Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var å shoppa litt i byen for en tid siden. I en liten pause droppet jeg innom en cafe for en matbit.

Der ble jeg sittende ved et langbord, et par satt i den andre enden.

Etter en stund kom en kar og spurte om det var ledig plass der. Klart det var.

Han begynte umiddelbart å småprate og det ble ganske hyggelig. Han bodde ikke i Oslo, men et par timer utenfor.

Vi hadde mye til felles innen kunst, musikk, litteratur etc. Jeg måtte etterhvert videre, men vi fant ut at vi kunne utveksle tlfno og kanskje ta en kaffe igjen om han kom til byen en dag.

 

I ukene som gikk tenkte jeg mye på ham, og tennte mye på ham av en eller annen grunn jeg ikke helt forstod.

Ja det var absolutt ikke noe galt med ham, tøff, men samtidig forståelsesfull og hyggelig. Flott kropp så alt var egentlig topp :-) .

 

Jeg hadde mange ganger lyst til å sende en sms, bare for spenningens skyld, og for at han ikke skulle glemme å ta kontakt når han kom tilbake til Oslo. Men jeg gjorde det ikke.

 

Så en dag kom det:

- Hei søta, skal til byen i morgen, har du lyst på en kaffe/øl og en prat?

 

Jeg 20 sekunder senere:

- JA! hvor og når?

 

Neste dag kl 15 møttes vi og jeg fikk en varm tett klem og vi gikk inn på en kafe.

Timene gikk med fin prat, varme kåte blikk, forsiktig berøring på låret eller skuldern.

Jeg ble så kåt at jeg dirret av spenning.

Jeg hadde egentlig lyst til å knulle ham der og da.

Jeg sendte en sms til kjærsten min som satt hjemme:

- Har det fint, kommer seint. elsk.

 

Vi vandret videre i natten og timene gikk fort og et par øl gled lett ned på forskjellige puber.

 

Midnatt sa han at han hadde lånt en hytte i skogen utenfor Oslo som han pleide å låne når han var her, og at siste buss gikk nå straks.

Synd tenkte jeg, det var det. . .

 

Men så spurte han om jeg ville være med ham, og at han hadde veldig lyst på meg.

 

Ny sms hjem:

- Drar med ham, kjempekåt, skal knulles, gleder meg sinnsykt. god natt elskede.

 

Jeg var ikke vond å be og en time senere ramlet vi inn i hytta, fulle av sne, men hytta var varm og klærne falt

 

Vi var over hverandre, inni hverandre, slikket, sugde, kysset. Ingen sperrer, ingen kondom, jeg kom med en gang og kom og kom som jeg av og til gjør. han kom i meg med et skrik, og vi datt sammen på sengen. Hadde holdt på minst en time og var ganske sløitne, men med litt vann for å erstatte væsketapet var vi begge klare for mere.

Vi må nok ha sovet litt innimellom men husker egentlig bare at vi knullet sammenhengende hele natten og morgenen.

 

Sov litt på formiddagen og etter et siste knull i siste øyebikk, måtte jeg løpe til bussen.

Der sendte jeg følgende:

- Elskede, er blitt knullet såååå deilig i hele natt, ikke sovet, kommer hjem nå.

 

Vel hjemme fortalte jeg hele historien i detalj, men han lå å smårunket. Han fortalte at da han hørte jeg ble med ham på hytta hadde han runket og kommet 3 ganger mens han tenkte på meg.

Han ville knulle meg, men jeg ville ikke. Det var altfor mye av min nye elsker i hodet og følelsene mine.

 

SÅ: sist helg dro jeg hjem til ham der han bor og tilbrakte hele helgen med ham.

Uendelig mye sex

Uendelig mange orgasmer

Uendelig mye deilig kyssing, dansing, klining, blandet med god vin.

Vi knullet med voldsomt høy punk rock på full guffe. Det var deilig.

Tror han må ha kommet i meg 10 ganger i løpet av helgen og jeg må ha kommet hundrevis av ganger.

 

Hjemme igjen og lange samtaler med min samboer. Vet ikke helt om jeg skal kalle ham kjærsten min eller samboern min. Jeg har ingen tanker om å flytte fra ham, men situasjonen har unektelig endret seg.

 

Som han dristet seg til å si:

- du er rett og slett blitt skikkelig forelsket i ham!!

 

- Ja jeg er det, og det er så deilig. Jeg elsker ham av hele mitt hjerte og har bare lyst på ham hele tiden. Jeg er kåt og klissvåt hele dagen og tenker ustoppelig på at han trenger inn i meg.

svarte jeg.

 

Samboern min elsker jeg på en måte, men jeg tror jeg er polyamorøs, kan elske flere.

Han vil gjerne knulle meg, men jeg har bestemt meg for å nekte ham sex. Jeg forteller ham hvor mye bedre min nye elsker er. Hvor sinnsykt mye jeg tenner på ham og at nå er det bare ham.

Blir dette sterkere må han kanskje flytte inn på gjesterommet. lettere både for han og meg.

Og også for elskern min som nå har erklært voldsom kjærlighet til meg og ikke er så komfortabel med at jeg sover inntil en annen naken mann.

 

Dette er deilig, og overraskende nok ikke så komplisert. Jeg er bare lykkelig forelsket, elskern min er lykkelig forelsket og samboern min tenner på at han får som fortjent.

 

Denne helgen kunne vi ikke få det til, men neste helg er det deilige dager med HAM igjen! Gleder meg grenseløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Vil følge med videre! Tenk om min kone også kunne hatt en elsker, men hun hadde nok ikke nektet meg noe godt sånn av og til. Men at elskeren puler henne både mer og bedre enn jeg er jo bare helt topp. Kanskje en erfaren bull kommer i vår vei også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rudolf

Utrolig spennende og deilig liv dere to må ha :) Har lest mange av dine historier og vil følge med deg vidre her inne.

Er det dette som er cuckold på sitt beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! :-)

Jeg var hos elskern min i natt igjen.

Sov en time på morgensiden. Resten av tiden var det bare vill, hysterisk deilig, ustoppelig sex.

Jeg er dødsforelsket, det er han også. Vet ikke hvor dette bærer ,men her er det ingen vei tilbake lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke før jeg kommer hjem til ham. Vi er enige om at det er veldig forstyrrende med stadige meldinger frem og tilbake.

Han sier også at han orker ikke ligge hele natten og vente på sms. Bedre å vite at jeg nyter og er lykkelig og så får han alle detaljene når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, jeg skal til ham i morgen etter jobb, og blir der over helgen og utover i påskeuka. Burde dra hjem når samboern min kommer tilbake til byn mandag, men vet at det klarer jeg ikke. Blir nok hos kjærsten min hele uka.

 

Dette blir bare sterkere og sterkere. Jeg har aldri opplevd noe i nærheten av en slik forelskelse. Vi er inntil hverandre og inni hverandre hele tiden, og sex konstant og nye bedre sterkere villere galere sex enn jeg noen gang har opplevd. Vi klarer ikke stoppe og holder på til vi sovner av fullstendig utmattelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar
For en utrolig deilig historie. Spesielt deilig å vite at den er sann!!!

Hva skjer nå med samboern din? Er dere fortsatt "kjærster"?

Dette er jo et farlig spill, men skjønner at ballen bare ruller videre her og umulig å stoppe?

 

Med fare for å kuppe tråden og erte på meg brukere; litt nysgjerrig på følgende:

1.Hvordan vet du at historien er sann?

2.Er settinga med å vite at "usikkerheten" i forholdet deres en viktig del av spenningen her?

3.Er det at hun spiller et farlig spill (setter forholdet sitt "at stake") en viktig/deilig/avgjørende del av begeistringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar
Spennende og pirrende historier!!

Det hadde vert veldig deilig å få sett flere bilder av deg! Gjerne sammen med han elskeren din :)

 

Enig, det hadde jo vært litt kult ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut fra at spørsmålene er rettet til meg, "lekelitt"

1. Alt det denne brukeren har skrevet her tidligere er presisert at det er sant, og det er noe med måten det er skrevet på som får meg til å tro på det.

2. Det må vel samboern til "Iorna" svare på

3. Jeg kan godt skønne at det farlige i dette er en tenning, adrenalinrush som å hoppe i fallskjerm kanskje. Noe som forsterker følelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 4 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
  • 2 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...