Gå til innhold

Er dette realistisk buller?


han

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Cucken som skriver (muligens selvsagt..)

 

Vi har nå endel erfaring med dette, og gjennom årene har det utviklet seg fra.

 

1-en fantasi

2-treff der cucken var tilstede som semi-aktiv deltager

3-treff der cucken er passiv tilskuer

4-Hotwife møter bull alene

5-Hotwife har hatt bull litt regelmessig over en periode..

 

Tror dere det er realistisk for en «bull» å være hennes eksklusive elsker.. kan en bull være villig til å «binde seg» til EN hotwife?

Hva skal i så fall til for å få dette til?

 

Bullen vil få god sex, intimitet og eklusivitet, men samtidig aldri kunne få henne helt (da jeg tross alt er cucken i hennes liv). Bullen vil kunne være elskeren i hennes liv, men hverdagen deler hun tross alt med cuck.

 

 

Vi er åpne og realistiske på at følelser sannsynligvis vil oppstå på et plan. Men er det da nok for bull at han aldri kan få henne 100%?

 

 

Muligens klønete skrevet, men håper det er noe forståelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for reflerktert svar.

 

Mulig jeg/vi er naive. Men ser kanskje for oss en situasjon der bullen er hennes eneste elsker (med litt cuck sex med meg også da håper jeg) og hun er hans eneste. Er det noe en bull kunne akseptert.

 

Ser for meg at de seg i mellom har begjær, romantikk, nærhet uten hverdagens mas, og at hun elsker meg enda høyere fordi jeg kan gi henne det. Jeg kan gi henne muligheten til å ha en på si, og det er opp til hun hvor mye hun vil involvere/fortelle meg.

 

 

Bullen vil få en velvillig partner (seksuelt og emosjonelt) uten alt det hverdagslige maset. Men mulig de fleste menn allikevel vil savne jakten etter noe nytt. Og ja det er ikke et eksteskap, så det vil nok komme å gå buller, men er det aktuelt for buller å være ekslusive med en dame (altså ikke ligge med andre enn hotwife) over en viss tidsperiode (hun vil også da bare være hans) eller vil alle menn i en slik sitasjon savne jakten?

 

Men hvis følelser utvikles så kan kan hun fortelle meg deg, det vil tenne meg (ydykelsen), og hun kan få lov til å ha følelser uten å miste meg. Eneste problemet er selvfølgelig hvis hun vil leve i et parforhold med han uten at jeg er med. Men tror jeg ville strukket meg langt i å tilpasse meg henne og bull sine ønsker. Også er det slik at barn, familie og venner knytter oss sammen på en annen måte.

 

Ser for meg at vi alltid vil være livsledsagere, samtidig som hun kan ha sine afferer på si... et unilateralt åpent forhold om du vil. Samtidig som det tenner henne stort å ydmyke meg med å fortelle om hvor mye større, bedre..osv..

 

Vel vi får se..men er ikke intr. i russisk rulett..tenner meg ikke å miste henne, og det er en forutsetning for dette livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for mindel hadde likt og vært en eksklusiv bull for en hotwife med partner eller cuck. Jeg hadde ikke hatt noe i mot om hotwifen hadde hatt flere buller. Jeg hadde faktisk likt det.

 

Jeg foretrekker og å ha sex med hotwifen når partneren eller cucken så på eller deltok. Til og med en av de andre bullene hennes om hun hadde fler kunne deltatt. Jeg liker å ha tilskuere når vi har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kan konstatere at det går an, men trolig vil øke konfliktnivået mellom cuck og hw over tid ettersom en eksklusiv rolle begynner å likne mer på kjæresteri. Dessuten vil bullen komme til å kreve hyppigere treff og mer oppmerksomhet om han skal holde seg til 1. Dette er min erfaring fra en hotwife som jeg vet hadde meg og ingen andre. Etter eget ønske. Og fordi hun er spektakulært sexy og så pervers at hun det nesten hører hjemme på østmarka, så ville ikke jeg ha andre heller. Endte selvsagt med at hum ble forelsket, cucken sjalu og hun prøver å holde seg unna meg i lengre perioder så familien ikke går i oppløsning. Så sånn gikk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det kan konstateres en realisme i dette slik @joystick beskriver det er det vel bare å si; finn på noe annet!

Kan umulig beskrives som noe annet enn direkte skadelig.

 

Personlig tviler jeg sterkt på at det er vanlig blant mennesker i noenlunde stabile parforhold å ha en felles fantasi om at han ønsker at hun skal bli mer og mer tilknyttet en elsker der følelser utvikles og nærmest kan minne om kjæresteri og hun higer/lengter etter det samme. Par som eventuelt er synkrone rundt dette må gjerne være det men det kan umulig være vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest himmelblå

Hei

Har hatt «forhold « over lengre tid med kun den en HW. Dette var helt ukomplisert og med respekten for alle parter svært vellykket . Det varte til paret flyttet tilbake til barndomshjem. Vi har kontakt men avstand gjør det vanskelig å være annet enn venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dronningen befaler

Jeg er motstrøms og mener det kan fungere slik du skisserer. Om dere som par har avtaler dere i mellom.

Her har det vært følelser innblandet og jeg kan med hånden på hjertet si at selv om jeg ble forelsket i bullen og vice versa, så ville jeg aldri forlatt mannen min og det livet vi har bygd opp sammen over mange år.

Jeg vil heller si at det ble en berikelse med forelskelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...