Gå til innhold

Til alle Hotwives/koner - er ydmykelse essensielt i cuckold leken?


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Sikkert ganske individuelt og stor ulikhet i praksis her, men ja, jeg syns det. Så langt det lar seg gjøre uten å komme i veien for hverdagslige ting som jobb og sosialt liv; jo mer patetisk og ydmykende, dess bedre og mer tennende er det. Helt klart. Men det gjelder jo å være realistisk, og bruke tid, kommunikasjon og kjærlighet på å finne en sunn og god balanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ganske individuelt og stor ulikhet i praksis her, men ja, jeg syns det. Så langt det lar seg gjøre uten å komme i veien for hverdagslige ting som jobb og sosialt liv; jo mer patetisk og ydmykende, dess bedre og mer tennende er det. Helt klart. Men det gjelder jo å være realistisk, og bruke tid, kommunikasjon og kjærlighet på å finne en sunn og god balanse.

 

Interessant svar @Mistress. Kan du redegjøre/utdype noe med tanke på hva du legger i "jo mer patetisk og ydmykende" i denne forbindelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant svar @Mistress. Kan du redegjøre/utdype noe med tanke på hva du legger i "jo mer patetisk og ydmykende" i denne forbindelsen?

 

Både ydmykelse og cuckolding kan jo være en form for veldig sterk emosjonell/psykisk sadisme og masochisme. Og akkurat som med fysisk sadisme/masochisme, vil det jo gjerne være når man pusher grenser at disse følelsene blir ekstra intense og man «når nye høyder» (produserer store mengder dopamin, serotonin, endorfiner og ikke minst oksytocin, såkalte «lykke/velvære/gledeshormoner»). Eventuelt nærmer seg eller når domspace og subspace, om du vil. Cuckolding er jo i seg selv ganske tabu, og kombinert med andre ting, kan det være veldig ydmykende. Hvis man bare tør, blir det derfor «lett» å nærme seg domspace/subspace med cuckolding og ydmykelse, og man ønsker stadig å holde seg rundt disse grensene som gir disse følelsene (hvor vi er fulle av disse gledeshormonene). Så «jo mer patetisk og ydmykende» det er, dess sterkere blir disse følelsene som man (de som tenner på ydmykelse) bare vil ha mer av (takket være disse gledeshormonene).

 

Det blir litt som å spise overkokte og smakløse nudler, for så å smake en perfekt biff. Du kan gå tilbake til nudlene, men du vil alltid lengte etter den deilige biffen og ønske (kanskje til og med trenge) mer av den.

 

Så det er like greit å bare gi etter for lystene sine og utforske dem, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar @Mistress, gledelig å registrere at noen responderer. Jeg våger å utfordre deg litt, ditt svar blir, for meg, noe preget av "vitenskapelige" betraktninger om grenser, hormoner og begreper.

 

Om du vil: Kan du være litt mer spesifikk/konkret på det jeg spurte om, nemlig hva som kan ligge i "patetisk og ydmykende"? Jeg forstår jo at det ligger implisitt at cucken skal ydmykes i dette men konkret hvordan, slik du ser/ønsker det?

PS! Ingen runkefantasi, jeg er bare genuint nysgjerrig da tema, begreper og denne spesifikke siden er ny(fiken) for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Det kommer jo an på hva cucken syns er ydmykende eller blir flau over, og hva cuckoldressen vil ydmyke han med. Kan være alt fra kommentarer om cuckens størrelse og utholdenhet sammenlignet med bullens, eller å måtte kle seg som en sissy, være i chastity, bytte sengetøy, kjøre cuckoldressen til/fra bullen, åpne en øl til bullen eller holde håret til cuckoldressen. Er vel bare fantasien som setter grenser for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...