Gå til innhold

Tips til å finne menn/bull som er oppegående menn


hottie37

Anbefalte innlegg

Hei:) nå har jeg/typen vært her inne en stund. Det er virkelig en utfordring å finne bull som er oppegående,fornuftig og ikke er en trofejeger. Jeg er ikke interessert i å være et trofe men ha en god relasjon til en som kan ta vare på spenningen i den relasjon. God kommunikasjon er nøkkelen til alt og det er ikke så mye å kreve. Kan man ikke møte så sier man ifra,er man ikke interessert så sier man ifra. Jeg skriver dette innlegget fordi jeg tror det er endel som sliter med å finnne noe seriøst her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good thread. I suggest you try to chat with a few of the other hotwives, maybe in a Kik group, to exchange knowledge and recommendations/warnings about prospective bulls. Of course, there can be cases where personal issues cloud good judgement, but you'd have to learn whose opinion you trust. I'm part of a similar group on messenger within the BDSM community.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighet koster veldig lite,for meg er god kommunikasjon nøkkelen til gjensidig respekt. Det å ikke kunne gi en enkel beskjed er å være respektløs ovenfor den andre parten. Jeg har alltid full forståelse for at man kan få kalde føtter men det handler igjen om å kunne gi en enkel enkel beskjed. Denne settingen handler om respekt for hvernadre uansett hva man bestemmer seg for å gjøre. Vi er alle voksne her inne og bør oppføre oss deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våt og villig

Som Hotwife i et erfarent cuckoldpar har jeg følgende tips:

1. Skriv tydelig hva du ønsker i profilen din. Og kanskje litt om hva du ikke ønsker.

2. Be kjapt om bekreftelsesbilde. Trenger ikke være ansikt, bare en lapp med ditt nick på holdt oppp mot kroppen til Bull (som forhåpentligvis passer overens med bilde på profilen)

3. Avtal kjapt å møtes på en cafe. Alle klarer å finne tid til det. Erfaringen min er at det tar ca 20 sekunder før du vet om dette funker eller ikke. (Men det er hyggelig å i alle fall sitte ti minutter)

4. Avtal på forhånd at etter kaffe så skal dere gå fra hverandre og snakkes etterpå om dere vil ta det videre.

5. Spør meg om anbefalinger ;-)

 

Siste punkt gjelder kun hotwifer! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våt og villig
Som Hotwife i et erfarent cuckoldpar har jeg følgende tips:

1. Skriv tydelig hva du ønsker i profilen din. Og kanskje litt om hva du ikke ønsker.

2. Be kjapt om bekreftelsesbilde. Trenger ikke være ansikt, bare en lapp med ditt nick på holdt oppp mot kroppen til Bull (som forhåpentligvis passer overens med bilde på profilen)

3. Avtal kjapt å møtes på en cafe. Alle klarer å finne tid til det. Erfaringen min er at det tar ca 20 sekunder før du vet om dette funker eller ikke. (Men det er hyggelig å i alle fall sitte ti minutter)

4. Avtal på forhånd at etter kaffe så skal dere gå fra hverandre og snakkes etterpå om dere vil ta det videre.

5. Spør meg om anbefalinger ;-)

 

Siste punkt gjelder kun hotwifer! :-D

 

 

Liten tilføyelse (etter å ha konferert med cuck) så kan vi også gi tips om hva som er tegn på at han du kommuniserer med er en bull som ikke helt har skjønt greien:

1. Han maser. Før du har rukket å svare, har han spurt igjen.

2. Det første spørsmålet er «Har du snap?»

3. Han spør om du liker ditt og datt uten at dere har hatt noen samtale som tilsier at dette er noe du har lyst til å dele.

4. Han har tydeligvis ikke lest profilen din, typisk nok spør om dere skal møtes i dag og han bor på andre kanten av landet.

 

Innser at noen av disse tingene er mine preferanser så alle hotwifer finner vel ut hva som er tålelig/ønsket atferd. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...