Gå til innhold

Første gang å se min kone med annen mann.


pungen

Anbefalte innlegg

Hei, dette er min første fortelling.

Fredag kom en klassekamerat til kona på besøk. De gikk i samme klasse 9 år siden på Norsk kurs i Bergen.

Kona som kommer fra Filippinene og klassekameraten fra Israel, men er arabisk.

Jeg har lenge hatt et ønske om å se min kone med andre, siden jeg ikke kan tilfredsstille henne ved samleie.

Hun har møtt han 2 ganger alene før.

Så Fredag kom han på besøk, det føltes veldig rart men samtidig spennende. Vi serverte hjemmelaget pizza og øl og vin. Etterhvert ble stemningen mer avslappet og praten gikk lettere. For å komme igang så gikk jeg en liten tur med hunden vår, det ble en kort tur på ca. 15 min. Når jeg kom tilbake var dei komt inn på soverommet og koste med hverandre. Begge var nakne og han slikket min kone, jeg stod i døra og så på. Jeg kunne se at han var bedre utrustet enn meg, tipper han var mellom 17-19cm. og mye tykkere enn min. Han hadde sjekket seg hos lege så vi var enige om at kondom ikke var nødvendig. Jeg gikk inn og satt på puffen og såg på. Etter litt mer kos så var det tid for knulling. Han la seg oppå henne og begynte å pule, det var veldig rart å se på og høre min kone stønne som hun aldri har gjort før. Dette var tydeligvis andre boller enn hva hun var vant med. Jeg turde ikke ta ut min kuk, følte meg litt flau når jeg såg forskjellen, men jeg hadde en av mine beste ereksjon på langtid. Min kone kom minst 2 ganger før han tømte seg i henne. Det var litt av et syn å se den ny pulte fitta hennes og spermen som lekket ut.

Han reiste hjem etter at vi hadde tatt noen flere øl.

Jeg hadde veldig lyst å pule den ny pulte fitta til min kone men jegg fikk meg ikke til å gjøre det mens han var der.

Kansje det blir lettere neste gang.

Jeg er veldig glad for utviklingen så langt, en stund så det ut som hun ikke ville etterkomme ønsket mitt om å få en elsker.

Håper ikke fortellingen er altfor elendig,

  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Par83/85Stvg

Utrolig tennende og lese slike historier om den spede begynnelse av et herlig liv. Vi kjenner oss alle igjen i flauheten og ja, det blir lettere og bare bedre og bedre etterhvert som man finner seg til rette. I oss cuckers edle glede; bare å komme med påfyll her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen. Kona og jeg fikk besøk igjen på Påskeaften, barnet vårt på påskeferie med søskenbarn. Fredag var kona mye opptatt med å chatte med Tarek, han fra Israel. Lørdag kl. 20.00 kom han og denne gang var det ikke så mye småprat før han og min kone begynte å føle på hverandre. Etter omlag en halvtime var min kone "Maria" naken og Tarek hadde bare trusa på. Jeg kunne tydelig se bulen på trusa hans og våt flekk der kukhodet gjemmet seg. Han lekte med de små puppene og fingret musa hennes, men hun strøk uten på bulen hans. Han tok av trusa og de låg i 69 og slikket og sugde, jeg satt på sengekanten ved hodet til Maria, mens hun ronket og sugde på kuken hans. Så nærme har jeg aldri vert en annen manns kuk før, kunne klart registrere at han var et nummer eller to større enn meg. Kona likte nok å ha en skikkelig hard en i munnen. Tror han brukte tungen bra også, etter lydene som Maria lagde. Etter en stund snudde han henne på ryggen og la seg over henne og førte kuken til den våte høna hennes, jeg holdt henne i den ene handa, og kjente hvordan hun klemte handa mi når han gled inn i henne. Har aldri hørt henne stønne sånn før, med meg nesten ingen lyd. De holdt vel på en 30 min eller så før han tømte seg med et lite brøl, Maria hadde også fått sin orgasme. Etter en liten stund gled han ut og kona gikk en tur på badet, såg saftene renne nedover låret når hun gikk.

Etter på låg de bare å koste en stund før han var klar igjen. Denne gang stod kona på kne og han knullet henne bakfra, han kom nok dypt inn for hun onket seg noen ganger. Jeg tok av meg trusa sånn at hun kunne leke med meg samtidtig som hun ble tatt bakfra. For en gang skyld så var ereksjonen min veldig bra, og jeg kom etter kort tid i munen hennes. Jeg flyttet meg slik at jeg kunne se kuken hans gli inn og ut bakfra. Det var fantastisk å se hvordan fitte leppene klemte rundt han, og etter en stund kom de begge. Han trakk seg ut og hvit sperm dryppet ned på lakenet. Kjekt å se at Maria hadde det så godt og jeg er glad hun vil ha en elsker. Det som bekymrer meg litt er om det er lurt å ha en fast elsker over lengre tid? spesielt siden han er ny separert. Hadde nok følt meg bedre om han var gift.

Dette blei sikkert litt uryddig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oppdatering, fredag var 3 gang, vi hadde besøk av Tarik.

Etter noen uker med lite sex med kona, ville hun gjerne at Tarik kunne komme til oss.

Hvet ikke helt hvorfor hun ikke ville ha sex som før, men hun sa at jeg måtte vere skikkelig sulten på sex når vi får besøk.

Fredag kveld, kl.8 kom Tarik og Maria møtte han i døra med en skikkelig klem. Tydelig at han har vert savnet. Vi satt i stuen og spiste litt og nøt god vin.Maria sat ved siden av Tarik, og jeg på andre siden av bordet. Jeg fikk ståkuk av å se på dem, der de satt og småflørtet og strøk på hverandre.

Kunne se at Maria hadde lyst å komme igang. Jeg ryddet av bordet, og var nesten ferdig da jeg såg at hun hadde åpnet buksa hans og fått frem kuken hans. Maria bøyde seg ned og tok han i munnen, sugde og ronket han mens hendene hans strøk henne over rompa. Jeg satt meg ned i stolen for å se på, masserte kuken uten på buksa, min ereksjon var bedre enn på lenge. Etter ca 15 min, så reiste Maria seg og tok Tarik i handa og drog han med seg på soverommet. Jeg diltet etter.

Tarik fikk av henne kjolen og hun sto der bare i trusa, ingen bh på idag. Kunne se at den hvite trusa var våt av saftene hennes. Snart var begge nakne, og dei la seg i 69 og sugde og slikket hverandre.

Kona såg på meg og viftet lett med kuken hans foran munnen sin. Hun liker å suge og er flink synest jeg. Etter en stund, jeg såg ikke på klokka, så veltet Tarik Maria over på ryggen og gjorde seg klar til å gli inn i henne. Kuken hans var våt og hard, Maria tok handa rundt kuken hans og holdt den fremfor hullet sitt og han la seg sakte ned og jeg kunne se kuken trenge seg inn i fitta hennes.

Maria holdt godt tak i lakenet og knyttet hendene da han var helt inne og begynte å knulle henne.

Herlig å se hvordan fitteleppene klemte stramt rundt kuken, noe som ikke skjer når jeg knuller henne.

Etter lydene hun laget så var hun i himmelen, etter noen minutter så snur han Maria opp i knestående og står bak henne. Han står på gulvet og hun er på enden av senga, perfekt høyde.

Knullingen fortsetter og etter en tid ser jeg at han nærmer seg, Maria har fått minst en orgasme.

Ser ballene hans krymper og gjør seg klar til å fylle min kone med varm sæd. Da han pumper ekstra på og plutselig holder henne hardt intil seg, ser jeg ballene trekke seg sammen og han kommer dypt i fitta til min kone. En kort stund står han slik før han trekker ut pikken, og jeg ser hullet sakte lukke seg. Maria holder handa foran fitta og går en tur på badet, når hun kommer tilbake går Tarik og vasker utstyret. Jeg spør Maria om hun var fornøyd, hun sier ingen ting bare bøyer seg over meg og kysser meg.

Hun klemmer meg utenpå buksa og smiler, senere elskling.

Når Alle er samlet i og rundt senga, henter jeg litt mere vin og alle slapper av, svetten er tørket bort.

Maria tømmer glasset sitt og legger hodet sitt i fanget på Tarik, hun begynner å leke med den halvstive kuken. Det går ikke så lang tid før den begynner å vokse, og er snart kamp klar igjen. Maria suger og ronker den nå stive kuken og snart sitter hun og rir på den. Dei tar de litt mere med ro nå, og hun rir han i ett rolig tempo. Ser herlig ut hvergang hun senker fitta ned, og vi hører hvordan hun stønner hvergang han er i bunn. Jeg sitter ved siden og masserer hennes rumpe, noen hun liker. Masserer rumpehullet lett og lar en finger gli litt inn, kjenner kuken på andre siden.

Maria kommer flere ganger før Tarik nok en gang spruter inn i fitta hennes. Tarek tar ut kuken og Maria sier til meg, kom pul meg du og. Jeg drar av meg buksa og trår til, kuken har stått lenge nå, og jeg glir lett inn i fitta hennes, men hun slikker Tarik sin kuk ren. Herre gud så glatt fitta er, jeg kommer etter kort tid, tror jeg sprutet mere enn jeg har gjort på lenge. Kuken min slakner og Maria slikker meg ren også. Dette var en fantastisk fredags kveld, kona var veldig fornøyd og jeg også, som endelig turde å vere med. Endelig fikk jeg prøve en nypult fitte, herlig.

Min ereksjon siste tiden er blitt bedre, ser ut som at dette er medisin for meg.

Har prøvd å gjenfortelle så godt som jeg kan,

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

heia,

leste alle innleggene dine og de er herlige. mye det samme som jeg har opplevd. kona min er asiatisk og vi har vært sammen mange år nå. etter noen år og mye fantasier ble et til at hun prøvde en annen. etter å ha forsøkt noen menn traff vi han som er vår faste familievenn og har vært det i lang tid nå. det er herlig. hun ligger med han når hun har lyst, noen ganger hjemme og noen ganger hos han. han får lov å komme i henne fordi hun elsker å kjenne spruten. vi har også sex sammen, så det er ikke slutt, men jeg deler henne gladelig og jeg blir superkåt av å se på dem eller at vi begge ligger med henne. glad du har fått prøve å komme i henne når vun har varm sæd i seg. gled deg til å slikke henne slik som hun slikket dere begge rene. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei,

Etter en turbulent tid er vi igang igjen. Kort fortalt så oppdaget jeg at min kone hadde en affere med en annen mann uten at hun fortalde det til meg. Dette fant jeg ut ved en tilfeldighet, og at hun hadde møtt han mere en 5 ganger. Jeg ble veldig skuffet av hennes oppførsel og stoppet all videre møte med andre menn.

Etter 3 måneder så ble vi enige om å prøve igjen, og hun har lovet å følge reglene som vi har blitt enige om.

Så i Juli møtte vi en annen mann, han er også fra vestlandet. Da han bor litt langt unna oss, så må han overnatte.

Vi kan kalle han Erik, han er etnisk norsk mann i 40 årene.

Siden vi ikke kjente han, så ble vi enige om å bruke kondom inntil han hadde sjekket seg for eventuelle sykdommer. Maria er litt følsom for latex kondomer så vi har fått tak i latex frie kondomer. Litt spesielt å se på når de elsket med kondom, suging ble liksom ikke det samme og hun klaget. Først nå i august hadde Erik alt i orden og Maria og jeg lot han ta henne uten kondom.

Erik er litt kraftig kar med litt mage, men under magen har han en stor fin kuk, har ikke spurt hvor stor men jeg tipper minst 18cm, men det som imponerte meg mest var tykkelsen, sikkert dobbelt så tykk som min.

Siste møtet vil jeg fortelle om nå.

Han kom til oss på fredagskvelden i 8 tida. Maria hadde laget god middag og vi hygget oss med god drikke. Deretter så ryddet jeg bordet og fant mere drikke, Erik og Maria satt i sofaen og var begynt å komme i god stemning. Hennes brystvorter var stive og han slikket og sugde på dei. Maria hadde handa uten på bulen i buksa hans. Tok ikke lang tid før hun hadde fikset fram staken hans, og hun bøyde seg ned og begynte å suge, noe hun liker veldig godt. Resten av klærne forsvant fort, bare jeg som satt i bare trusa. Turen gikk til soverommet og Maria og Erik begynte i 69 med henne på topp.

Jeg tror hun kom mens han slikket henne, Erik veltet henne over på ryggen og la seg over henne, hun styrte den grove kuken in i seg, og jeg skjønte at dette hadde hun ventet på, kjenne kuken uten gummi på. Jeg stod ved siden av henne så hun kunne suge meg men han holt på å knulle henne. Hun stønnet og bar seg, så sugingen var litt uregelmessig. Erik holdt vel på i 10-15 minutter før han la seg hardt ned på henne og stønnet og jeg skjønte at han komm og sprutet i henne. Dette var i meste laget for meg og jeg kom i munnen og litt på kinnet hennes. Maria hadde fått orgasme også, da han trakk seg ut såg jeg at det var helt vått i senge under rumpa hennes, og sæden var begynt å renne ut. Vi gikk og vasket oss og gikk i stuen og spiste litt snaks og litt å drikke. Vi satt alle bare i trusa, og Maria hadde på en tynn nattkjole.

I halv 2 tida var det tid å legge seg, og vi var alle 3 i senga. Jeg låg inntil veggen og Maria i midten.

Erik begynte å kjæle med Maria og hun med han. Denne gang så hadde dei det ikke så travelt. Mye slikking og suging før han trengte inn i henne. Maria stønnet høyt hvergang han trengte inn og det var tydelig at dette var godt for henne. Dei holdt på ganske lenge med noen korte pauser innimellom. Til slutt så stod Maria på kne og han tok henne bakfra, en av hennes favoritt stillinger.

Jeg låg på tvers av senga så jeg kunne kysse henne mens hun ble knullet bakfra. Maria fikk sin orgasme og etter en stund så støtte Erik hardt noen ganger og stønnet, andre gang han fikk tømme seg i fitta hennes. Han holdt kuken inne i henne en stund før han trakk seg ut og han krabbet opp til oss og ville at hun skulle slikke han ren. Jeg skulle til å flytte meg da Maria trakk meg bort til kuken hans som var glinsende av safter, hun begynte å slikke på skafet han og samtidig trakk meg nermere og det var tydelig hva hun ville jeg skulle gjøre. Jeg stakk tungen ut og kjente den glatte kuken under tungen, begynte å slikke han ren sammen med Maria. Dette var nytt hadde ikke trodd jeg skulle slikke på en annen manns kuk. Etter på fikk jeg et saftig kyss av henne.

Deretter var det sovetid, og jeg våknet ikke før kl 8 neste morgen, Maria og Erik sov fortsatt.

Jeg gikk på badet og deretter på kjøkkenet og satte på kaffe. Mens jeg dekket bordet til frokost hørte jeg at det var liv på soverommet. Etter 10 min hørte jeg Erik gå på badet, og jeg kikket inn på soverommet der Maria låg i sengen, ny pult. Jeg gikk bort til henne og hoppet ut av klærne og la meg oppå henne, trengte inn i henne men jeg fikk ikke utløsning denne gang, hun var nok for glatt og litt utvidet, overhodet ingen motstand, så jeg trakk meg ut og hun tok min noe mindre kuk i munnen og fikset orgasmen min.

Litt etter frokost reiste Erik hjem men vi har allerede planer om nytt besøk siste helg i August.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fredag 31.08.18

I dag hentet vi Erik på Flesland, hadde vert på jobb i Oslo. Vi spiste på flyplassen, noen øl til han og Maria, cola til meg. kl. 21.30 var vi på veg ut fra parkeringen, jeg bak rattet og de 2 andre sat bak.

Stemningen var fin og Maria og Erik satt tett sammen og snakket. Før vi kom til Nesttun var de begynt å kline og ta på hverandre. Vanskelig å se hva som skjer samtidig passe på veien. Stroppene på kjolen var glidd ned og Erik var igang å suge på brystene hennes og ene handa var oppunder kjolen, hørte han si at «jammen er du våt, savnet meg?» mmmm ja kom det fra Maria. Maria satt ikke helt stille hun heller, hørte hun løsnet beltet hans og glidelåsen åpnes. Litt mørkt om kvelden så nesten umulig å se noe i speilet. Men kunne se at Maria ikke skygget for utsikten bak bilen, hun hadde bøyd seg ned og låg med hodet i fanget hans. Hørte hva hun drev med, kjent lyd av en munn som sugde. 10 minutt før vi var hjemme hørte jeg Erik stønne høyt og sugelyden fra Maria var borte, han hadde kommt i munnen på henne. Godt vi hadde hele natten og formiddagen på oss før han måtte reise hjem. Hjemme ble det mer å drikke og praten gikk lett. Maria ble litt fullere enn hun pleier og da også mye dristigere.

I ett tida var leken igang igjen, denne gang vart hun slikket til orgasme, hun likte tydeligvis å kjenne en finger i rompa mens han slikket henne, tror ikke hun har kommet så fort noen gang før.

Vi var nakne alle 3, jeg satt i gostolen og masserte min noe mindre kuk mens Erik og Maria var i misjonær stillingen, opphissende å se hvordan fittaleppene beveget seg når han støtte inn og trakk seg nesten helt ut. Slik holdt de på en god stund, tror Maria komm flere ganger. Neste stiling var Maria som satt og red han, han kom tydelig langt inn for hun ynket seg litt av og til når hun satt helt nedpå. Erik hadde nok en plan med fingeren på det bakerste hullet, for han fikk henne til å prøve analsex, noe hun aldri har gjort før. Men det gikk ikke, han prøvde flere ganger men hun sa det gjorde vondt.

Så da var det fitta som fikk besøk igjen, denne gang ligger han bak henne og løfter foten hennes opp på sin skulder og manndommen dypt begravet i hennes plaskvåte mus. Ballene hans trakk seg sammen, vart mye mindre og jeg visste hva som var på gang. Erik støtte kuken helt inn og vart liggende mens det rykket flere ganger i kuken og ballene mens han tømte seg i fitta.

Dei låg slik noen minutter før han trakk seg ut, manndommen var slapp og våt. Maria kom bort til meg og satte seg på fanget mitt og førte mine 14 cm inn i det glatte hullet sitt, jeg var så kåt at jeg komm etter kort tid, enda det ikke var noen motstand å kjenne. Maria og jeg gikk på badet når Erik var ferdig der, hun satte seg på toalettet og jeg kunne se sæden vår renne ut når hun presset, det kom litt tiss også. Jeg vasket meg fort mens Maria dusjet.

Nå var vel klokka blitt nermere 3 tror jeg.

Vi fortsatte med øl og cognac og litt vodka til Maria.

Husker ikke når vi gikk og la oss, men våknet av at Maria satte seg over mitt ansikt og skratt lo, skjønte da fort hva som hadde skjedd. Våt fitte over munnen min mens hun ronket min allerede stive kuk. Kente igjen smaken av sperm etter sist gang. Det var heldigvis ikke så mye han hadde sprutet i henne denne gang, han hadde jo kommt flere ganger i løpet av noen timer. Maria bøyde seg ned og suget meg til jeg komm i munnen hennes. Maria var som sagt mye frekkere nå enn før, og jeg trodde hun svelget min sæd, men da hun reiste seg og kysset meg fikk jeg en ny overaskelse.

Jeg vet ikke hva Erik er laget av, men før frokost var dei igang igjen, min kuk var like slapp fikk den ikke mere enn halvstiv.

Kl. 2 om ettermiddagen var det tid for Erik å reise hjem.

Vi har ikke avtalt noe nytt treff med han enda, jeg er litt usikker på hvor lenge det er smart å ha en fast elsker til henne. Føler at jeg blir litt på sidelinjen når dei blir veldig godt kjente.

Men hun sier at det bare dreier seg om sex, ingen ting annet.

Jeg tror at filmene vi har sett, har gitt Maria litt input. Alt dette som skjer nå var utenkelig for 1 1/2 år siden. Vi har sex ofter også nå enn før, jeg greier å holde min ereksjon mye lenger enn før, og det er jeg kjempe glad for.

Vi reiser på fere i Desember til USA, 4 uker. Har tenkt at å se henne med en svart mann hadde vert spennende, men er veldig redd for sykdommer, så det blir vel med tanken.

Skjer det noe mere før den tid, så skal jeg komme tilbake med siste nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

En liten oppdatering,

Maria har nettopp vert på seminar med jobben til Kristiansand. Det var et 4 dagers seminar med 3 overnattinger på hotellet. Der møtte hun en mann fra Sandnes. Han jobber i samme firma, men i Stavanger, de fikk god konakt og hadde fin kjemi. Han er en gift mann på 42 år. Det ble litt drikking og dansing om kveldene. Hun sier at hun ikke gikk lenger enn til litt kyssing og lett beføling.»det tror jeg på» Hun syntes han var sjarmerende og grei kar. Videre så merket hun hans interesse på dansgulvet, han var hard når de danset tett. Hun forteller videre at han kjentes større enn meg når hun hadde befølt ham utenpå dressbuksa. Hun ble innvitert ned til Kristiansand fredag 5 oktober, men hun sa at da måtte han invitere meg også. Dette var greit for han så nå reiser vi ned fredags ettermiddag og hjem søndag. Har litt sommerfugler i magen, siden det er første gang jeg møter han og jeg vet hva som står på programmet. Hvordan det blir å overnatte på samme rom med en fremmed mann i 2 netter. Har sett bilde av han, ser grei ut og håper kjemien stemmer mellom oss.

Maria gleder seg veldig, så jeg tror hun har hygget seg mere på seminaret enn hun sier.

Skal komme tilbake med mere senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen til Kristiansand

Vi sjekket inn på hotellet litt før kl.20 fredags kveld. Rommet var pent og grei størrelse, en kingsize seng og en sovesofa. 4 stoler og et lite bord. Vi fant oss godt tilrette, Maria tok en dusj mens jeg pakket ut bagasjen vår. Hun brukte omlag en halvtime på badet. Når hun kom ut hadde hun ny truse og bh på, skikkelig fin og sexy. Hun fant frem den svarte kjolen som rakk ned midt på låret. Kollegaen fra Stavanger kom kl. 22. vi kan kalle han Fredrik.

Jeg hilste på han og Maria gav han en god klem, vi satt oss ned og tok en øl. Etterpå gikk vi ned i baren og satt der og tok noen drinker. Fredrik og Maria satt ved siden av hverandre og jeg på andre siden av bordet. Jeg gikk en tur på toalettet og når jeg kom tilbake var stolene til Fredik og Maria flyttet helt bort til hverandre. Han satt med ene handa på låret til Maria, akkurat på kjolekanten.

Da klokken nærmet seg 12, gikk vi til rommet i 5 etg.

Det var litt rar stemmning, ingen sa noe med det samme. Fredik var den som brøt tausheten da han sa at han ville ta en dusj etter bilturen fra Stavanger. Mens han dusjet, gikk jeg bort til Maria og jeg løftet opp kjolen hennes. Tok pekefingeren og kjente utenpå trusa hennes, wow den var fuktig, hun bare smilte før hun gav meg et kyss.

Fredrik kom ut av dusjen med en blå badekåpe på. Han satte seg på sengekanten og det tok ikke lang tid før Maria gikk bort i minibaren og fant frem 3 øl, gav en til meg og gikk bort og satte seg ved siden av Fredrik og gav han sin øl. Etter noen slurker satte Maria ølen på nattbordet og lente seg inntil Fredrik, begynte å kysse han mens ene handa hennes låg på bryskassen hans. Hun tok handa på innsiden av badekåpen hans og strøk han over brystkassen og nedover magen. Fredrik lente seg bakover og lå nå på sengen, Maria fulgte etter uten å ta handa frem. Hun åpnet badekåpen hans og jeg kunne se en trent brystkasse og mage. Fredik smilte til meg og jeg nikket tilbake, han skjønte at kysten var klar. Han startet med å klemme brystene hennes utenpå kjolen, men Maria var ikke sen om å reise seg opp og ta den av, der stod hun i bare bh og truse. Fredrik tok av badekåpen og satt bare i boxeren, kunne se at det var noe innenfor boxeren. Handa til Maria gled ned over og la seg over bulen i boxeren. Så nå var hendene til begge på oppdagelse tur. Jeg satt ca 3 meter unna med reisning, det var opphissende å se på. Tror de nesten hadde glemt at jeg var der, veldig opptatt med hverandre. Bh forsvant og Maria vippet en kampklar kuk frem fra boxeren, kunne se at kuken var våt og glinset. Han var ikke så kjempe lang, tipper 16-17 cm men den var tykk.

Maria runket han lett før hun bøyde seg over han og tok han i munnen, runket han mens hun hadde hodet i munnen sin. Fredik lirket trusa av Maria og da var begge nakne, kun Maria sine strømper var på. Fredrik stoppet sugingen til Maria, tror han var nær ved å komme, han la henne på ryggen og begynte å suge på de små brystene mens han fingret og masserte musa, hun likte tydeligvis behandlingen hørte jeg.

Dette gjorde meg så kåt at jeg kledde av meg også, satt der og klemte på min stive kuk, måtte vere forsiktig så jeg ikke var den som komm først.

Fredrik ville mere og la seg over Maria, lot kuken gli opp og ned mellom fitteleppene, hver gang han gled over klitoris så stønnet hun. Maria tok handa si rundt kuken og holdt den foran åpningen som vår våt og glatt, Fredrik senket seg sakte ned og kukhodet forsvant inn, ertet henne litt med små bevegelser før han trengte inn i et støt, da stønnet Maria så høyt at jeg måtte skru på tv, og fant musikk på radio kanalene, slik at eventuelle naboer ikke skulle høre formye. Fredrik låg stille før han begynnte å knulle henne i et rolig tempo, slik holdt de på en stund før han ville ta henne bakfra.

Der var litt av et syn, tror ikke hun har vert så våt noengang før, hele kuken glinset av saftene hennes. Maria vinket meg bort, og jeg stod på kne foran henne mens hun ronket meg og sugde på min ikke fullt så utviklet kuk.Deilig å kjenne henne bli skubbet frem hvergang Fredik støtte inn i henne og jeg glir lengre inn i munnen hennes. Maria sier ikke så mye tilvanlig når vi har sex, men nå stønner hun og sier ja ja, pul meg. Jeg skjønte at Fredrik var nær ved å komme og han spør om han skal trekke seg ut. Maria ser på meg og så sier hun nei, pul meg pul meg, la meg kjenne deg komme i fitta mi, og hun har ikke før sagt det så drar han henne til seg med et godt grep rund hoftene hennes og holder henne der mens han gjør en grimase og stønner, samtid som ham kommer, Maria får orgasme samtidig, hun stopper sugingen men jeg er fortsatt i munnen hennes, jeg kjenner at nå kommer jeg også tømmer det jeg har i munnen hennes. Hun svelger og ikke en dråpe kom ut.

Fredrik trekker seg ut, kuken er våt av sperm og fittesaft. Maria snur seg rundt og tar han i munnen, slikker ren den halvstive kuken hans, jeg ser fitta hennes lekke sæd som renner ned over låret hennes, fitta har ikke lukket seg og jeg kan se at det er sæd hele veien inn. Jeg går først på badet og vasker meg, etter på gikk Maria og Fredrik inn sammen. Etterpå slappet vi alle av på sengen med Maria i midten. Vi tømte noen bokser med øl. Jeg duppet av og da jeg våknet var Maria igang med å suge på bamsen til Fredrik, den var kampklar igjen. Bøyde meg bort til fitta hennes og fingret og masserte fitta hennes, før jeg begynte å slikke henne på klitoris. Dette tente henne skikkelig.

Maria skubber meg på rygg og legger seg over meg i 69, så slikker hun min ikke fullt så kampklare kuk, Fredrik vil ikke stå der og se på så han tar plass bak henne og fører kuken inn i fitta rett over hodet mitt. Nå kan jeg se kuken hans på virkelig nærthold, han har tydelige blodårer og undersiden har skikkelig muskel som ser knallhard ut. Jeg slikker hennes klit og Fredrik knuller henne i et jevnt tempo, mens ballene hans danser foran øynene mine. Maria kommer i en orgasme og jeg får noe fittesaft i øynene som svir litt, men jeg forstetter å slikke henne. Fredrik støter hardt noen ganger før han tømmer seg for andre gang, han glir ut og noe sæd drypper ned på pannen min. Maria snur seg igjen og slikker han ren før hun slikker bort sæden fra panna mi. Jeg komm ikke denne runden, trenger litt lengre tid før junior er klar.

Dette var siste runde før vi alle sovnet.

Jeg våknet først og stod opp Lørdag morgen, kokte vann på vannkokeren gikk på badet og dusjet.

Når jeg var ferdig og kom ut, var Maria igang med frokosten. Hun låg på magen og sugde på Kuken til Fredrik, etter noen minutter så tømte han seg i munnen hennes, og hun sa mmm mmm mens kuken fortsatt var i munnen. Hun sa at han sprutet mye og smakte godt, den beste hun har smakt.

Fredik måtte tilbake til Stavanger Lørdag, så Maria fikk ikke flere knull med han.

Vi koste oss utpå byen og Lørdagkvelden så fikk jeg også gleden av å tømme meg i den herlige musa til min kjære kone. Må innrømme at hun gjorde forarbeidet med munn og hand, så når hun skjønte jeg var nær, satt hun på topp og red meg til jeg kom.

Planen var at Fredrik skulle bli til Søndag, men han måtte tilbake. Greit nok, for det blir litt kleint når vi er ferdige med sex og bare skal prate. Tror jeg liker best at pulevenner reiser hjem etter noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei. Da har vi møtt vår første mann fra dette forum.

Kan ikke bruke hans navn eller hvor han kommer fra, men Østlandet en plass.

Vi hadde god tone på skype i ukene før vi møtte han.

Maria likte hans utstråling og hans flørtende vesen. Først hadde vi bare sett noen bilder før vi fikk se han på skype og han fikk se oss. Maria var spent på om bilde og live var samme person, fordi det hun såg på bilde gjorde henne kåt. Andre møte på skype fikk hun se at alt stemte. Vi kan kalle han Frank. Han er den best utrustet mann som vi har møtt, han er i tretti årene.

Fredag kom han med fly til Bergen, og kom til hotellet som vi hadde booket.

Ikke ofte vi bor på hotell i Bergen, men vi tenkte at det er greit å møte han på nøytral grunn.

Vi begynte med å spise på hotellet og deretter satt vi i baren og blei godt kjent. Frank er en pen mann, med god jobb i en statlig bedrift.

Jeg koste meg i baren og blei kansje litt for brisen, tok litt tid før jeg skjønte at Frank og Maria ville at vi skulle trekke oss tilbake til rommet.

Litt før midnatt lukket vi døren til rommet og fant oss til rette der.

Maria og Frank satt i 2 seteren og jeg i lenestolen, med et lite bord i mellom.

Frank som har mere erfaring enn oss, startet med å kysse og beføle Maria, noe som hun tydligvis satte stor pris på. Hun var heller ikke sen med å ta på han heller, og hun vår ivrig med å kjenne på varene hans uten på buksa. Jeg kunne tydelig se bulen i buksa hans, ingen små gutt dette.

Klærne forsvant fort og snart satt de bare i trusa begge, Maria tok han i handa og drog han bort til sengen, og hun begynte å trekke av han trusa, hun såg bort på meg med store øyne da hun såg hva hun hadde funnet. Frank drog rumpa hennes opp til seg samtidig som Maria begynte å slikke og suge han. Nå kan jeg innrømme at jeg følte meg liten, kuken hans var sikkert 20+ og god og rund.

Alikevel så måtte jeg slippe løs min kuk fra trusa, var steinkåt av å se og høre. Måtte stoppe runkingen flere ganger så jeg ikke skulle sprute, vet at jeg mister litt av gleden dersom jeg kommer før dem.

Maria la seg på rygg og Frank stod på kne og gnidde kuken fram og tilbake i skrittet hennes. Jeg kunne se hvor våt hun var. Maria tok handa si runt kuken hans og styrte han på vei, han gled inn litt etter litt. Snart var 3/4 deler inne, lenger komm han ikke inn. Det tok ikke lang tid før Maria komm i en kjempe orgasme og Frank kunne heller ikke holde seg, såg hvordan han presset kuken så langt inn han kom og der begynte han å stønne og jeg såg hvordan det rykket i kuken hans. Maria sa etterpå at hun kjente de første strålene og hvor varm hun ble av sæden han gav henne.

Da Frank trakk seg ut, såg jeg hvor rød fitta var og sæden som var på veg ut. Jeg runket meg frem til en god sprut, som landet på gulvet.

Etter at alle hadde vert en tur på badet og stelt seg, var det tid for å finne noe godt i minibaren, men Frank hadde med seg vin og cognac.

Maria låg ved siden av Frank på sengen mens jeg satt på sengekanten. Hun hadde ikke glemt pikken hans, låg der og koste seg med den. Selv om han var slapp var den fortsatt imponerende å se på. Sakte men sikkert begynte den å vokse, og snart var den hard og kampklar igjen. Han fikk varme seg i min kones munn, begge såg så fornøyde ut. Frank koste med fitta hennes og rumpehullet. Men det hullet tar kun imot en finger eller to, bare glemme å få kuken inn der.

Maria stilte seg på kne med hodet mot meg, og Frank tok stilling bak henne. Hun tok min kuk i munnen og begynte å suge og Frank tok henne bakfra. Noen ganger måtte hun skubbe han tilbake, kom nok litt for langt inn, det gjorde litt vondt når han kom for fort inn og for langt inn.

Dei fant en fin rytme og hun fortsatte å suge meg, denne gang klarte jeg ikke å vente, jeg tømte det som var igjen i ballene i hennes munn. Maria drog meg nermere og kysset meg, kunne kjenne at hun ikke hadde svelget alt. Frank jokket på, og begge hadde det fantastisk. Jeg flyttet meg litt lenger ned i sengen så jeg kunne se bedre. Skulle ønske jeg kunne tilfredstille henne sånn, såg hvordan rumpehullet beveget seg når hun fikk orgasme, hun fikk flere orgasmer.

Min 13 – 14 cm kuk var halvstiv igjen og Maria runket meg sakte mens Frank pulte henne. Jeg tok pekefingeren min og masserte hennes klitoris, da kom hun igjen. Frank pulte henne sikkert i over en halvtime, før han tok tak i hoftene hennes og trakk henne til seg hardt, nesten hele kuken var inne da han tømte seg igjen.

Frank spurte meg om jeg hadde sugd kuk noen gang, jeg sa at det hadde jeg ikke. Nærmeste jeg hadde vert en annen kuk var når jeg slikket maria samtidig som en mann pulte henne. Han trakk seg ut og begge lå på ryggen og slappet av. Kuken hans var nå slapp og glinset av safter, fitta var halvåpen og våt, kunne se sæden innenfor åpningen. Det var da Maria spurte meg om jeg ville smake kuk, men jeg ristet på hodet. Maria gav seg ikke og sa at jeg kunne da smake nypult fitte, samtidig som hun runket meg hardere. Hun vrei kroppen sin slik at fitta var rett ved siden av hodet mitt, og jeg kjente hennes hand i nakken som presset meg mot fitta. Hun stoppet ronkingen og jeg kjente hun klemte hardt på ballene mine, hun klemte hardere helt til jeg begynte å slikke forsiktig på fitta hennes. Hun stønnet og sa det var deiliiiig og hun fortsatte å runke meg. Jeg kjente lukten og smaken av saftene deres. Hun brukte fitte musklene til å presse ut mere sæd fra fitta som jeg slikket og svelde. Maria sa at når jeg sprutet sæden min ut, var det min lengste sprut som hun hadde sett.

Etter dette sovnet vi alle, og jeg våknet neste morgen av at sengen ristet.

Frank gav Maria avskjed knull før han reiste østover igjen.

Jeg og min kone sjekket ut og reiste fornøyde hjem.

Frank skal besøke oss hjemme neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Første gang er jo alltid den mest spennende - man krysser jo en grense som er veldig tabubelagt og man skal over fra fantasien til å realisere. Ikke rart følelser river litt i kroppen og hjertet banker - man vet jo ikke hvordan man vil klare å se henne bli befølt og "tatt" rett foran øynene dine... Det var i alle fall slik for oss at ville dele på opplevelsen, dels for tryggheten men også for senere å kunne nyte minnene og bearbeide opplevelsen for å se om denne skjellsettende opplevelsen inspirerte oss til å fortsette med flere treff eller om man skulle gi seg mens leken var god. I vårt tilfelle var vi skjønt enige om å fortsette og hun har etter en tida bekjentskap med bullene våre (vi har to) også truffet dem alene. Noen ganger har jeg vært litt med på cam, og denne løsningen kan absolutt anbefales for den hjemmeværende ektemanns nytelse. Veldig spesielt å se henne i aksjon med en bull på et hotell eller på hytta. Bare godt å få runket og tømt seg mens man nyter synet av dem i aksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har vi vert på ferie i USA, nesten 4 uker i Miami området. Vi bodde 2 uker i Miami og nesten 2 uker i Coconut Creek, som ligger noen minutter fra Fort Lauderdale. I Miami ble det ikke noe på Maria, ikke det at det ikke var muligheter. Men vi ville se hvordan utelivet var. Det er litt forskjell fra Norge.

Veldig lett å få kontakt med andre, både single og par.

Mange menn som flørtet og danset med Maria, men vi var ikke helt komfortabel med hvor direkte dei var når dei prøvde å sjekke henne opp.

Etterhvert skjønte vi at det var slik i storbyen.

Maria var skikkelig kåt noen ganger når vi var ute, etter å ha danset med andre menn.

Det var først når vi kom til Coconut Creek, og vi var på stranden i Fort Lauderdale, at ting begynte å sje.

Andre dag på stranden, kom vi i snakk med Bentley, som er 32 år mørk og høy

Han slo seg ned på solsengen ved siden av oss. Han var veldig kjekk og lett å prate med. Da vi hadde vert i solen lenge nok, og ville gå tilbake til leiligheten som vi hadde spurte han om vi ville treffes senere og gå ut sammen. Det takket vi ja til og samme kveld i 8 tiden var vi ute på resturang og spiste middag sammen.

Etter på guidet han oss rundt på forskjellige barer.

Bentley små flørtet med Maria, uten å vere spesielt pågående. Når vi gikk langs stranden på bar runden, la han armen rundt skulderen hennes.

Den kvelden skjedde det ikke mer, og litt over midnatt gikk vi til ro. Jeg spurte Maria om hva hun syntest om han, og hun inrømmet at hun var litt interessert. Hun hadde tidligere på dagen lagt merke til at shortsen hans hadde en fin bule, det hadde ikke jeg fått med meg.

Neste kveld møtte vi Bentley igjen, og vi koste oss sammen ute. Jeg la merke til at han flørtet mere med Maria, og når han var på toalettet spurte jeg om hun ville invitere han hjem til leiligheten. Hun svarte ikke med det samme men etter å tenkt litt nikket hun og smilte. Du får bestemme sa jeg til henne.

Klokka 11 var vi alle 3 på vei til leiligheten vår.

Vi tok noen flere øl og pratet om alt mellom himmel og jord, også sex vart det pratet om. Jeg gikk i jeans mens Bentley hadde mere en joggebukse, Maria hadde dongeri shorts og t-shorte.

Det var Maria som tok første skritt, da hun satte seg ved siden av Bentley og la handa på låret hans. Såg at hun beveget tommelen frem og tilbake på låret hans. Reaksjonen uteble ikke. Snart kunne jeg se at noe rørte seg i Joggebuksen. Maria såg han i øynene mens handa gled sakte opp til bulen i buksa hans. Bentley kikket på meg og jeg kunne bare smile tilbake. Maria var tydelig oppstemt over hva hun hadde på andre siden av joggebuksa, handa beveget seg antageligvis fra roten og opp til tuppen, og jeg såg hun var blank i øynene. Bentley bøyde seg over Maria og kysset henne, et kyss som hun besvarte.

Snart var hendene hans innenfor t-shorten og Maria hadde handa si i buksa hans.

Kunne se at hun ronket ham sakte før hun trakk buksa hans litt ned og vi begge kunne se hva hun hadde funnet. Tror jeg bare satt og måpte, dette var en stor sak, vanskelig å si hvor lang, men helt sikkert over 20 cm og tykk, omtrent som en middagspølse.

Kort etter hadde begge fått shorts og bukse av, Maria lekte med kuken hans litt før hun bøyde seg ned og begynte å slikke og suge. Bare halvparten av kuken fikk plass i munnen hennes. Jeg tok av meg buksa også og satt der og små ronket. Detvar virkelig stor forskjell på oss, men det tenkte jeg ikke så mye på. Kunne se og høre at Fitta hennes var våt. Kunne se at sugingen og ronkingen hennes virket, for ballene hans begynte å stramme seg til, og jeg skjønte at han nærmet seg utløsning. Maria fortsatte med leken sin og kort etter sa Bentley at han kommer, de første sprutene kom i munnen hennes før hun måtte ta han ut og det kom noe spruter til over brystene og magen hennes. Jeg måtte stoppe ronkingen, for jeg var også nær ved å komme. Jeg vil ikke sprute enda, for jeg vet at da mister jeg kitt av opphisselsen av å se dem ha sex.

Maria og Bentley vasket seg litt før dei var tilbake, og denne gang gikk dei inn på soverommet og okkuperte sengen, jeg gikk inn også og satte meg på andre siden av Maria. Bentley lekte med fitta hennes og begynte å slikke henne, Maria snudde seg rundt slik at hun låg øverst i 69 stillingen. Før det var gått en halvtime etter han sprutet, var han klar igjen.

Og nå var det han som la seg halveis over Maria, og førte kuken litt fram og tilbake i sprekken hennes, hun var skikkelig kåt nå, og da han førte kukhodet inn stønnet hun høyt, Bentley kjørte litt frem og tilbake og gled lenger og lenger inn. Mye av kuken var på utsiden, sikker 7-8 cm, Han knullet henne sakte og Maria stønnet som jeg aldri har hørt henne før. Hun fikk flere orgasmer.

Jeg begynte å lure på øynene mine, for etter en stund så var nesten hele kuken inne, kan hun virkelig gi plass til så mye.

Vanskelig å beskrive selve akten, men Maria stønnet så mye og hadde det kjempe deilig. Det tok en god stund før Bentley var klar for sin andre sprut, han brølte og trakk kuken ut og han sprutet helt opp til haken hennes, det kom sikkert 4-5 krafige sprut før han var ferdig. Jeg sprutet litt på sengen og meg selv. Bentley gikk på badet og jeg reiste meg opp og såg fitta hennes som var rødere enn før, første sprut hadde kommet mens han trakk seg ut, for jeg såg spermen sive ut.

Bentley kysset Maria og takket for seg.

Det ble bare denne gangen, Maria var øm i fitta neste dag.

Vi har fortsatt kontakt med Bentley på skype, men ingen planer om ny tur til Amerika.

Maria kunne fortelle at det var litt vondt i starten da han traff bunnen, men det ga seg fort og hun sa det føltes som om at kuken hans gled forbi livmorstappen og presset seg lenger inn. Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig amerikahistorie ? Kjenner igjen settingen - ligge ved siden av og se henne ta imot større kuk enn hun tror hun klarer og som etter hvert synker helt til bunns etter at hun først ber ham tynt om å være forsiktig i starten siden hun er så trang. Så ender det alltid med plaskvåt fitte som synes å ta imot ubegrenset både i bredde og dybde. Da er det vanskelig å være forsiktig nok med egen runking, for sprutelysten blir utrolig sterk av å oppleve dette på så kloss hold. Og ikke minst av å høre henne mer og mer dyrisk be om å bli knullet sååååå deilig og at hun ville kjenne den varme sædspruten hans dypt inni seg...

Endret av Sinfield
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...