Gå til innhold

Hvordan skape en hotwife?


cuck90

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har ei dame som liker tanken på cuckold men tør ikke ta steget helt ut. Tanken har slått meg at jeg kanskje allerede gir henne nok slik at hun ikke føler noe behov for å se på andre menn og drømme om slike ting.

 

Er det noen som har noe innspill på om det kan være lurt å enten gi henne ekstremt mye oppmerksomhet slik at hun blir litt lei meg eller avvise henne litt slik at hun begynner å se seg rundt om etter noe mer spenning?

Det ene eller andre kan jo i teorien gi effekt men jeg spør her for å høre om noen har noen innspill?

Gjerne damer som kanskje forstår problemstillingen og vet hva som må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den beste måten å få d til på går gjennom tillit, ikke ved å gjøre henne lei eller noe annet. Hun må stole på at du faktisk mener det når du sier du vil hun skal leke med andre..uten at du skal gjøre det samme. Det er vanskelig å forstå ( forstår d enda ikke..blir uvel av tanken på å dele han med noen andre damer) men skjønner at d tenner han sykt, og d tenner meg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, akkurat slik jeg/vi også har hatt det :) hele tiden tennt henne når vi har sex. Men det tok henne 20år før hun klarte og se på dette som noe hun faktisk ønsker og prøve/praktisere. Det løsnet liksom ikke helt før hun tok steget og sa seg villig til og maile med en bull på egen hånd :) (Vi har ikke truffet han enda da da det er mye som må klaffe rent praktisk).

 

Bygge den tillit som skal til og det og klare og vinkle det dit hen at dette er helt normalt tar dessverre tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...