pettermols Skrevet 31. mai 2018 Share Skrevet 31. mai 2018 Hei! Nå som våren har kommet og damene går med lettkledde driver jeg å leter etter damer med ankelkjeder! Er det veldig få HW som bruker det, eller er det veldig lite HW? Eller bruker de bare ankelkjedene ved spesielle anledninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettermols Skrevet 31. mai 2018 Forfatter Share Skrevet 31. mai 2018 Også lurer jeg på hvordan jeg skal gå frem, når jeg først oppdager en flott dame med ankelkjede med HW på! Skal jeg bare gå rett på? eller hva foreslår dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Våt og villig Skrevet 1. juni 2018 Share Skrevet 1. juni 2018 Anbefaler å ikke gå rett på folk, uavhengig av anklesmykke. Det kan gjøre vondt. HW er ofte vant til (og setter gjerne pris på) litt hardhendt behandling, men det er lurt å avtale slikt på forhånd, noen hw’er er slagferdige og trener mye. ;-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bergensergutt1991 Skrevet 10. juni 2018 Share Skrevet 10. juni 2018 Bør en for eksempel innlede med "liker ankelkjedet ditt"?det er jo i og for seg bare et Hyggelig komplement. Antar at signalene en får utover det avslører om vedkommende er HW eller bare ei som liker å gå med ankelkjede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriss Skrevet 12. juni 2018 Share Skrevet 12. juni 2018 Husk at ikke alle vet hva et ankelkjede kan bety. Min kjære hadde gått med ankelkjede i mange år før hun visste det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dronningen befaler Skrevet 19. juni 2018 Share Skrevet 19. juni 2018 Jeg brukte ankellenke i mange år tidligere uten å vite St det var en betydning bak det. Nå når jeg vet betydningen bruker jeg det ikke ofte lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.