Gå til innhold

Husvennen !


Stvgmann

Anbefalte innlegg

Sånn cirka en gang i måneden kommer vår gode venn på besøk. Han er en voksen mann i sekstiårene, gift og har møter i området i sin ledende stilling. Kona hans er langtids syk og derfor redusert når det gjelder sex. Han derimot er en skikkelig kåting som er skikkelig sugen når han kommer på besøk.

 

Det tok ikke lang tid første gang før han begynte å støte på kona.Vi gutta hadde kontakt her inne en god stund og han var reflektert nok til å spørre hva hun likte og ikke tente så mye på. Heldigvis var vi samstemte når det gjaldt lyster.

 

Etter å fortalt hvor fin og deilig han syntes hun er og jeg ser hun responderer og blikkene møtes og snart er det omfavnelse og han trekker henne inntil så nært at hun kan kjenne ståkuken mot magen.Oisann knurrer hun og det oppmuntrer tydeligvis. Hendene hans stryker henne mer og mer mot erogene soner. Kjenner på de fyldige tunge brystene hennes mens han med andre hånda fører hennes til kuken og så er han på vei mellom bena oppover skjørtet.Fingene stryker kjønnet og tydeligvis er han under trusa og kjenner seg frem mot tappen for hun gisper slik hun gjør da.

 

Og så er de på vei inn i senga igjen i kveld. Han slikker musa hennes før han trenger den store kåte kuken i henne.Tar henne grundig i misjonæren,støter inn og ut slik hun elsker at han tar henne og hun får både to og tre orgasmer før han ber henne snu seg rundt og ta henne i sin yndlingsstilling. Å ta fitta mens han har den deilige runde baken å kose med og nyte synet av samtidig så han kommer godt og dypt i henne. Da går det ikke lenge før jeg hører brunstlyder idet han tømmer seg dypt i fitta hennes.

 

Da er det deilig å trenge inn i den nypulte glatte fitta som ennå skjelver i spasmer og nytelse etter det intense knullet hu nettopp har fått og da går det ikke lang tid før hu får nyte sin andre ladning denne gangen fra gubben i huset.

 

Ett par ganger han han hentet henne ut til middag og treff på hotellrommet. Da ringer de meg opp slik at jeg får høre på når han tar henne.Og når man er nødt å jobbe så er det jo spennende å få en slik oppringing å nyte og vite at kona har det deilig og at han får utløp for opplagret kåtskap og får tømt seg i fitta hennes.

 

Og så får hu kåt gubbe senere på kvelden.

Ja sånn håper jeg vi får det fremover velkommen er du.

Endret av Admin
La inn noen "tom-linjer"
  • Liker 3
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Akkurat kommet hjem når telefonen ringer. FaceTime oisann hva skjer. På skjermen viser min venn ansiktet og sier hei. Ja hei jeg har kommet litt uventet til byen så jeg har vært og hentet kona di hun ligger her i senga sier han og snur linsen slik at min velformede deilige kone kommer frem på skjermen. Hei sier hun fikk deilig invitasjon jeg sier hun mens han igjen snur linsen,denne gang vender han den slik at den store harde kuken vises på skjermen og så vender han den igjen og ansiktet trer frem. Nå skal jeg pule kona di. Telefonen settes slik at jeg kan følge med på hva som skjer.

Han trekker bena tilside og dukker ned mellom bena hennes og hun gisper lett når tunga treffen clitten. Så legger han seg oppå henne,hun er lita og han nærmere hundre så hu forsvinner under ham men ser hvordan han styrer kuken mot sprekka hennes og kjører den i henne. Nå ser jeg hvordan baken hans går opp og ned i fast takt før han øker tempo og hun blir mer med,hoftene beveger seg med ham mens hun stønner frem pul meg ta meg og han blir mer ivrig og tar henne hardere virker sanseløs oppå henne,deilig fitte hører jeg mellom klask,jokk,jokk. Han er tydeligvis på bristepunktet men drar seg ut og ber henne snu seg slik at bukken kan komme. Nå står han slik på siden så jeg ser hvordan kuken stanger i inn og ut av musa helt til han støter til bunns og blir stående mens den første satsen kommer så kommer ett par sakte jokk før han parkerer i henne føles som en evighet før han trekker seg ut og creampien kommer dryppende etter.

Han går bort til telefonen retter den mot musa hennes og så mot den glinsende kuken som begynner å gå ned og mer henge mellom ballene før han kommer frem p skjermen og sier at nå kan jeg komme og hente henne og at hun er varm og villig fortsatt.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Ringte på døra i kveld.Kona "glemte" å si han skulle komme i kveld og nå ligger han og puler henne for andre gang i kveld.Han har vært uten i flere uker.Det gikk ikke mer en fem minutter før de gikk inn på soverommet.Senga begynte å riste ganske umiddelbart .Gikk bort til døråpningen og der var de igang.Han var hard stor og tungt støtte han kuken i kona mi som villig tok imot med den lille fitta si.Han tømte seg i henne og nå puler de igjen og som han tar henne og nå ligger han oppå henne og har til hensikt å muse seg godt opp for en stund.Siste tur ned før Jul og da må jo gubben få kose seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
  • 2 weeks later...

Ja Vitre og akkurat nå hører jeg at han puler henne i naborommet.Hører hvordan madrassen går opp og ned og kona høylytt nyter at har jokke henne.Egentlig startet kvelden i nitiden når han kom. Og rett bort til kona hvisker i øret hennes og fører hånda hennes til skrittet sitt. De forsvant inn på soverommet og jeg måtte bare få med når hun står på sengeenden og han tar henne bakfra og jager den steinharde i henne går i henne. Herlig når han trekker den ut og sæden formelig renner ut av musa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Ja nå er det lenge siden sist det har vært aktivitet.November 2020 og i dag er det Lørdag 1 April tre år senere. Kona har brukt hele dagen på å gjøre seg klar til han kommer. Ja nå er det midnatt og fortsatt full gang oppi senga. 
Han kom klokka ni og veien fra høflig hilsen til tungekyss var ikke lang. Det var forventet må jeg vel si når man tenker etter og snart er de ribbet for klær. Konas store fyldige bryster får oppmerksomhet med munnen som bløter før han rugger kukhode over brystvortene. Kona ser med lengsel på den tykke store kåte kuken. Hun gaper over og suger kuken til den hårete store mannen rundt hundre kilo. Med fullskjegg dukker han mellom bena hennes og slikker ivei. Nå er hun kåt og klar. Kona har forøvrig ei lettspult fitte som smører godt. Han reiser seg opp gjør seg klar til å ta henne løfter opp bena og sprer dem for å gi plass til å komme mellom bena kuken står steinhard med et glinsende hode blanke dråper pipler ut. Fitta er vid åpen og glinsende. Kukhode presser litt på før han kjører den inn. Og så er de igang kona bukter seg under den store mannen oppå seg som tar henne bestemt men variert. Noen sakte jokk rolig inn og ut for så å jokke hardere og mot slutten puler de så madrassen gynger med. Så finalen det går for dem begge. Eller finale senga duver igjen og nå et klokka ett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...