Gå til innhold

Par fra Hordaland - Bergen hilser


erask

Anbefalte innlegg

Hei. Vi har nettopp meldt oss inn her . Ser ut til at dette forum kan passe oss bra. Vi har en del erfaring med en ekstra mann, litt erfaring med ekstra dame, men det som passr best er en bull som kan sine ting og fyller opp der han skal. Vi er litt lei av å jakte på byn, har vært en del bom der gitt:)- håper vi kan treffe noen med felles interesser her :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Hey og velkommen til oss! :)

Håper dere finner det dere søker her inne ;)

 

Hvis dere har spørsmål så ikke vær redd for å stille oss moderatorer / administratorer et spørsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Par fra Hordaland. Jeg er ny her selv, og er i ferd med å gjøre meg kjent her inne. Det virker jo veldig hyggelig da. Jeg er forresten såkalt BULL - fra Sørlandet. Har prøvd en del andre nettsider, men det er ikke så lett å finne forståelse for hva vi egentlig holder på med - og søker.

 

Lykke til med deres søk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...