Gå til innhold

På med ankelkjedene, våren er kommet!


Gentleman1965

Anbefalte innlegg

Ikke noe galt i ha møteplasser som dette, men ikke glem spenningen ved de tilfeldige møtene i RL.

Så i dag en flott kvinne med ankelkjede på café og tok høflig kontankt. Det utviket seg til en spennende samtale med flørt og hinting. Vi viste begge hva det dreide seg om, men tok oss god tid for å teste tonen og kjemien. Hun er på Oslobesøk og var ferdig med dagens møte. Jeg gikk ikke tilbake på jobb...

Hun ringte mannen sin og han trodde nesten ikke det var sant. Jeg pratet også med ham, en hyggelig fyr som har drømt om at hun skulle bli kontaktet av en Bull på denne måten.

Før vi gikk på hotellet hennes, shoppet vi stay-ups til henne for å pirre mannen hennes maksimalt.

 

Hun og jeg har nå nettopp vært sammen i over to timer og sendt mannen hennes mange bilder fra hennes telefon.

 

Så jenter, på med ankelkjedene og vær åpen for mer spenning. Om dere blir kontaktet, kan dere alltids avvise - men også få gode opplevelser for livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok dessverre ingen bilder med min telefon, men hun har plenty. Vet ikke om hun/de som par er aktive på denne siden. Om de er så håper jeg å få se noen bilder jeg også.. Kan uansett være en oppfordring til alle om å ta bilder og vise frem ankelkjedene i disse vårtidene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Så to flotte kvinner med ankelkjeder i Bogstadveien på fredag. Dessverre så hadde jeg ikke tid til å gi noen av de kompliment.

Man vet jo aldri om det er kun er til pynt, men uansett er det pent å se. Nå har det blitt kjøligere, men ingen grunn til å ikke bruke kjedet sammen med strømper. I så måte er HW tøsa sin lenke i formativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...