Gå til innhold

Please add places in Oslo where swingers can meet.


Tommy

Anbefalte innlegg

samme oppfatning deles om Bergens motsvar på det samme; Privaten. "Mature" er nok et dekkende begrep (altså når en snakker om det generelle klientellet ut over de aktive som planlegger treff)

 

 

Håpløst hvis man prøver litt spontant..

Og har jeg avtalt kjemitreff så blir det heller ikke 3brødre..

Det er et ok sted for all del, men..... Hvis jeg vil se 50+ som henger over pianomannen så reiser jeg med danskebåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløst hvis man prøver litt spontant..

Og har jeg avtalt kjemitreff så blir det heller ikke 3brødre..

Det er et ok sted for all del, men..... Hvis jeg vil se 50+ som henger over pianomannen så reiser jeg med danskebåten.

 

hahah.. Det er ingenting i veien med å ha forskjellige preferanser brgbd og Hornygirl, syns det er veldig dumt at man skal legge seg opp i hva den ene definerer som for gammel for sin smak og ikke, uten at jeg skal ta noen parti her. Personlig syns jeg at eldre damer er utrolig sexy, men tre brødre er ikke et sted jeg henger på lørdagskvelden med mindre jeg har en baktanke. La oss heller droppe det hele og fokusere på å dele nye puber/klubber med hverandre, kanskje vi finner et felles sted vi alle kan møtes en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...