte pusten til kompisen min og kjente min egen. Det luktet fortsatt bringebær av henne, og det blandet seg i eimen av svette og kjønn. Jeg merket at det nærmet seg klimaks for meg, og da jeg kjente igjen stønningen til Lars fra kvelden før, var det umulig å holde igjen. Jeg kjente meg mer tømt enn noen sinne.

 

Noen sekunder senere støttet hun seg opp på albuene i senga. Det rant sæd nedover begge hendene hennes, og hun smilte.

 

Etter at hun hadde vasket hendene, tok Lars en dusj. Deretter kledde han på seg, og sa han måtte dra. Han kunne neppe være helt edru enda, men jeg var lettet over at han tok ansvar for å unngå en mulig klein formiddag. Jeg fulgte ham ut til bilen. Lars smilte til meg, tok frem pakka med kondomer fra innerlomma og sa «vær så god. Disse trenger ikke jeg. Dama mi bruker piller og bør ikke finne disse på meg». «Håper ikke du er skuffa over at du ikke fikk brukt dem», sa jeg nølende. Han så på meg med verdens største glis og ristet på hodet. «Skuffa? Du har en jævlig deilig dame som jeg har drømt om i årevis, og hun fikk meg til å komme to ganger. Jeg er alt annet en skuffa. Dette var helt fantastisk», svarte han.

 

Vi har ikke gjentatt dette med Lars igjen, men det var inngangen til en ny verden for oss. Frøet jeg sådde for mange år siden har i fått spire og gro. Til en stor plante, som vi begge har spist forbuden frukt fra flere ganger. Å se henne med andre gutter har gått fra å være en fantasi, til å bli en fetisj ?

  • Takk 1
  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Herlig historie. Og ligner på vår i og med at den viser den sanne tidslinjen hvor utviklingen tar tid. Som hos dere brukte vi flere år fra fantasi til virkelighet - og for en belønning når hun endelig aksepterte å gå med på å realisere mine fantasier. Når det først hadde skjedd én gang var det enklere å gjøre det igjen - først med samme fyren, deretter med en annen.

Våre knullevenner var imidlertid ikke bekjente men nye kontakter vi skaffet via Eros Chat. Også her krevdes det tid og tålmodighet for å finne «den rette» siden kona er både kresen og sjenert.

Har hatt bare deilige opplevelser og erfaringer - eneste jeg angrer på var at vi ikke startet tidligere enn vi gjorde (i andre halvdel av førtiårene).

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...