Gå til innhold

Erfarringer fra Viproom


lavadome

Anbefalte innlegg

Kona og jeg planlegger en Oslo tur om ikke så lenge. I denne forbindelse lurer jeg på om noen har erfaringer fra Viproom- gode som dårlige..

 

Kona er kresen på fasadene, dvs det må ikke være for nedslitt og "ekkel" slik hun følte Cityswingers i København var.

 

Vi er på jakt etter en potent mann eller to, men henne i det naturlige sentrum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her slenger vi oss også med, vist det er greit, vi er og nysgjerrig på VIProom, vi skal dit en gang i løpet av sommeren, men er jo greit med erfaringer .. :)

 

Men kan anbefale fun4two i Nederland, flott klubb, men nå har ikke vi så mye erfaring fra slike klubber.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

vi har vært innom vip et par ganger. Vip er en liten klubb og lokalet gir begrensninger. Ikke nedslitt da vi var der, men relativt "enkelt" bygd. Ble igrunnen ferdig med den opplevelsen. Skal vi på klubb igjen blir det fun4two eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på VIP-room nå i pinsehelgen. Lokalene er på ingen måte nye, men de fungerer veldig greit til formålet. God fordelinetjeningg mellom fellesrom og privatrom. Veldig hyggelig betjening.

Ta en titt på min profil. Jeg blir gjerne med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hvordan er de som er på VipRoom? Vi har så lyst til å reise dit. Men ingen av oss er vel direkte veltrente, vi er vel høyst normale og alle "har vi vårt".

Er det flere som oss med "normalt" utseende der? Feks med noen kilo for mye og et ellers avslappet forhold til egen kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frekklek

Min x og jeg har vært på Vip noen ganger. Føler det som et veldig kos sted med den befriende følelsen som swingers gir. Men tragisk at det er tillatt å røyke inne. Det drar sterkt ned.

Fra 0 til 10.... 5 ! Men uten røyk, en 8 vil jeg si, opp mot de andre stedene jeg har vært på. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...