Gå til innhold

er det noe liv på denne nettsiden?


loverdog

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
hei! mann 25 som lurer på om det fremdeles er folk som bruker dette nettstede? interesert i om å høre hvordan dere kom inn i cuck odv! å interesert å bare høre om hvor mange som bruker dette stedet aktivt =)

 

For meg begynte det da jeg var på din alder. Da var jeg ekstramann for par ved noen anledninger, og oppdaget at menn likte at jeg tok kona deres. Jeg hadde aldri hørt om cuckold på den tiden. Tok dette opp igjen senere i livet, mest som et krydder, og har etterhvert funnet meg til ro med å ha faste kontakter og kanskje et og annet stunt om jeg blir fristet.

 

Er glad for det som finnes av mangfold her, syns det er bra om folk kan leve ut den varianten som passer for dem, både bulls og par. Og er glad for de som bidrar iblant med innblikk i litt av moroa de steller istand, enten bilder eller historier. Det gjør det kanskje lettere for uerfarne å se at det finnes en plass for også deres innfallsvinkel til dette? Det håper jeg ihvertfall.

 

Er vel sikkert flere som bruker denne siden "passivt" enn aktivt, men sånn er det vel på alle sexsider og kanskje spesielt sider med tabubelagte tema som mange kanskje ikke ønsker å "fronte" noe særlig. De fleste brukerne her er nok voksne, veletablerte par, og noen bruker nok siden her relativt aktvt selv om man ikke ser dem legge ut bilder eller kontaktannonser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Vi kom over denne siden via et tips fra en kvinnelig bruker på Nakenprat. Ble nysgjerrige da cuckold.no fremstår som vesentlig mer høvisk og tiltalende enn Nakenprat, som er alt annet enn det. Hadde aldri hørt om begrepet engang og umiddelbart ble vi litt overrasket. Først og fremst på grunn av det vi opplever som noe aparte, at mannen i forholdet pusher en setting der han tilsynelatende blir den forsmådde, avviste, utelukkede og nedverdige parten i denne leken. For oss litt urytmisk.

 

Etter å ha lest og erfart endel det knappe året vi har vært her ser vi at cuckold lek og spill (heldigvis) er mer mangfoldig enn det vi først antok. Det fine med dette er at vi, som par, kan finne det som passer oss - relativt enkelt - og være trygge på at vi er avstemte med tanke på lek og tenning. Det mindre fine er at det blir mye selektering med tanke på alle som mener/synes dette handler om å dyrke dama og nedverdige mannen.

 

Vi er aktive på siden, lærer mye, synes det er gøy og det pirrer. Slett ikke like aktive med tanke på å realisere noen treff eller fantasier men det vi setter pris på er at høflighetsnivået her inne er absolutt innafor.

 

Vi slutter ikke å la oss fascinere av mange typiske aspekter hva atferdsbiologi angår, vi er godt inne i den pyramiden her. Bullene er "redusert" til størrelse og utforming. Cuckene er redusert til andre fiolin som skal finne seg i å bli ydmyket og hotwifene er opphøyet i n'te potens som skal dyrkes og begjæres herfra til evigheten. Mye Basic dyrisk tenning må vite.

 

Det viktigste er at man, uansett rolle, er seg bevisst på hva man liker, ønsker, tenner på og har lyst til å prøve.

Endret av Krydderpar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei

Jeg synes dette er en bra side og det er fint å ha en side/forum som handler om cuckolding.

Men aktivitetsnivået er så som så.

Det er sikkert mange grunner til dette men jeg kom til å tenke på en ting i dag. Og det er at det er veldig mange underforum her.

Hadde det vært bedre å hatt færre, slik at det hadde vært mer aktivitet i færre underforum.

Feks ha "generell prat", "kontaktannonser" og "bekreftede par/betalende medlemmer".

Da hadde folk delt tanker, spørsmål, bilder, filmer i "generell prat" forumet. Jeg tror faktisk dette kunne bidratt til mer aktivitet.

Nå er ikke jeg betalende medlem pr i dag, men hvis aktivitetsnivået hadde tatt seg opp hadde jeg seriøst vurdert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I think there's a good mixture in here. I joined this site early summer last year, having been involved in cuckolding before and having enjoyed it. I only looked at the kontaktannonser at first and found little of interest. I returned in November and filled out my profile a bit, adding a couple of pictures and immediately found people making contact to say hello. To be honest, most people here just like to talk and I get lots of"interested" couples who never really go any further, but I have found at least one serious, genuine couple and am delighted that we are now involved with each other.

 

I look in every couple of days and have found the contact is friendly and respectful, some are a bit rude, but that's just people. A good sign that a couple are serious is that you are talking with her, not just him.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...