Gå til innhold

Define what "Bull" means to you.


Anbefalte innlegg

A good thread,i am curious about that too...bacause i know what i want in a bull. A bull is a man you can trust,feel safe with,respect both way,gives pleasure,you feel you are worth something even when it’s just sex and have good communication borh ways.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våt og villig

For meg er det som spesifikt skiller en bull fra en random kåt mann er at han forstår og tenner på cuckold-konstellasjonen. At han ikke kun er ute etter å knulle en kvinne, men at han også bryr seg om og har tanke for hotwifens cuck.

Alle de andre egenskapene som selvsagt kan listes opp er mer personlige preferanser, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'd better add my perspective.

I think a bull is someone virile, competent and confident in their sexual ability who is equipped to fill a physical and psychological desire. They should have a respect for the relationship and recognise their place in it. There's kind of an obligation to fulfill the role, to be clean and in decent shape. I think a bull should be aware of what the couple need, but also have a degree of selfishness, taking what he wants, meaning that he isn't just providing a service, he's there for his own needs too.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Krydderpar
After chatting with different people here, it was commented that people have a different understanding of just what makes a bull a bull. So it would be nice to hear from all sides of the cuckold relationship about their perspective.

 

What makes a Bull a Bull?

And what isn't a bull?

 

I'd better add my perspective.

I think a bull is someone virile, competent and confident in their sexual ability who is equipped to fill a physical and psychological desire. They should have a respect for the relationship and recognise their place in it. There's kind of an obligation to fulfill the role, to be clean and in decent shape. I think a bull should be aware of what the couple need, but also have a degree of selfishness, taking what he wants, meaning that he isn't just providing a service, he's there for his own needs too.

 

 

Jeg (mannen i paret) svarer (på norsk) på dette betimelige og interessante spørsmålet.

Er ganske sikker på at det eksisterer flere svar på dette, basert på tenningsmønstre, ønsker, enighet og fantasier.

 

Jeg mener at en Bull (for oss) er en "levende dildo"/et leketøy/verktøy vi "bruker" for å realisere noe vi nyter og tenner på. Det ligger en paradoksal "formel" i dette fordi jeg både ønsker at han skal være større enn meg samtidig som jeg ikke vil føle meg utkonkurrert/dårligere enn han. Jeg vil at hun skal ha lyst på han/lengte etter neste mulighet samtidig som jeg vil at hun skal ha mer lyst på meg.

 

En ekte Bull er, i mine øyne, en mann som både tenner på/ønsker/liker spillet som handler om å involvere seg med/i et par (som er trygge på hverandre), uansett hvordan paret ønsker å gjennomføre leken (det kan jo variere veldig). Han skal tilfredsstille kona/kvinnen slik hun (og mannen hennes) ønsker seg og han skal være åpen og ærlig om egne ønsker og lyster. Det handler selvsagt også om at han skal ha et deilig utbytte av leken.

 

Det som IKKE er en ordentlig Bull er alle de (og de er mange, også her inne) som desperat ønsker seg treff med en Hotwife fordi de da kan ha deilig sex med en deilig kvinne uten drama og slipper frykten for mas om forpliktelser, følelser og føringer. Det er selvsagt en ærlig sak men det har ingenting med dette spillet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
For meg er det som spesifikt skiller en bull fra en random kåt mann er at han forstår og tenner på cuckold-konstellasjonen. At han ikke kun er ute etter å knulle en kvinne, men at han også bryr seg om og har tanke for hotwifens cuck.

Alle de andre egenskapene som selvsagt kan listes opp er mer personlige preferanser, tenker jeg.

Kunne ikke sagt det bedre selv. Det er helt essensielt for oss at bullen kjenner til og helst har samme tanker selv om cuckold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...