Gå til innhold

trenger råd


norwaycuck

Anbefalte innlegg

Jeg har en fantastisk kone, vi har vært gift i 8 år. For en mnd siden tok jeg steget og fortalte om fantasien min. Hun likte det og sa det virket spennende. Nylig fikk jeg med en bekjent i sengen og vi hadde begge sex med min kone. Jeg og hun ble begge svært opphisset og har masse sex nå, flere ganger om dagen. Så til problemet:

Jeg fantaserer meget om dette og det gjør også hun og hun ønsker å gjenta det. Det gjør jeg også stort sett, men når jeg f.eks har runket og kommet så ser jeg på det hele som ekkelt og også andre ganger når jeg ser på det fantastiske jeg og min kone har sammen utenom sex. Jeg har altså varierende følelser for å fortsette med dette. Jeg tenker noenganger at kanskje jeg alt har ødelagt det flotte vi har sammen? Det er bare noen ganger jeg føler dette da. Jeg er veldig trygg på henne men det er altså disse små stikkene av og til... Bør jeg bare stoppe og ha det vi gjorde som et godt minne til å fantasere om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner meg igjen der, føste gang vart jeg faktisk kvalm og oplevde at hjernen vil men ikke hjerte.

Gikk noen måneder før følelsen begynte å gi seg, men det komer nok til å røre seg litt i hjerte uansett.

Forslår at du tar tiden til hjelp, gjerne fantaserer mer, både under sex og onani for å venne seg tanken.

Ikke ver redd å prate til henne om hva du føler.

 

Hjelper å tenke at det er deg ho elsker og vil dele livet med, han andre er det bare mekanisk sex.

Dama mi forteller meg stadig at ho ikke må ha sex med andre for hennes skuld. Det er godt å høre for da er det meg ho vil ha.

Håper du fikk noen råd her=) Ps. Stop i tide vist det går utover forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forstår deg rett, så er det slik at når du nå i etterkant runker og kommer, så blir det plutselig ekkelt å tenke på at kona skal ha andre menn. Første spørsmål blir da: Hva var i dine tanker mens du runket? Spilte du av historien med din bekjente inne i ditt hode?, eller fantaserte du om en mulig neste gang - og neste mann for henne?

 

Det er meget mulig at du vil få en bedre følelse av dette ved å endre litt på hva du tenker på, og kåter deg opp på mens du runker. Hvis du f.eks. kobler ut den ekstra mannen, og heller runker til deilige tanker om hvor god sex du og kona har ETTER at dere er blitt alene igjen.

 

Jeg har vel også tro på at hvis/når sex med andre menn har skjedd flere ganger, og du fortsatt ser at det er DEG kona er vill etter, og at det kanskje til og med blir hetere og hetere mellom dere, så vil disse vonde tankene bli svakere og svakere for til slutt å forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synest jeg ikke det er ekkelt, at dama har en elsker. Var bare i begynnelsen det. Det tenner meg bare det. ofte jeg fantaserer om bare henne og elskeren.vi har det sann at vist ho vil ha sex med elskeren så spør ho meg.

Men det er ofte det at dei vonde tankene kan forverre følelsene, det har ikke jeg lenger. Dama mi er mer en fornøyd med sexlivet vi har som par. Jeg har foresten aldri hatt trekant som du hadde, veit ikke hvordan reaksjonen blir med det. Jeg har bare fått fortalt detaljer etterpå ho har gjort det med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Norwaycuck

 

Kjenner meg godt igjen slik du beskriver dine tanker etter sex/onani. Når man er kåt og galen er det ofte lillemann som styrer tankene men så fort man blir "ferdig" er det den andre hjernen som begynner å tenke. De to hjernene er ofte ikke helt enige og da dukker ofte slike følelser opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke ferdig med den meldingen gitt.

Jeg tror uansett at du må forsøke å skille mellom sex/kåtskap og resten av forholdet deres hvis dere ønsker å utforske denne livsstilen nærmere. Selv om du lar andre menn få din kone i senga så er det vel ingen som tar fra deg henne på alle andre plan? Tror det er viktig (hvertfall i starten) å lage noen skiller der. Da vil nok begge føle seg tryggere og følelsene rundt det hele vil ikke bli så ekkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg er redd for er at hun skal bli helt vilt opphengt i han andre mannen og miste følelsene for meg. bli avhengig av han rett og slett. Det er vel følelser som kan være vanskelige å styre for kvinner? Vi snakker selvfølgelig om det, men hun sier jo det er meg hun elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Norwaycuck! Jeg ville ha tatt en pause til du har mer kontroll over sjalusifølelsen. Når man blir kåt så kobler denne ofte ut, men kommer sterkt tilbake når orgasmen er over. Gi det litt tid og se hvordan du/dere føler for om en stund. Spesielt den siste posten din viser at du burde ta en pause. Tillit til hverandre er alfa og omega om dere skal drive med dette :) Du må være klar over at ulike konsekvenser kan forekomme; at en av dere kan utvikle følelser for en tredjeperson er fullt mulig. Det beste tiltaket mot dette er åpenhet, dere må snakke sammen om det dere føler og tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fantastisk kone, vi har vært gift i 8 år. For en mnd siden tok jeg steget og fortalte om fantasien min. Hun likte det og sa det virket spennende. Nylig fikk jeg med en bekjent i sengen og vi hadde begge sex med min kone. Jeg og hun ble begge svært opphisset og har masse sex nå, flere ganger om dagen. Så til problemet:

Jeg fantaserer meget om dette og det gjør også hun og hun ønsker å gjenta det. Det gjør jeg også stort sett, men når jeg f.eks har runket og kommet så ser jeg på det hele som ekkelt og også andre ganger når jeg ser på det fantastiske jeg og min kone har sammen utenom sex. Jeg har altså varierende følelser for å fortsette med dette. Jeg tenker noenganger at kanskje jeg alt har ødelagt det flotte vi har sammen? Det er bare noen ganger jeg føler dette da. Jeg er veldig trygg på henne men det er altså disse små stikkene av og til... Bør jeg bare stoppe og ha det vi gjorde som et godt minne til å fantasere om?

 

Jeg må si at jeg kjenner meg igjen i hva du skriver og det gjør meg også rimelig usikker. Husker godt den første gangen dama mi spurte om det var greit hun drev med kompisen sin når hun var på besøk hos han. Trodde hjertet skulle hoppe ut av brystet og sjalusi blandet med ren skjær kåtskap. Men av grunner jeg ikke har tenkt å fortelle ble det jo rimelig mislykket pga måten hun gjorde det hele på, og det resulterte i masse krangling og bare rot.

 

Det dere må ha på plass før dere gjør dette er tillit og kommunikasjon. Så du vet at du kan si stopp om du ikke vil lenger og kommunikasjon, så hun vet hvordan du vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...