Tommy Skrevet 22. november 2016 Share Skrevet 22. november 2016 (endret) Please add and describe swingers places in Oslo similarly to Viproom, ( pubs , bars , clubs , places ) for meet open minded people, flirt and more Endret 22. november 2016 av Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornygirl Skrevet 22. november 2016 Share Skrevet 22. november 2016 Are there any? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VarmSjokolade Skrevet 23. november 2016 Share Skrevet 23. november 2016 I know a pub with many open minded people at the city centre. The name is *3 Brødre* and it's located at the middle of Karl Johan. I've met a few hotwifes there, and hopefully more to come. Please share if anyone know other places Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornygirl Skrevet 23. november 2016 Share Skrevet 23. november 2016 Been there several times.. More suitable for the "mature" guests in our opinion.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gentleman1965 Skrevet 23. november 2016 Share Skrevet 23. november 2016 You could try out Cat People/Cat Club. Its an erotic club for all kinds of sexualities. Only a walking distance from 3 Brødre. Check out catpeople.no. I think its still open. The last time I was there, you had to register first. Great fun on saturdays! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornygirl Skrevet 23. november 2016 Share Skrevet 23. november 2016 samme oppfatning deles om Bergens motsvar på det samme; Privaten. "Mature" er nok et dekkende begrep (altså når en snakker om det generelle klientellet ut over de aktive som planlegger treff) Håpløst hvis man prøver litt spontant.. Og har jeg avtalt kjemitreff så blir det heller ikke 3brødre.. Det er et ok sted for all del, men..... Hvis jeg vil se 50+ som henger over pianomannen så reiser jeg med danskebåten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VarmSjokolade Skrevet 24. november 2016 Share Skrevet 24. november 2016 Håpløst hvis man prøver litt spontant.. Og har jeg avtalt kjemitreff så blir det heller ikke 3brødre.. Det er et ok sted for all del, men..... Hvis jeg vil se 50+ som henger over pianomannen så reiser jeg med danskebåten. hahah.. Det er ingenting i veien med å ha forskjellige preferanser brgbd og Hornygirl, syns det er veldig dumt at man skal legge seg opp i hva den ene definerer som for gammel for sin smak og ikke, uten at jeg skal ta noen parti her. Personlig syns jeg at eldre damer er utrolig sexy, men tre brødre er ikke et sted jeg henger på lørdagskvelden med mindre jeg har en baktanke. La oss heller droppe det hele og fokusere på å dele nye puber/klubber med hverandre, kanskje vi finner et felles sted vi alle kan møtes en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornygirl Skrevet 25. november 2016 Share Skrevet 25. november 2016 Lå en whisky bar på Aker Brygge før de bygget om hele området der.. Bar1 tror jeg.. Den var også et populært treffsted, for både yngre og eldre. Men vet ikke hva som tok over det klientellet når de måtte stenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 25. november 2016 Share Skrevet 25. november 2016 Har hatt et par hyggelige (avtalte) møter oppe I Sky baren på Radison Blu oppe ved Slottsparken. Ok å sitte der med god utsikt over byen men litt "åpent".. på den andre side kan det og være litt pirrende ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest breacher Skrevet 12. desember 2016 Share Skrevet 12. desember 2016 Hør møtt folk på Bar Tjuvholmen, fin plass på Aker Brygge Har hørt at de nå har 30+ aldersgrense, men ikke sjekket ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.