Gå til innhold

Hvordan få kjæresten til å ha sex med andre?


TCF89

Anbefalte innlegg

Har ingen dame nå. Men har i fire tidligere forhold(et veldig nylig)forsøkt å få dama til å ha sex med andre, enten med eller uten meg som tilskuer. Da jeg tenner veldig på det.

Etter jeg deler fantasien har jeg blant annet fått svar som "Vil ikke ha sex med noen andre enn deg, tanken på at du har sex med andre gjør meg kvalm. Så derfor vil jeg heller ikke gjøre det." eller "Det er ganske sykt, er ikke så keen på det."

 

Er en veldig kjekk ung mann og har ingen problem med å sjarmere det motsatte kjønn. Men må jeg virkelig spøre de ut om denne fantasien før vi eventuelt blir sammen? Ser ikke for meg at det ville gått så bra. Er det noe feil i måten jeg tar det opp på? Somregel sier jeg noe som:

"Har en litt drøy fantasi, som jeg har veldig lyst til at vi kan teste ut. Ønsker at du skal ha sex med andre. Enten om jeg ser på eller ikke." Etterhvert som samtalen utvikler seg, spesifiserer jeg at det ikke er utroskap dersom jeg ønsker hun skal gjøre om det, og jeg vet om det på forhånd.

 

Men ingen hell hittil, alle tips mottas med takk! (Kun svar dersom du selv har erfaring med det eller er av det motsatte kjønn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Et tips som kan funke er å gradvis innføre tanken på trekant med en ekstra mann, som igjen går over til at du kunne gjerne bare sett på etc? :-) Var hvertfall slik det ble utviklet her. Men tok et par år med fantasi og gradvis innføring ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang mannen min luftet fantasien sin, trodde jeg han selv var ute etter å ha andre damer. Tok litt tid å forstå at det ikke var det han var ute etter.

Gikk veldig gradvis her, og husker jeg var livredd første gangen jeg hadde overnattet hos en fyr, og mannen min skulle hente meg. Heldigvis hadde han ikke ombestemt seg

Tror man bare må bruke tid, og ha god kommunikasjon seg imellom. Jeg var heller ikke spesielt gira på det helt i starten, men det gikk over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne typen spørsmål er en gjenganger på Hotwife/Cuckold-forum og får meg alltid til å heve øyenbrynene litt. Som utenforstående part så må jeg innrømme at jeg er litt skeptisk til tanken om å "overtale" partneren sin. Hvis jeg skulle spurt kompisen min "Hvordan får jeg overbevist kjæresten til å ha analsex med meg" hadde jeg fått rare blikk, for å sette i perspektiv. Jeg har også vært så heldig å hatt noen møter nå og snakket med langt flere enn jeg har møtt, og jeg merker med en gang at dynamikken er helt annerledes når det er gjensidig interesse blant alle parter ift. situasjoner hvor han presser på og hun er usikker.

 

Samtidig så lever vi i et samfunn hvor "tabu" herjer, og presset til å konformere er nokså stort. Kvinner kommer kanskje dårligere ut enn oss menn der. Om en mann er seksuelt frigjort, selvsikker og kinky er han "en mann som ikke er redd for å stå for sine preferanser", hvor en kvinne som er seksuelt frigjort, selvsikker og kinky blir sett på som "lite troverdig, løs og et dårlig prospekt for seriøse forhold". Det er synd, og holder heldigvis på å endre seg, men jeg ser at det kan lede til en situasjon hvor en kvinne kanskje velger å nedprioritere det unike ved sin egen seksualitet, fremfor å risikere troverdigheten. I den sammenheng er det viktig å ha en åpen dialog om kink og fetisher i forholdet og ellers, for å ta avstand til denne destruktive holdningen. Ikke bare er det gøy og deilig å utforske og utdype hverandres seksualitet, men jeg tror det kan være frigjørende og styrkende for forholdet. Men det må være en dialog synes jeg, og ikke en situasjon hvor han prakker på henne. Cuckold-fetishen er jo ganske rar (hvor rar ikke er noe negativt), og passer absolutt ikke for alle.

 

Så, mitt svar til førsteposter vil være: Ikke gå inn for å overtale kjæresten. Introduser gjerne tanken og ha en løpende dialog rundt temaet, men pass på at fokus er like mye på hennes fantasier og grenser, like mye som dine er.

 

Vil også bare nevne at mitt syn på saken nødvendigvis er farget av at jeg er ung og dum, og i de fleste tilfeller omgås jenter/par på min egen alder, hvor denne drakampen mellom å stå for sine egne ønsker vs. å konformere gjerne står litt mer sentralt enn det jeg forstår den gjør når man "vokser opp" litt. Posten min er også noe infantiliserende på kvinners vegne, hvor han er den aktive parten som styrer samtalen og hun er passiv, men det er bare fordi det er "han" som spør. Kan like gjerne være omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke presse noen til å gjøre noe dem absolutt ikke vil nei. Viktig at begge to er helt med på det, ellers vil det jo få negative konsekvenser etterhvert.

Mannen min tok det veldig gradvis. I starten bare snakket han om det som om det kun var en fantasi han hadde, og ikke noe han ville prøve irl.

Er vanskeligere å være dama som har seg med andre menn. Jeg får mye dritt, siden vi har vært litt åpne med det. Han har ikke fått noe reaksjoner foreløpig. Hvertfall ingen som har turt å si det rett til han.

Det er kanskje også en grunn til at mange damer ikke vil være med på sånt; frykten for at noen finner det ut, og for å bli dømt pga det.

Jeg var litt stressa for det selv hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et generelt råd hvor mannen ønsker cuckold-, eller trekant-treff med en ekstra mann, er at fruen din må være trygg på at du ikke gjør dette fordi at du senere vil at dere skal treffe ei ekstra dame. Når dama di er trygg på at du ikke har noen baktanker med dette iforhold til å treffe ei dame (eller et par) senere, så har du kommet et stykke på vei. Men dette er ikke gjort i en fei! Dette er en prosess som gjerne må modnes over tid!

 

Er en tråd her også hvor litt av den samme problematikken blir tatt opp:

https://cuckold.no/showthread.php?8199-Skal-skal-ikke

 

Lykke til videre med jakten på en kjæreste som ønsker å la seg dele! :)

Endret av Kinky6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Kinky6 sitt innlegg.

 

Det er en uvant tanke for dame at det du har mest lyst til er å se henne bli tatt. Det trengs modning for at de skal bli klar for den.

 

Jeg brukte flere år på å få henne trygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Veldig enig med siste taler, brgbd, her.

Det er faktisk mye som skal "klaffe". En grunnleggende forutsetning (tror vi) er at man, som par, har et sterkt, fortrolig og ærlig forhold der arenaen for åpne tanker, prat, fantasier, humor, ærlighet og sårbarhet er vid åpen. Deretter er det nok en forutsetning at hun, innerst inne, gjerne har fantasert om å ha sex med andre, enten settinga er slik eller sånn. Og - at tryggheten om at mannen ikke bruker dialogen til å presse fram en sekundær agenda, nemlig at åpenheten kan brukes til at han skal kunne treffe andre damer. Snakk sammen, tør å være ærlige, tør å utfordre, tør å måtte få et nei. Ikke lett men når/hvis det klaffer; hun er din for evig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...